Greičio kontrolė mieste – be tolerancijos? | kl.lt

GREIČIO KONTROLĖ MIESTE – BE TOLERANCIJOS?

Uostamiesčio gatvėmis automobiliais lakstantiems vairuotojams – nauji tramdymo būdai. Panašu, jog policija tyliai sumažino vadinamąją tolerancijos ribą ir dosniai dalijo baudas net ir ne itin daug leistiną greitį viršijusiems eismo dalyviams.

Pusė procento pažeidimų

Tokia išvada peršasi peržvelgus išmaniųjų greičio matuoklių statistiką.

Baudų susilaukė visi, kurie viršijo greitį daugiau nei 14 km/val.

Tai reiškia, jog daugybė vairuotojų net ir pro naujos kartos matuoklius skrieja 69 km/val. greičiu, tikėdamiesi, jog neįklius, nors iš tiesų visi jie pateko į liūdnąją šio kovo pažeidimų statistiką.

Panašu, jog matuokliai itin veiksmingai tramdo pažeidėjus.

"Tačiau yra ir gerų žinių. Panašu, jog matuokliai itin veiksmingai tramdo pažeidėjus. Nuo kovo 13 iki 20 dienos Taikos prospekte, kur iš Liepų gatvės perkėlėme išmanųjį matuoklį, užfiksuota kur kas mažiau pažeidimų. Iš viso per savaitę šia gatve važiavo apie 62,5 tūkst. automobilių. Tačiau nustatyti tik 234 pažeidėjai. Tai tėra pusė procento iš visų važiavusiųjų šia gatve", – aiškino Klaipėdos savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus Administracinės veiklos poskyrio vedėjas Marius Poimanskis.

Šioje vietoje Taikos prospekto pirmoji eismo juosta yra skirta autobusams.

Pagirtina, jog dauguma vairuotojų laikosi taisyklių ir šią juostą užleidžia keleiviniam transportui.

"Pirmąja juosta į vieną pusę važiavo 7 tūkstančiai automobilių, į kitą – 9 tūkstančiai. Tai reiškia, jog visas kitas srautas judėjo antrąja juosta", – pastebėjo M.Poimanskis.

Rekordas – 107 km/val.

Šis matuoklis fiksavo vidutinį 44,93 km/val. greitį. Tokiu vidutiniu greičiu vairuotojai pravažiuodavo pro matavimo įtaisą.

"Tiesa, turime ir rekordų. Kažkas skubėjo 107 km/val. greičiu. Keli vairuotojai viršijo 100 km/val. greitį, kiti lėkė kiek mažesniu greičiu. Daugiausia važiavusiųjų buvo pasirinkę nuo 65 iki 77 km/ val. greitį. Rezultatai labai neblogi", – pastebėjo M.Poimanskis.

Baudų sulaukė visi, kurie leistiną ribą viršijo 14 ar 15 kilometrų.

Esą pablogėjus eismo sąlygoms, policija prašė sumažinti matuoklių fiksuojamo greičio ribas.

"Nėra pas mus jokios tolerancijos. Reikia važiuoti 50 km/val. greičiu. Taip, kaip pridera. Teorija – viena, o praktika – visai kas kita", – juokavo M.Poimanskis.

Sumažėjo pažeidimų

Kitas išmanusis matuoklis Mokyklos gatvėje per tą pačią savaitę užfiksavo, jog šia gatve važiavo 72 tūkst. automobilių.

"Vidutinis greitis tarp važiavusiųjų į abi puses siekė 48 km/val. Veidu į matuoklį vairuotojai mašinas vairavo vidutiniškai apie 51 km/val. greičiu. Iš viso užfiksuoti tik 166 pažeidimai. Vadinasi, greičio kontrolė yra veiksmingas būdas tramdant vairuotojus. Maksimalus greičio viršijimas čia siekia 86 km/val., kai prieš mėnesį čia buvo lakstoma gerokai greičiau", – priminė M.Poimanskis.

Kovo pradžioje fiksuotas didžiausias greitis Mokyklos gatvėje siekė 94 km/val.

Beje, kol kas laukiama, kada pradės veikti išmanusis matuoklis Šiaurės prospekte.

Sutartis su įmone, kuri teikė greičio fiksavimo paslaugą, pasibaigė.

Tačiau kol kas naujos kartos matuoklis šioje vietoje dar tebekabo.

Aiškinama, jog laukiama, kada baigsis viešųjų pirkimų procedūros, o tai gali užtrukti kelis mėnesius.

Rašyti komentarą
Komentarai (13)

Kestutis

Bet raso, kaip ju tikslas TIK nubausti!

Mr x

parvaziuojant nuo avitelos link akropolio pirma juosta ir planuojant suk i desine, i vetrunge, tai negi pries matuokli reik rikiuotis i antra juosta ir vel po to i pirma ir cia vien del to, kad nebutum uzfiksuotas? siaip KET nera tiksliai apibrezta prie kiek metru iki posukio galima rikiuotis i A juosta

Mr X

Labai gerai, kad Mokyklos g.pastatė matuoklį, tai normaliai gali užkilti piko metu ant tilto, ir į Mokyklos g. įvažiuoti, lengviau iš Mokyklos rajono išvažiuoti, o ir avarijos būdavo žiaurios jei įvykdavo ant tilto. Seniai reikėjo.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS