Pietinėje dalyje – nauji geležinkeliai | kl.lt

PIETINĖJE DALYJE – NAUJI GELEŽINKELIAI

Projektuotojai parengė pasiūlymus Klaipėdos uosto pietinėje dalyje nutiesti 12 naujų privažiuojamųjų geležinkelio trasų.

Klaipėdos uosto pietinės dalies infrastruktūros plėtra leis efektyviau panaudoti uosto teritorijas, padidinti jose veikiančių įmonių efektyvumą ir pritraukti daugiau investicijų. Tikimasi, kad plėtra užtikrins efektyvią veiklą tokiose krovos įmonėse kaip „Birių krovinių terminalas“, „Nemuno terminalas“ ir „Klaipėdos Smeltė“.

„Pastaraisiais metais pietinėje uosto dalyje – teritorijoje tarp Kalnupės, Minijos, Senosios Smiltelės, Marių gatvių ir Kuršių marių – veikiančios kompanijos sparčiai plečia savo veiklą, todėl čia būtina įmonių poreikius atitinkanti susisiekimo infrastruktūra. Vyriausybei siūlome pritarti specialiojo plano rengimui, kurio pagrindinis tikslas – darni, moderni ir saugi Klaipėdos uosto susisiekimo infrastruktūra“, – sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Siekiama, kad geležinkelių transportu iš ir į Klaipėdos uostą būtų vežama daugiau nei 2/3 krovinių. Šiam tikslui būtina numatyti naujas privažiuojamųjų geležinkelių trasas. Tarp tokių naujų trąsų – geležinkelio linijos į buvusią „Klaipėdos hidrotechnikos“ teritoriją.

Prognozuojama, kad nutiesus geležinkelio kelius į krantines 118, 119 ir 120 metinė krova Klaipėdos uoste vidutiniškai padidėtų 672,2 tūkst. tonų.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Kažin kiek

už tokį pagerinimą miegamojo rajono ir Jakų saskaita LEZ-o verslo rykliai kai kam nunešė tukstančiu?O pavasarį piketavusiems gyventojams dėl užtvarų negalintiems miesto pasiekti, ar keliuką suplanavot?

SUSIJUSIOS NAUJIENOS