Verslininko planams – kritika | kl.lt

VERSLININKO PLANAMS – KRITIKA

A.Griciaus autotransporto įmonės savininkas Antanas Gricius norėtų, kad krovininėms transporto priemonėms vėl būtų leidžiama važiuoti Minijos gatve. Tam aršiai priešinosi ir pietinės dalies gyventojai, ir valdininkai.

Saugaus eismo komisijoje ketvirtadienį buvo nagrinėjamas prašymas, susijęs su transporto judėjimu Minijos gatve.

Jūrininkų pr. 27 įsikūrusiai A.Griciaus autotransporto įmonei strategiškai patogiau būtų sutrumpinti kelią, o ir gyventojai esą iš to turėtų naudos.

"Iš spaudos matau, kad, išvažiuodami iš pagrindinės perkėlos, kuri persikėlė į miesto centrą, mes stipriai užkemšame Klaipėdą. Įmonė pakrauna nuo 20 iki 30 proc. krovinių kelte. Ypač leidimas grįžti Minijos gatve reikalingas šiuo metu, kai vyksta Jūrininkų prospekto remontas. Taip nuimtume didelį krūvį nuo miesto. Važiuojant Minijos gatve, susidaro 6 km eilė, o Šilutės plentu į Jūrininkų prospektą – 13 km. Ir mūsų degalai eikvojasi, ir žmonės dūsta", – savo argumentus vardijo bendrovės vadovas Antanas Gricius.

Komisijos nariai, taip pat ir Nacionalinio visuomenės sveikatos centro atstovai į verslininko prašymą reagavo neigiamai. Ne tik dėl taršos, bet ir keliamo triukšmo pavojų.

Savo nuomonę išreiškė ir vietos gyventojai.

"Jūrininkų prospekte yra įrengtos apsauginės tvorelės, ar įsivaizduojate, kas bus, jei sunkiasvoris transportas įvažiuos į Minijos gatvę? 2012 m. šiaip taip sutarėme su savivaldybe, buvo pastatyti ženklai, o jūs vėl norite mus žudyti? Didžiausia problema yra Strėvos ir Kalnupės gatvės", – kritikos negailėjo klaipėdietė.

"O jei mes visą miestą dabar žudome?" – klausė A.Gricius.

Direktorius priminė, kad, nenorėdama teršti miesto, įmonė nusipirko sklypą Jūrininkų prospekte ir iš Dubysos gatvės persikėlė arčiau buvusios perkėlos.

"Kol pasistatėme, pradėjome dirbti, viskas išėjo priešingai. Centrinis Klaipėdos terminalas persikėlė į miesto centrą, o mes likome už miesto. Dabar per vakarą iš kelto išvažiuoja 60–70 mūsų vilkikų, – sakė A.Gricius.

Vicemeras Artūras Šulcas pareiškė verslininkui užuojautą, tačiau, anot jo, didesni įkaitai yra gyventojai.

"Įsivaizduokite, ką reškia gyventi ten, kur daugiabučiai namai yra visiškai ant gatvės ribos. Manau, mus reikėtų išvežti kur nors į Zarasus, jei pritartume tokiam pasiūlymui. Nepykite, mes žmogiškai negalime su tuo sutikti", – apgailestavo A.Šulcas.

Rašyti komentarą
Komentarai (14)

Anonimas

GD>Aris Na ir kur tie keleiviniai keltai CT ? Ar pagerinus susisiekima su Mukranu butu issprestos Baltijos prospekto problemos ? Dar SGDT terminalo studiju laikotarpiu rasiau,kad optimaliausias butu Ivano( a.a. Lubio ) variantas ( CT jau buvo statomas) . SGDT - Mukrane , keltai perkeliami i CT. Pinigu sumerktu i marias ir merkiamu i plaukiojancia backa butu uzteke penkioms estakadoms virs Baltijos prospekto,kas butu kardinaliai pagerine eismo ir ekologine situacija mieste.Taciau Ivano (a.a. Lubio) prei SGDT neprileido ne meras, o visu gerbiama ir mylima ... Beje ,mano komentarus rupestingai trindavo zuraliu ...

Palaikau Ari

Dviracio taku ne vieno nesugebejo prasmingai nei pradėti, nei pabaigti, o jau Sulcas apie elektromobolius svajoja... Tvarkykit Nemuno gatve ir Mukrana, leiskit kvepuoti zmones, vaikai nuo mazens su inhaliatoriais vaiksto...

Aris> GD

Bet jis susidorojo su centrinio terminalo užduotimis tik reikėjo pagerinti susisiekimą. Paporink kur dar civilizuotoje šalyje 21 amžiuje miesto centre yra atidarinėjami tokie terminalai ir paleidžiamos fūros per miestą. O paskui pliauškia apie ekologiją, rūpinimasi kad gyventojai kvėpuotų švariu oru, būtų mažiau triukšmo, dulkių. Kamščiams suvaldyti pastatys išmaniuosius šviesoforus nors jau N. metų nesugeba išspręsti tualetų problemos, trūksta lėšų,projektų ir dar velniai žino ko. O gal paprasčiausiai vieni projektai apsimoka kai kam,o kiti ne,o miestiečiai tai tik statistiniai vienetai prieš rinkimus.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS