Laivo kapitonas ilgose išvykose labiausiai pasigenda intensyvių treniruočių | kl.lt

LAIVO KAPITONAS ILGOSE IŠVYKOSE LABIAUSIAI PASIGENDA INTENSYVIŲ TRENIRUOČIŲ

  • 4

Klaipėdietis Ričardas Maksimavičius 2016 m. žiemą pradėjo intensyviai sportuoti sveikatingumo klube "Apelsinas". Šiandien 42 metų vyras sako nebeįsivaizduojantis savo gyvenimo be treniruočių. "Pamaniau, kad būtų neblogai daugiau pajudėti", – pagrindinę priežastį, kodėl nusprendė pradėti treniruotis, įvardijo Ričardas. Jis tikino neturėjęs rimtų sveikatos problemų, sportuoti jo neragino ir aplinkiniai. Sprendimą priėmė supratęs, kad nori gyventi sveikiau.

Siekė sportuoti teisingai

Jūrinio kelto kapitonas Ričardas suprato, kad daugiausia naudos sveikatai ir savijautai duos individualios treniruotės. Jis pasirinko asmeninį trenerį ir su juo dirba iki šiol.

Abiejų vyrų pastangomis per aštuonis mėnesius pavyko pasiekti išties daug.

"Pirmą kartą atėjęs į sporto salę nežinai pratimų, kaip taisyklingai juos atlikti. Man norėjosi nepakenkti sau, daugiau disciplinos taip pat neprošal, todėl nenorėdamas švaistyti laiko ir savo sveikatos, pasirinkau treniruotis su asmeniniu treneriu", – paaiškino Ričardas.

Siekiant kuo tiksliau nustatyti Ričardo fizinę būklę, jo silpnąsias vietas, jau pirmąją dieną "Apelsine" jam buvo atlikta SMART diagnostika. Ji atskleidė, kad yra stuburo problemų, laikysena netaisyklinga, raumenys sutrumpėję ir silpni.

Remdamasis diagnostikos rezultatais, "Apelsino" treneris Darius Galkauskas iškėlė svarbiausius treniruočių tikslus – sustiprinti kūną, priaugti svorio ir pagerinti laikyseną. Ričardui prireikė išlieti daug prakaito, kad pasiektų tai, kuo šiandien gali džiaugtis.

Tikslas – daugiau suvalgyti

Vyras per mažiau nei metus priaugo 12 kilogramų ir dabar sveria 82 kg. Padidėjo ir jo ūgis – nuo 189 cm iki 191,5 cm. Ričardas sako, kad atsirado daugiau energijos, kūnas tapo lankstesnis. Jis teigė neturėjęs tikslo pasiekti greitų rezultatų, tad savęs neskubino.

Per aštuonis intensyvių treniruočių mėnesius Ričardas pakeitė ir mitybos įpročius. Jam teko į kasdienį valgiaraštį įtraukti daugiau užkandžių, padidinti suvartojamų kalorijų kiekį, nes iki tol jis valgė vos du kartus per dieną.

Treneris Darius teigia, kad Ričardas po aštuonių mėnesių treniruočių atrodo lyg visai kitas žmogus.

"Jis niekada prieš tai nesportavo, raumenys buvo sutrumpėję, silpni, buvo susiformavusi nemaža kupra. Pirmąją dieną, kai pradėjo mankštintis, mėšlungis sutraukė rankų raumenis. Pirmus du mėnesius nusprendėme skirti tik tempimo pratimams ir sustiprinti raumenis, vėliau perėjome ir prie jėgos pratimų", – pasakojo sveikatingumo klubo "Apelsinas" asmeninis treneris D.Galkauskas.

Ričardas ir treneris Darius sporto salėje susitinka penkis kartus per savaitę. Ričardas norėtų priaugti dar apie 8 kg svorio ir turėti dailius raumenis.

Iš pažiūros visai lengvas uždavinys yra daug sunkiau įgyvendinamas, teigia treneris: "Priaugti svorio yra sunkiau, negu numesti. Tai lemia ir genetika – vieniems užsiauginti raumenų ir priaugti svorio sekasi lengviau, kitiems sunkiau. Teko dirbti su jauna mergina, kuri svėrė vos 40 kilogramų. Žmogus sveikas, nebadauja, tačiau svoris priauga sunkiai, ir viskas. Kartais ir treneriui tenka pasukti galvą, kaip padėti."

Rūkyti metė be vargo

Trenerio Dariaus teigimu, brandesnio amžiaus žmonėms prireikia daugiau laiko bei pastangų, siekiant išjudinti sustingusį kūną ir išspręsti laikysenos problemas.

Tačiau viską galima pasiekti turint kantrybės ir tvirtai pasiryžus pokyčiams.

Ričardas sako, kad priimti sprendimą pačiam laisva valia yra labai svarbu.

"Jeigu eisi sportuoti per prievartą, nieko gero nebus. Aš pajutau, kad dabar laikas, ir pradėjau treniruotis. Vieną dieną supratau, kad nebesinori rūkyti – taigi mečiau. Viskam turi ateiti tinkamas metas", – įsitikinęs jūrininkas.

Informacija

Visi norintys sveikai priaugti svorio ar jo numesti, sustiprinti nugarą, kviečiami pirmai nemokamai SMART konsultacijai su sveikatingumo specialistu ar kineziterapeutu. Registracija internetu smarttraining.lt arba atvykus į artimiausią sveikatingumo klubą "Apelsinas".

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

Šlykštu skaityti

Klaipėdos dienraštis neturi ką rašyti ... Įkyriai kas mėnesį bruka Apelsino reklamą ir neparašo, kad tai reklama. Apelsinas turbūt labiausiai atsilikęs sporto įrangos srityje ir mausto nesuprantančius paprastus žmogeliukus. Užtenka pažiūrėti į treneres, kurių dauguma su antsvoriu... Nei vienos moters bikini varžybose nėra , kurios savo tobulus kūnus butų ištreniravusios grupinėse treniruotėse. Tik su treniruokliais galima to pasiekti, kurių Apelsine su žiburiu nerasi... P.s. Pats brangiausias klubas su abejotinomis paslaugomis. Gaila kvailinamų žmonių.

Juozas

Šaunuolis Kapitonas Ričardas. Ne tik šaunus ,kvalifikuotas ka[pitonas ,bet ir aktyvus žmogus.

Neptunas

Straipsni tipine reklama apelsino, su zydrisku atspalviu. Atsisakyk liftu, masinu ir pereik is plaukiojamu viesnamiu i prekybini po 4 - 5 kontraktai trumpi perejimai skirtingi uostai skirtingas laikas iejimas - isejimas diena - nakti, paryciais - vakare. Kruva susirasynejimu kas dien.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS