Po ilgos pertraukos į Kauną atvyksta pirmasis traukinys iš Lenkijos | kl.lt

PO ILGOS PERTRAUKOS Į KAUNĄ ATVYKSTA PIRMASIS TRAUKINYS IŠ LENKIJOS

Po beveik 80 metų pertraukos į Kauną atvyksta pirmasis traukinys iš Lenkijos. Anksčiau, geležinkelininkų teigimu, tokia kelionė buvo įmanoma tik persėdus arba pakeitus traukinio riedmenis.

Maršrutu Kaunas–Balstogė kursuos beveik 130 sėdimų vietų lenkiški dviejų vagonų traukiniai. Iš Kauno ir Balstogės stočių traukiniai savaitgaliais išvyks ryte bei vidurdienį, o atgal parvyks vidurdienį ir vakare. Kelionės naujuoju traukiniu bilietas pigesnis perpus nei autobusu, tačiau kelionė užtrunka dvigubai ilgiau – 5–7 valandas.

Nors europinės vėžės „Rail Baltica“ atkarpos nuo Lenkijos sienos iki Kauno nutiesimas kainavo 364,5 mln. eurų, pinigų signalizacijos sistemai, leidžiančiai didinti traukinio greitį, pritrūko.

„Lietuvos geležinkeliai“ tikisi, kad lietuviams bus patogu persėsti į kitus traukinius ir saugiai pasiekti Lenkijos miestus: sostinę Varšuvą, turistų pamėgtus Krokuvą ar Gdanską. Kelionių entuziastai jau diskutuoja, kad verta kartu vežtis dviratį ir vos kirtus sieną aplankyti vaizdingas Suvalkų, Augustavo, Seinų apylinkes bei Vygrių nacionalinį parką.

Rašyti komentarą
Komentarai (15)

Motiejus

Gėda, tikriausiai, kai nutiesė geležinkelio bėgius XIX a. ir tai greičiau nuvažiuodavo tokį atstumą.

lietuvis

Nu blyn 7 valandas kankintis. O uz tokia kaina bilieto su sava masina ant duju i abi puses sulakstyt galima.

asd

Na kas važiuos 7 val traukiniu, jei su maške nuvažiuojam per 2,5 val. Kažkas susikišo es babkes sau i kišenę ir kaip visada šūdą padarė. Matot pinigų pritrūko greičio sistemai. Idiotai blin.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS