Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia | kl.lt

PO APSILANKYMO PLOVYKLOJE – NEMALONI ŽINIA

Atėjus pavasariui dažnas vairuotojas nusprendžia automobilį išvaduoti iš žiemos purvų gniaužtų. Vos tik pašvietus saulei, prie plovyklų rikiuojasi ilgiausios eilės tų, kuriems parūpo automobilio švara. Vis dėlto rezultatas po apsilankymo plovykloje nudžiugina ne visus.

Socialiniame tinkle "Facebook" neseniai susikūrė virtuali bendruomenė pavadinta "Nukentėjusieji nuo "Švaros brolių" tunelinės plovyklos". Kaip teigiama socialiniame tinkle egzistuojančios grupės pristatyme joje siekiama suburti "žmones, kuriems suniokojo mašiną. Kreipsimės į teismą ir ieškosim teisybės!"

Pabandėme susisiekti su šios "Facebook" bendruomenės įkūrėjais, tačiau į "Kauno dienos" pateiktus klausimus atsakymo negavome. Bendrovės "Švaros broliai" rinkodaros vadovas Gabrielius Česonis patvirtino žinantis apie tokią socialiniuose tinkluose besiburiančią bendruomenę, tačiau atmeta galimybę, kad automobiliai galėjo būti sugadinti plovykloje.

"Stebėdami, kas vyksta socialiniuose tinkluose, neseniai atlikome eksperimentą – vieno iš įmonės vadovų automobilį nupoliravome, tuomet po trumpos eksploatacijos, kad automobilis išsipurvintų, nuplovėme plovykloje. Po plovimo ant automobilio nebuvo matyti nė vieno įbrėžimo", – tvirtino G.Česonis.

Jis atkreipė dėmesį, kad dauguma vairuotojų į plovyklas užsuka gana retai, todėl atsiradę nauji įbrėžimai yra paslepiami purvo sluoksnio. Automobilį nuplovus visi subraižymai tampa lengvai matomi, todėl, pasak pašnekovo, kaltinimų sulaukia plovyklos operatorius.

"Mes patys matome, kai po plovimo tunelinėje plovykloje vairuotojai sustoję išlipa iš automobilių ir juos apžiūri vien dėl to, kad tai yra visiškai nauja paslauga Lietuvoje, tad natūralu, kad įdėmiau apžiūrėję automobilius randa ir naujų įbrėžimų bei sugadinimų", – situaciją aiškino pokalbininkas.

Jis tvirtino, kad atsiranda ir piktybinių klientų, kurie, dėl automobilio subraižymo suversdami kaltę plovyklai siekia pasipinigauti ir susiremontuoti automobilį.

Natūralu, kad įdėmiau apžiūrėję automobilius randa ir naujų įbrėžimų bei sugadinimų.

"Pačiam teko matyti, kai į plovyklą atvažiavo automobilis su klibančiu buferiu ir kitomis kėbulo apdailos dalimis ir iš plovyklos išvažiuoja su jau nuplėštu buferiu ir kita dalimi", – pasakojo G.Česonis.

Pasak jo, tokie neatsakingi vairuotojai daugiausia žalos gali pridaryti sau ir plovyklos šluostėms, kurios gali būti suplėšytos. Mintį, kad į šluostes gali būti įsukta kokia nors smulki automobilio dalis, pavyzdžiui, nesustumta antena, kuri vėliau gali subraižyti kitus automobilius, G.Česonis atmetė. Pačios šluostės yra kasdien valomos – nuo jų pašalinami visi nešvarumai.

Plovyklos atstovas pripažino, kad gali pasitaikyti subraižymų, kurie atsirastų po apsilankymų plovykloje, bet tokiu atveju įmonė įsipareigoja savo kaltę pripažinti ir patirtą žalą kompensuoti.

GALERIJA

  • Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia
  • Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia
  • Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia
  • Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia
  • Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia
  • Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia
  • Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia
  • Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia
  • Po apsilankymo plovykloje – nemaloni žinia
Vilmanto Raupelio nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (3)

Zenonas Priekuliškis

Na ačiū straipsnio autoriui, važiuosiu nusiplauti ir aš, gal po šio straipsnio bus mažesnės eilės. Šaunuoliai "Švaros broliai", visokeriopos Jums sėkmės.

Švaros broliai - kvepia melagystėmis

Būtų sąžiningi, nebūtų tiek nepatenkinų žmonių. Visiems primenu, kad yra valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Jei nepavyksta susitarti su paslaugos tiekėju, galima kreiptis į juos.

Konkurentų

užsakytas straipsnis. :)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS