Piko metu eismą stabdo pervaža | kl.lt

PIKO METU EISMĄ STABDO PERVAŽA

Rytais į darbą skubantys vairuotojai piktinasi, kad piko metu uždaroma Tilžės gatvėje esanti traukinių pervaža ir taip stabdomas eismas. Jie prašo koreguoti traukinių važiavimo grafikus.

Rytais į darbą skubantys vairuotojai piktinasi, kad piko metu uždaroma Tilžės gatvėje esanti traukinių pervaža ir taip stabdomas eismas. Jie prašo koreguoti traukinių važiavimo grafikus.

Eilės – iki Jakų žiedo

Tilžės gatve į darbą nuolat važiuojantis vyras tvirtino, kad dažnai įstringa prie čia esančios pervažos.

"Rytinis pikas, pervaža uždaroma, ir nusidriekia ilgiausios automobilių eilės – iki Jakų žiedinės sankryžos. Mašinos dažniausiai pajuda tik po 8.20 val. Žmonės vėluoja į darbą. Nesvarbu, ar išvažiuosi 7.40 ar 8 valandą", – pasakojo vairuotojas.

Vyras svarstė, gal atsakingi asmenys galėtų pakoreguoti traukinių grafiką. Jo nuomone, Tilžės gatvėje esančią pervažą bėginės transporto priemonės galėtų kirsti ne 8, o 8.20 val.

"Manau, kad traukiniams 20 min. nieko nepakeistų, o žmonės spėtų laiku į darbą", – dėstė vyras.

Kitas vairuotojas atkreipė dėmesį, kad pervaža uždaroma labai anksti – traukiniai būna dar labai toli.

"Praeina penkios minutės, o jie tik tada pasiekia pervažą. Per šį laiką dar ne viena mašina pravažiuotų. Dabar, kol sulauki traukinio, kol jis pravažiuoja, kol mašinos išsivažinėja, praeina labai daug laiko", – dėstė klaipėdietis.

Susidarė traukinių spūstys

Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Krovinių vežimo direkcijos Klaipėdos regiono geležinkelio stočių viršininkas Igoris Petrovskis teigė, kad šioje pervažoje eismas reguliuojamas iš Vilniaus.

"Galiu pasakyti tiek, kad dabar dėl anksčiau vykusių remonto darbų yra susikaupę daug traukinių. Yra susidariusi spūstis, kaip būna ir su automobiliais. Traukiniai turi išsivažinėti, – tvirtino vadovas.

Tačiau I.Petrovskis abejojo, ar ateityje pavyktų pakoreguoti traukinių važiavimo grafiką pagal automobilių vairuotojų norus.

"Šis ruožas yra pagrindinis, nepaprastai apkrautas. Nuo traukinių važiavimo laiko labai daug kas priklauso. Jų atvežamų krovinių laukia uosto kompanijos, kad pakrautų laivus. Pastarieji turi išplaukti nustatytu laiku. Susidaro visa grandinė. 20 minučių turėtų labai didelę įtaką", – pasakojo viršininkas.

Gali rinktis kitus kelius

I.Petrovskis atkreipė dėmesį, kad automobilis gali pasiekti savo tikslą ne vienu, o dviem, trimis ar keturiais keliais. Traukiniai tokio pasirinkimo neturi.

"Yra vienas kelias ir juo turi važiuoti. Žmonės turėtų būti supratingesni", – komentavo viršininkas.

Anksčiau gyventojai skųsdavosi, kad piko metu uždaroma Rimkuose esanti pervaža. Pasak I.Petrovskio, dabar ši problema išspręsta.

"Pervažą Rimkuose galime pareguliuoti patys. Šilumvežį, kuris atvažiuoja iš Gargždų, į stotį priimame tik po 8 val. Jis atvažiuoja ir laukia. Norime, kad nesusidarytų spūstys. Tilžės gatvėje esančios pervažos taip nepareguliuosi", – aiškino viršininkas.

I.Petrovskis pabrėžė, kad pervaža yra uždaroma pagal patvirtintas normas.

"Yra nustatytas toks laikas, kad traukinys spėtų sustoti. Jo stabdymo kelias – apie 1,2 kilometro. Todėl ir nustatytos tokios normos. Geležinkelis – rimčiau nei autotransportas", – pabrėžė viršininkas.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

Jakai

Stop ženklą reikia nuimti ir bus tvarka, kaip Rimkuose

jop

Uzsienio valstybese traukiniai vaziuoja dvigubai didesniu greiciu, slakbaumas uzsidaro pries minute, o cia sliauzia 20 km per valanda, per sia pervaza, jau jie nespes sustoti. Absurdas, pasityciojimas is zmoniu. Matot kroviniu susikaupe, tai vezkite ne piko emtu, tikra parodija.del Stop zenklo tai teisybe. Jis nereikalingas.

PASIŪLYMAS

Nuimti reikia "STOP" ženklą,tada visa susidariusi automobilių eilė greičiau ištirptų,o dabar,pagal eismo taisykles,kiekvienas sustabdo savo auto,o tai trunka daug laiko.Būtų,kaip Rimkų pervažoje ir problemos tokios neliktų.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS