Vilkiko vairuotoją rado mirusį | kl.lt

VILKIKO VAIRUOTOJĄ RADO MIRUSĮ

Klaipėdoje per trumpą laiką mirė antras vilkiko vairuotojas iš Rusijos, laukęs galimybės sunkiasvorę mašiną įvairuoti į tarptautinį keltą.

Eilėje laukė keturias dienas

Sekmadienį apie 8 val. uostamiesčio policijai pranešta, kad viename vilkikų, kurių visa eilė laukia Perkėlos gatvėje, yra miręs vairuotojas.

Įvykio vietoje, arčiausiai perkėlos esančioje aikštelėje, "Volvo" kabinoje tikrai buvo 1963 m. gimęs Rusijos Federacijos pilietis, vairavęs šį vilkiką.

Pareigūnai bei teismo medicinos ekspertas apžiūrėjo velionį bei apklausė kitus vairuotojus.

Paaiškėjo, kad mirusysis eilėje į keltą laukė nuo vasario 24-osios. Vieną vakarą su kitais vairuotojais jis girtavo.

Galva trenkėsi į asfaltą

Nors kitą rytą nei automobiliuose, nei aplink juos alkoholinių gėrimų butelių nebebuvo, o kitų vilkikų vairuotojai buvo blaivutėliai, mirusio vairuotojo kabinoje rastas kamštelis nuo lietuviškos degtinės bei prancūziško brendžio.

Ne vienas velionio tautietis liudijo, kad itin apkūnus vyras, padauginęs alkoholio, iškrito iš aukštos kabinos ir į asfaltą trenkėsi galva.

Vėliau likimo broliai vyrą įkėlė į automobilio kabiną, kurioje kitą rytą jis buvo rastas negyvas.

Vakar tiksli vairuotojo mirties priežastis dar nebuvo žinoma, tačiau pareigūnai beveik neabejoja, kad nėra pagrindo įtarti kriminalinį nusikaltimą.

Veikiausiai vyro žūtį galima pavadinti nelaimingu atsitikimu.

Uostamiesčio Kriminalinės policijos sunkių nusikaltimų tyrimo valdyba atlieka ikiteisminį tyrimą šio asmens mirties priežasčiai nustatyti.

Pasikorė mašinos kabinoje

Kiek daugiau nei prieš dvi savaites toje pačioje eilėje laukęs kitas vilkiko vairuotojas mašinos salone pasikorė ant savo paties diržo.

1973 m. gimęs vyras nepaliko atsisveikinimo raštelio, tad tikroji tokio jo poelgio priežastis nėra žinoma.

Jis taip pat laukė eilėje ne vieną dieną.

Nors rusų vilkikų vairuotojais pasirūpinama – jiems tiekiamas šiltas maistas, pastatyti biotualetai – susidariusi padėtis verčia ieškoti priemonių, kaip pagelbėti kitos šalies vilkikams kaip galima greičiau išvykti iš Lietuvos.

Dažniausiai sutrinka kraujotaka

Statistika teigia, kad vairuotojai, ypač išvažiuojantieji į tolimus reisus, yra labiau pažeidžiami.

Dažniausiai juos kamuoja kraujotakos sutrikimai, ilgas sėdėjimas prie vairo neleidžia širdžiai dirbti visu pajėgumu, todėl 50-mečiai ar artėjantys prie šios ribos vairuotojai neretai miršta dėl kraujo išsiliejimo ant smegenų arba juos ištinka infarktas.

Akivaizdu, kad daug metų dirbantys vyrai medicininį patikrinimą atlieka formaliai ir patys nekreipia dėmesio į grėsmingus sveikatos sutrikimo simptomus.

Sveikatos pablogėjimą lemia ir prastas maitinimasis, juk taupydami pinigus vairuotojai dažniausiai valgo sausą, ne aukščiausios kokybės maistą.

Pastebėta, kad ilgų reisų metu vairuotojams neretai pakrinka psichika, o tai priveda prie savižudybių.

Rašyti komentarą
Komentarai (5)

to anonimas

Kuo skiriasi lietuvio ir rusu vilkiku vairuotoju darbas? Nieko, tau tik papezeti ir eilini kart pavaryti ant rusijos. Ir tie vergai, ir anie vergai tarnaujantys vakaru kapitalistiniam pasauliui.

Anonimas

Va kaip Rusija rūpinasi savo piliečiais, dzin jiem, kad vilkikai eilėse Klaipėdoj savaitėm tupi, kad žmonės kariasi, kad gal valgyt nebėr už ką, kad keltai Klaipėdoj ne guminiai ir visi norintys nei rusai, nei latviai, nei lietuviai netelpa. Svarbiau yra principas su lenkais pasipešt, kad anie neleistų Rusijos vilkikam iš Lenkijos plaukt. Valdžia politikuoja, o liaudis kaip visada.

buves

dirbau toki darba, nu ir po velniu, gyvenimas kabinoj, o laukt visur reikia, prie kelto, kol sxulauksi kada bus tavo eile krovini ut arba pakraut, nesamoniu, duniu darbas, nei namu, nei bobos nei issimiegot zxmoniskai.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS