Dėl keltų linijų perkėlimo – nerimas | kl.lt

DĖL KELTŲ LINIJŲ PERKĖLIMO – NERIMAS

Visų bendrovės "DFDS Seaways" keltų linijų perkėlimas į Centrinį Klaipėdos terminalą kelia nerimą miesto vadovams. Baiminamasi, kad papildomas sunkiasvoris transportas gali užkišti gatves ir kelti nepatogumų gyventojams.

Įsilies iki 120 vilkikų

"DFDS Seaways" keltų linijos į Centrinį Klaipėdos terminalą, esantį Baltijos prospekte, bus perkeltos nuo spalio 2 d. Dabar iš čia plaukia tik dalis keltų.

Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas inicijavo susitikimą, jo metu buvo aptarti pokyčiai ir problemos, kurios dėl to gali kilti.

Pasitarime dalyvavo savivaldybės, policijos, įmonės "DFDS Seaways", Centrinio Klaipėdos terminalo atstovai.

"Natūralu, kad visų bendrovės "DFDS Seaways" keltų linijų perkėlimas neliks nepastebėtas ir nepajaustas miestiečių. Transporto srautai išaugs ir juos reikės suvaldyti. Pakviečiau išsiaiškinti, kaip tai padaryti. Pabrėžiau, kad klaipėdiečių gyvenimo kokybė dėl pokyčių neturi nukentėti. Miestiečiai mums yra prioritetas, suvokiant tiek keltų linijų, tiek įmonės "DFDS Seaways" svarbą Klaipėdai kaip miestui-uostui", – pabrėžė meras.

V.Grubliauskas teigė išgirdęs, kad, perkėlus keltų linijas, į dabartinius miesto transporto srautus centrinėje dalyje įsilietų dar iki 120 sunkiasvorio transporto. Daugiausia vakare – po 18 val.

"DFDS Seaways" atstovai miesto merui tvirtino, kad toks sunkiasvorio transporto srautas neturės įtakos dabartiniam eismui.

Tačiau, V.Grubliausko manymu, tai neišvengiamai komplikuos situaciją, ir sprendimų, kaip suvaldyti srautus, reikia ieškoti jau dabar.

Nori išvengti grūsčių

Susitikimo metu miesto merui pristatytas priemonių planas, kaip bus reguliuojamas iš terminalo išvažiuojantis transportas, kuris į miestą įsilies Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje.

"Mane patikino, kad situacija yra įdėmiai stebima. Taip pat pirmąsias kelias savaites yra pasiryžę prireikus reguliuoti srautus ne tik ryte, bet ir vakare", – kalbėjo V.Grubliauskas.

Pasak mero, pasiūlyta transporto srautus iš terminalo išleisti "dozuotai" – po keturis vilkikus su priekabomis.

Miesto vadovo teigimu, tokia praktika naudojama ir dabar.

"Aiškiai išsakėme, kad neturi prie Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos šviesoforo susidaryti grūstys, kurios tęstųsi iki kitos – Baltijos ir Taikos prospektų sankryžos", – pažymėjo miesto vadovas.

V.Grubliausko pastebėjimu, ir kelio ženklai turėtų būti aiškiai išdėlioti, pakeistos informacinės lentos.

Bendrovės "DFDS Seaways" ir terminalo atstovai tikino, kad nauji ženklai jau pagaminti. Lentos bus pakeistos tą pačią dieną, kai keltai pradės plaukti iš naujos vietos.

Miesto meras atkreipė dėmesį, kad nereikėtų pamiršti Centrinio Klaipėdos terminalo istorijos. Iš pradžių buvo kalbama, kad tai bus labiau keleivių terminalas ir tik iš dalies krovinio transporto.

"Dabar dominuoja pastarasis. Kai nutolstama nuo pirminės idėjos, pasekmes galime jausti visi, jei nerasime sutarimo", – neslėpė meras.

Būtina tęsti rekonstrukciją

V.Grubliauskas priminė, kad miestas parodė gerą valią, suprasdamas Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos svarbą, leido jos rekonstrukciją suskirstyti į etapus ir taip ją įgyvendinti, kad terminalas galėtų apskritai veikti.

"Terminalui artėjant prie numatytų pajėgumų, pagal projektą taip pat turėtų būti atnaujinta Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryža. Ši turi būti dviejų lygių, kad užtikrintų transporto srautų sklandų aptarnavimą", – pažymėjo meras.

Apie tokią būtinybę V.Grubliauskas kalbėjo su penktadienį uostamiestyje viešėjusiais premjeru Sauliumi Skverneliu ir susisiekimo ministru Roku Masiuliu.

"Taip pat išsakiau, kad, jei dar iki šiol kai kam galėjo atrodyti, jog Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija nėra degantis ir neišvengiamas dalykas, tai dabar aišku, jog šį klausimą reikia spręsti neatidėliojant. Tiek iš premjero, tiek iš ministro išgirdau, kad sprendimų link einama spėriai. Šis objektas yra įtrauktas į penkių svarbiausių Lietuvos transporto sistemai sąrašą", – kostatavo meras.

Namų darbai – atlikti

V.Grubliauskas įsitikinęs, kad būtų didžiausia klaida laukti nieko nedarant, tada stebėti, kas bus, ir spręsti susidariusią situaciją.

"Nereikia prieiti prie tokio taško, kai visi būsime įsprausti į kampą, o pasirinkimo galimybė bus minimali. Tada tektų riboti sunkiasvorio transporto srautus mieste. Dar kartą pabrėžiu, kad bet kuriuo atveju mūsų prioritetas – miestiečių patogumas", – patikino meras.

V.Grubliauskas akcentavo, kad miestas jau yra ėmęsis veiksmų: ruošiasi Statybininkų prospekto tęsinio tiesimui, rengia Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos atnaujinimo dokumentus.

"Savo namų darbus atliekame ir uoliai, ir stropiai, ir atsakingai. Dabar laikas Vyriausybės ir Susisiekimo ministerijos sprendimams. Po susitikimo su premjeru ir ministru galiu pasakyti, kad tikėtina ir realu, jog Vyriausybė ir Susisiekimo ministerija taps projektų įgyvendinimo partneriais, kaip ir kalbant apie uosto plėtros planus", – pabrėžė miesto vadovas.

Rašyti komentarą
Komentarai (20)

pamąstymai

"DFDS Seaways" atstovai miesto merui tvirtino, kad toks sunkiasvorio transporto srautas neturės įtakos dabartiniam eismui. :DDDD čia darželį kokiam galima taip pasakoti :)))) visi puikiai supranta kad turės :) pliusas kad po 18val. padidės, bet ir tai negelbės labai, turėtų būt po 19-20val. važinėt jie ir kelias tikėkimė snėra nuplomnintas

Jis

Keisti sprendimai. Žinoma jie yra ribojami žemės kiekiu priklausančiu uostui ir laivybos saugumu, tačiau visi aerouostai, krovininiai keltai ir t.t. keliami už miesto ribų. Mūsų uosto padėtis deja tokia, kad nėra kito sprendimo. Gaila man žmonių, kurie ramiai gyveno, o kitą rytą- še tau, už lango kelių estakados, košmariškas eismas, oro tarša, triukšmas ir piniginiai nuostoliai parduodant gyvenamą plotą.

Efa

To dar nebuvo ,kad po miesta furos vazinetu ,kam planuota apvaziavimo keliai ,jie visai neveikia ,atmerkit akis valdantieji
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS