Dėl Švyturio gatvės tęsinio – diskusijos | kl.lt

DĖL ŠVYTURIO GATVĖS TĘSINIO – DISKUSIJOS

Miesto valdžia neatsisako idėjos ateityje tiesti Švyturio gatvės tęsinį. Manoma, kad ši arterija pagerintų susisiekimą Klaipėdoje, padėtų išvengti transporto spūsčių.

Vienas miesto prioritetų

Švyturio gatvės rekonstrukcija ir tęsiniu domėjosi miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariai. Atkreiptas dėmesys, kad darbai suplanuoti prieš dešimtmetį.

Pailginti šią gatvę numatyta dabar galiojančiame miesto bendrajame plane. Tai įvardyta vienu miesto prioritetų.

Švyturio gatvė turėtų būti pratęsta iki Naujosios Uosto, o iš kitos pusės – iki P.Lideikio gatvės. Rekonstruotos turėtų būti ir sankryžos. Tai būtų krovininio transporto koridorius.

Numatoma, kad, tęsiant Švyturio gatvę P.Lideikio gatvės link, turėtų būti įrengtos dvi dviejų lygių sankryžos.

Padėtų išvengti spūsčių?

Klaipėdos savivaldybės Urbanistikos skyriaus vyriausioji specialistė Lina Požanovskienė aiškino, kad minėtos permainos suplanuotos įvertinus visą miesto susisiekimo sistemą.

Pasak vyriausiosios specialistės, pietinėje ir šiaurinėje miesto dalyse išsidėsčiusios trys pagrindinės miesto magistralės: Šilutės plentas, Taikos prospektas, Minijos gatvė. Visos jos susilieja į vieną Herkaus Manto, P.Lideikio gatvių ir Šiaurės prospekto sankryžą, o ji kemšasi.

"Švyturio gatvės tęsinys yra svarbi jungtis. Būtų išplėstas miesto gatvių tinklas. Važiuojant Švyturio gatvės tęsiniu, būtų galima aplenkti gyvenamąsias teritorijas. Sunkiasvoris transportas būtų nukreiptas per Liepų, P.Lideikio gatves", – pasakojo L.Požanovskienė.

Atkreiptas dėmesys, kad miesto susisiekimo sistema peržiūrima rengiant naująjį miesto bendrąjį planą.

Situaciją reikia keisti

Planai dėl Švyturio gatvės tęsinio neramina Vitės kvartalo gyventojus, kurie baiminasi, kad padidės tarša, triukšmas.

Miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariai pasiūlė numatyti, jog iš uosto sunkiasvoris transportas išriedėtų pravažiavus gyvenamuosius namus. Siūloma įgyvendinti ir triukšmo mažinimo priemones.

Komiteto nariai taip pat rekomendavo, kad Švyturio gatvės tęsinys būtų dviejų eismo juostų.

"Švyturio gatvės rekonstrukcija suplanuota prieš dešimtmetį. Ši arterija padėtų užtikrinti geresnį susisiekimą mieste. Dabar visos trys pagrindinės miesto gatvės sueina į vieną geležinkelio pervažą", – tvirtino Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto pirmininkas Algirdas Grublys.

Tarybos narys Valdemaras Anužis akcentavo, kad Švyturio gatvės tęsinys padėtų išskaidyti transporto srautus, o kartu ir sumažintų taršą.

"Negalime būti priklausomi tik nuo vienos arterijos. Net mūsų galva turi dvi arterijas – ir kairėje, ir dešinėje. Nemanau, kad Švyturio gatvės tęsinys bus greitai pastatytas, tačiau miestas turi planuoti tokius dalykus. Išplėstas gatvių tinklas padėtų sumažinti negatyvą. Klaipėdos problema – trys gatvės. Tai buvo bukas planavimas", – komentavo tarybos narys.

Rašyti komentarą
Komentarai (6)

irma

tramvajus ejo kitoje vietoje

Sportininkas

Tai varom iki Karkles!

darius

bukas klaipedos projektas su triem pagrindinem gatvem, o kaip kitaip galima butu suplanuoti miesta, kuris yra siauras istestos formas
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS