„Lietuvos geležinkeliai“ veš krovinius Lenkijoje | kl.lt

„LIETUVOS GELEŽINKELIAI“ VEŠ KROVINIUS LENKIJOJE

  • 1

„Lietuvos geležinkeliai“ pirmą kartą savo veiklos istorijoje pradės krovinių pervežimą užsienio šalyje.

Birželio 25 d., pirmadienį, „Lietuvos geležinkeliai“ ir viena didžiausių krovinių gabenimo geležinkeliais įmonių Lenkijoje „PKP Cargo“ pasirašė sutartį, kuria atveriama galimybė „Lietuvos geležinkeliams“ vežti lenkų įmonės krovinius į šiaurės-rytų Lenkijoje esančius miestus – Balstogę ir Elką.

Tai yra pirma tokia sutartis „Lietuvos geležinkeliams“, kai su ilgalaikiu užsienio partneriu susitariama dėl bendradarbiavimo, vežant krovinius užsienio rinkoje. Įprastai „Lietuvos geležinkeliai“ Lenkijoje, kaip ir daugumoje kitų kaimyninių šalių, krovinius veža iki artimiausios stoties, esančios pasienyje. Toliau nuo sutartos vietos krovinių sąstatas perduodamas kitam vežėjui.

Artimiausiu metu „Lietuvos geležinkeliai“ per savo atstovybę Lenkijoje pradės veiklos sertifikavimo procedūras. Preliminariai planuojama, jog krovinius „Lietuvos geležinkeliai“ pradės vežti 2019 metų viduryje.  Pradžioje numatoma, kad dirbs du „Lietuvos geležinkelių“ lokomotyvai, o per penkerius metus metines krovinių apimtis bus siekiama padidinti iki 1 mln. tonų. Ateityje „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo geografiją Lenkijoje sieks išplėsti ir į kitus miestus.

„Mums tai yra istorinė sutartis, nes bendradarbiaudami su ilgalaikiu partneriu „PKP Cargo“ pirmą kartą pradėsime teikti krovinių pervežimo paslaugas užsienio rinkoje. Toliau plėtosime bendradarbiavimą ir ketiname pasiūlyti daugiau galimybių vystant „Rail Baltica“ koridorių, taip pat matome potencialą plėtojant „Amber Train“ projektą“, – sakė sutartį pasirašęs „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių direkcijos vadovas Egidijus Lazauskas.

Planuojama, kad „Lietuvos geležinkeliai“  Lenkijoje gabens konteinerinius krovinius, medieną, naftą ir jos produktus, trąšas. Esant poreikiui, sutartis taip pat numato galimybę „Lietuvos geležinkeliams“ naudotis „PKP Cargo“ lokomotyvais.

Šiemet gegužę „Lietuvos geležinkeliai“ ir „PKP Cargo“ sutarė dėl krovinių pervežimo pasienio ruože nuo Lietuvos-Lenkijos valstybinės sienos iki Trakiškių geležinkelio stoties, esančios Lenkijos teritorijoje. Iki tol krovinius pasienio ruože vežė „PKP Cargo“ lokomotyvai.

„PKP Cargo Group“ yra antra didžiausia Europoje krovinių vežimo geležinkelio transportu bendrovė, kurios metinės pajamos siekia 4,55 mlrd. zlotų, per metus ji perveža 116 mln. tonų krovinių.

GALERIJA

  • „Lietuvos geležinkeliai“ veš krovinius Lenkijoje
A. Ufarto/ BFL nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (1)

tulas

Labai keista si sutartis.Lenkijos gelezinkeliai patys turi mazai darbo,o isileidzia lietuvius.Cia kazkas keisto,ar tik ne karine technika lietuviai pervezines.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS