Gerins gyventojų aptarnavimo kokybę | kl.lt

GERINS GYVENTOJŲ APTARNAVIMO KOKYBĘ

Uostamiesčio valdžia miestiečiams nori teikti dar geresnes paslaugas. Manoma, kad įvairius klausimus, problemas žmonėms paprasčiau būtų išspręsti įkūrus bendrą komunalinių paslaugų įmonių klientų aptarnavimo centrą.

Sujungs du tiekėjai

Kaip gerinti gyventojų aptarnavimo, teikiamų paslaugų kokybę, diskutavo miesto ir savivaldybės valdomų įmonių bei įstaigų vadovai.

Svarstyta mintis įkurti komunalinių paslaugų įmonių klientų aptarnavimo centrą. Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas neatmetė galimybės, kad ateityje prie tokių pasitarimų prisijungs ir kitų įmonių, kurias valdo ne savivaldybė, atstovai.

"Pavyzdžiui, žmogus įsigijo naują būstą. Jis turi sudaryti sutartis su komunalinių paslaugų teikėjais, blaškytis po visą miestą. Tiekėjų skirtingi darbo, priėmimo laikai, skirtingos vietos. Galvojame, ar nebūtų įmanoma padaryti taip, kad atvažiavai į vieną vietą ir viską susitvarkei", – teigė mero pavaduotojas.

Anot jo, paprasčiausia būtų duoti nurodymą visoms savivaldybės valdomoms įmonėms, kurios teikia komunalines paslaugas, persikelti į nurodytą vietą, tačiau reikia rimtesnės analizės.

"Nutarėme eiti evoliucijos būdu. Pirmoji santuoka įvyks iš meilės. Savo klientų aptarnavimo centrus sujungs įmonės "Klaipėdos energija" ir "Klaipėdos vanduo". Manau, kad pusmečio tam turėtų užtekti. Santuoka iš meilės greitai įvyksta", – palygino mero pavaduotojas.

Nereikės blaškytis po miestą

A.Šulcas pabrėžė, kad bendrovės "Klaipėdos energija" klientų aptarnavimo centras yra įsikūręs Šilutės plente. Arti daug gyvenamųjų namų nėra. Pasiekti šią vietą viešuoju transportu ne taip ir paprasta.

"Įmonės "Klaipėdos vanduo" aptarnavimo centras yra gana naujame ir moderniame pastate. Be to, čia yra galimybė įrengti kelias darbo vietas. Žmonėms būtų patogu abu paslaugų tiekėjus rasti vienoje vietoje. Įmonės artimiausiu metu žadėjo susitarti dėl perkėlimo", – pasakojo vicemeras.

Dėl bendro komunalinių paslaugų įmonių klientų aptarnavimo centro kūrimo diskutuota ir su Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centro (KRATC) atstovais.

"Ši santuoka įvyks iš išskaičiavimo. KRATC analizuoja savo klientų segmentą, kaip dažnai suteikiamos paslaugos atėjus į įmonės biurą. Bendrovė beveik visas jas yra perkėlusi į internetą", – komentavo vicemeras.

Sumažėtų išlaidos

A.Šulco teigimu, paprastai žmonės į komunalinių paslaugų teikėjų klientų aptarnavimo centrus užsuka dėl konsultacijų, pasirašyti sutarčių.

"Reta įmonė dar leidžia vietoje susimokėti už suteiktas paslaugas. Vietų, kur tai galima padaryti, ir taip yra daug. Neketiname konkuruoti su finansinėmis įmonėmis. Tai būtų per brangu ir mums, ir klientams", – pasakojo vicemeras.

A.Šulcas teigia, kad bendro klientų aptarnavimo centro įkūrimas sumažintų ir bendrovių išlaidas.

"Skirtumas yra, ar išlaikyti tris biurus, ar vieną", – teigė vicemeras.

Pasitarime kalbėta ir apie galimybę miestiečiams sudaryti sąlygas vienoje vietoje nusipirkti visų rūšių viešojo transporto bilietus, išspręsti klausimus, susijusius su automobilių stovėjimu.

"Tai didesnis tikslas. Norima, kad viename terminale būtų galima nusipirkti ir vietinių, ir tarpmiestinių maršrutų bilietus, ir keltų, ir traukinių. Viso viešojo transporto, kuris egzistuoja", – nurodė mero pavaduotojas.

Rašyti komentarą
Komentarai (5)

apie vandenis

Iš Kinjos siuntinys kartais ateina per 2 savaites, o iš vandenų sąskaitos nuo 12 dienos reik laukti vos ne iki paskutinių mėnesio dienų, reik suprasti kad buhalterija sėdi Kinjoje?

To vardas

Pritariu 100 proc. Klaipėdos vanduo aptarnavimo centras gilus sovietmetis. Prašiau kad pakeistų įvadinį ventylį siunčia į kitą pastatą, reikia pateikti dokumentus kanalizacijos pridavimui siunčia į kitą miesto galą ir svarbiausia nuėjęs niekas tavęs ten neįleidžia . Košmaras turbūt ponas direktorius yra truputį uzsisedejes , nes apie klientų aptarnavimo kultūra galiu pasakyti tik pačius blogiausius zodzius

Labai

Geras miesto žinovas nutarė, kad jau "labai prastas" susisiekimas su "Klaipėdos energija", autobusų stotelė prie pat vartų. O iki vandens pėsčiomis net iš tolo stotelių nesimato.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS