Kitoks klientų aptarnavimo centras: „Tele2“ pavyzdys | kl.lt

KITOKS KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRAS: „TELE2“ PAVYZDYS

  • 7

Dėl geidžiamo darbo nebūtina vykti į Vilnių – didžiosios šalies įmonės pagrindinius savo padalinius steigia ne tik sostinėje. Vienas tokių pavyzdžių – prieš pusantrų metų Kaune įkurtas „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras.

„Anksčiau paslaugos buvo teikiamos per tarpininką, tačiau „Tele2“ nusprendė pasielgti nestandartiškai ir pradėjo verslo klientus aptarnauti tiesiogiai. Mūsų darbuotojai nuolat bendrauja su savo kolegomis iš kitų „Tele2” skyrių, todėl yra geriau įsigilinę į procesus ir gali suteikti išskirtinės kokybės paslaugas klientams“, – sakė „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centro vadovas Daumantas Mikalčius.

Darbas skambučių centre – daugiau nei pokalbiai telefonu

Pasak D. Mikalčiaus, centre dirbantys konsultantai susiduria su įvairiomis užduotimis, jų aptarnaujamų paslaugų vis daugėja,o jas perprasti padeda visų įmonės padalinių darbuotojai.

„Esame kitoks skambučių centras. Konsultantai ne tik atsiliepia į skambučius, bet ir patys skambina klientams, bendrauja su jais raštu, teikia informaciją savitarnos svetainėje. Monotonijos čia tikrai nėra, centro darbuotojams tenka spręsti sudėtingas klientų situacijas. Mums labai svarbu kokybė. Visada džiaugiamės, kai pavyksta rasti sprendimą kliento naudai“, – pasakojo „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centro vadovas D. Mikalčius.

Centro gimtadienį švenčia kas pusmetį

Asta Dirvonskienė, „Tele2“ verslo klientų aptarnavimo vadovė sako, kad lyginant su kitais – šis centras yra neįprastas ir dėl komandos dydžio. Ją sudaro tik vos daugiau nei 20 specialistų.

„Žinoma, verslo klientų skaičius nuolat auga, tad atsiranda naujų darbuotojų poreikis. Tačiau nesieksime šio biuro paversti standartiniu, dideliu skambučių centru. Ketiname jį išlaikyti butiko tipo – ne tik dėl aptarnavimo kokybės, bet ir jaukios bei draugiškos atmosferos“, – sakė A. Dirvonskienė.

Vadovė pasakoja, kad centro komandos nariai yra itin vieningi – kolegų palaikymas ir gera komandos atmosfera yra labai svarbu dinamiškame konsultantų darbe. „Tele2” verslo klientų aptarnavimo centro darbuotojai kartu dalyvauja įvairiose iniciatyvose, bendrose „Tele2” šventėse, o biuro gimtadienį mini kas pusmetį.

„Įkvepia tai, kad komanda ne tik nori kartu leisti laiką, bet ir pasirūpina, kad šventėse dalyvautų visi jos nariai. Per gimtadienius dirbančiųjų nebūna, skambučiai nukreipiami kitam biurui. Tokia praktika tarp visą parą paslaugas teikiančių centrų taikoma retai“, – teigė „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo vadovė.

Darbuotojai skatinami priimti sprendimus patys

Pasak A. Dirvonskienės, be produktų ir paslaugų išmanymo, šiame darbe ne mažiau svarbios yra konsultanto asmeninės savybės: draugiškumas, noras padėti bei gebėjimas įsiklausyti.

„Didžiausia šiame darbe įgyjama vertė – retorikos įgūdžiai, praverčiantys visą gyvenimą. Bendraudami su klientais darbuotojai išmoksta empatijos, valdyti pokalbį, savo balsą, o svarbiausia, tikrai išgirsti pašnekovą ir suprasti jo poreikius“, – vardijo A. Dirvonskienė.

Dirbdami „Tele2“ įmonės viduje, konsultantai, anot vadovės, išmoksta ir savarankiškumo.

„Būdami mūsų komandos nariais, konsultantai gali ne tik gauti naujausią informaciją apie paslaugas, bet ir perprasti įmonės kultūrą bei vertybes. Viena svarbausių, kuria vadovaujamės – drąsa prisiimti atsakomybę. Savo darbuotojams leidžiame suklysti, iš to pasimokyti ir tokiu būdu tobulėti“, – pasakojo A. Dirvonskienė.

A. Dirvonskienė priduria, kad kiekvienam „Tele2“ darbuotojui yra suteikiama ne tik sprendimo, bet ir tobulėjimo galimybė.

„Mūsų įmonė – tarsi šeima. Norime padėti jauniems darbuotojams atrasti tikruosius savo talentus ir įgyti naujų kompetencijų. Todėl jie gali išbandyti savo jėgas ir kituose „Tele2“ skyriuose“, – sakė A. Dirvonskienė.

Pagal „Aon Hewitt“ metodiką atliktame tyrime operatorius buvo pripažintas geriausiu metų darbdaviu Baltijos šalyse. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė jau antrą kartą.

Kaip prisijungti prie „Tele2“ komandos?

Jei domitės technologijomis, drąsiai priimate naujus iššūkius ir norite prisijungti prie „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centro komandos – išbandykite savo jėgas atrankoje. Daugiau apie karjeros galimybes sužinoti galite internetiniame tinklapyje https://karjera.tele2.lt/.

Rašyti komentarą
Komentarai (7)

X

"Retorikos įgūdžius" iš šios firmos teko patirti. Paskambino telefonu, pirmiausiai įvardijo savo nuopelnus, kad atseit beveik nemokamai gavau telefoną ir t t. Tas nemokamai tai kaina kaip kitur, į ją įskaičiavo į abonentinį mokestį ir įpareigojo 2 metus jų nekeisti. Nors jau buvau gavusi pasiūlymą dėl kito plano internetu, telefonu ilgai ir nuobodžiai klausinėjo, aiškino, galų gale pareikalavo asmens dokumento numerio ir asmens kodo sutarties pratęsimui. Kai pasakiau, kad telefonu tokios informacijos neteiksiu, pareiškė, kad "Na gerai, tuomet važiuokit į artimiausią mūsų skyrių". Prisijungiau prie interneto ir be jokio važiavimo ir ilgų kalbų pratęsiau sutartį. Iki šiol nesuprantu, kam ta varginanti retorika, nuo kurios tikrai pasidaro įkyru ir nuobodu?

...

Na, Telia (Omnitel) IRGI vienašališkai sutartis kaitalioja... aišku, į brangesnę pusę.

Onutei

Keista jūsų istorija su Bite. Aš joje esu jau 11 metų. Retkarčiais paerzina (gal kartą per pusę metų) savo skambučiais, siūlančiais naują telefoną su dovanų duodama planšete, bet tik tiek tų bėdų. O va Tele2 nervuoja kur kas dažniau, nes skambina bene kas mėnesį ir kviečiasi pereiti pas juos. Nežiūrint to, kad pas juos buvau, [pralaikė mane tada be ryšio namuose apie pusę metų (kitur veikdavo geriau)] ir neberasdamas išeities atsiskaičiau ir nutraukiau sutartį vienašališkai. Į tai Tele2 reagavo labai keistai - praėjus nuo to laiko 7 metams mane kaip skolininką pardavė išieškojimo firmai, o ši dar po trijų metų (viso - po 11) mane padavė į teismą. Tik pralaimėjo šie "Šaunuoliai". Visa tai sakau todėl, kad Tele2 esu jau daugelį kartų informavęs, jog jiems embargo esu uždėjęs 20-čiai metų, bet jie vis tiek skambinėja. Aišku, gal ne jie patys, gal irgi jų "partneriai", bet... O Bitėje už minimalų įkainį turiu nemokamus pokalbius ir SMS ir tuo esu labai patenkintas.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS