Lietuvos bankas: „Mano gilė“ neužtikrino „Vilniaus energijos“ vartotojų interesų | kl.lt

LIETUVOS BANKAS: „MANO GILĖ“ NEUŽTIKRINO „VILNIAUS ENERGIJOS“ VARTOTOJŲ INTERESŲ

Energetikos įmonių holdingo „Lietuvos energija“ valdoma mokesčių mokėjimų platforma „Mano gilė“ neužtikrino „Vilniaus energijos“ klientų interesų, nes rinko įmokas be sutarties su bendrove, nusprendė Lietuvos bankas.

Tačiau jis nepradėjo tyrimo dėl „Vilniaus energijos“ skundo, nes „Lietuvos energija“ ėmėsi veiksmų ištaisyti situaciją.

„Lietuvos energija“ teigia, kad „Mano gilę“ valdantis Verslo aptarnavimo centras įmokas rinko pagal sutartį su įmone „Virtualių paslaugų operatorius“ (VPO), kuri turi sutartį su „Vilniaus energija“. Tačiau pastarosios toks modelis netenkino ir ji įmokų rinkimą užginčijo, teigdama, kad „Lietuvos energija“ turi turėti tiesioginę sutartį su „Vilniaus energija“. Pastaroji, pasak „Lietuvos energijos“ atstovės, atsisako bendradarbiauti.

„Įmokas pradėjome rinkti, pasirašę sutartį su VPO, kurie savo ruožtu turi sutartį su „Vilniaus energija“. Tokiu būdu sugebėjome pasiūlyti mūsų klientams platų spektrą paslaugų tiekėjų (tarp jų ir visos pagrindinės komunalinės įmonės Lietuvoje). Deja, nuo lapkričio 18 dienos klientams nebegalime pasiūlyti mokėti už „Vilniaus energijos“ teikiamas paslaugas“, - BNS teigė „Lietuvos energijos“ atstovė Ernesta Dapkienė.

Anot LB, kadangi „Vilniaus energija“ neturėjo sutarties su Verslo aptarnavimo centru, ji nepriėmė įmokų. Pasak „Vilniaus energijos“ atstovo Nerijaus Mikalajūno, įmokas per „Mano gilę“ būtų galima rinkti, jeigu „Lietuvos energijos“ valdoma įmonė būtų pasirašiusi sutartį su pačia „Vilniaus energija“.

„Verslo aptarnavimo centras galėtų teikti paslaugas savo savitarnos svetainėje, jei būtų kreipęsis į „Vilniaus energiją“ ir, kaip visos kitos tokią paslaugą teikiančios įmonės, pasirašiusi sutartį“, - teigė N.Mikalajūnas.

Tačiau E.Dapkienė teigė, kad su „Vilniaus energija“ sutarties pasirašyti nepavyksta.

„Mes bandėme, bet kol kas situacija yra tokia, kad jie atsisako su mumis bendradarbiauti. Tikimės, kad ateityje šituos klausimus išspręsime“, - teigė E.Dapkienė.

LB „Vilniaus energijai“ nurodė, kad tyrimo dėl „Mano gilės“ nepradės, nes „Lietuvos energija“ ėmėsi veiksmų ištaisyti situaciją - nustojo rinkti įmokas.

Nuo 2016 metų „Lietuvos energijos“ grupė pradėjo teikti mokėjimo paslaugas per „Mano gilės“ platformą, per kurią galima atsiskaityti už įvairias komunalines paslaugas.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Pilietis

Viniaus energija, ar tai Kauno energija pasirašyti sutartys dėl sąskaitų gavimo , gali tik tiesiogiai su energijos pirkėjais,gyventojais o ne su energetikais.Kas apmoka sąskaitas ,su tsis reikia ir pasirašyti sutartys.Gyventojai neparašė įgaliojimus energetikam,pas notarus ,tvarkyti savo reikalus.Keista kaip Kauno miesto savivaldybė samdo administratorius privačių daugiabučių savininkam,bendram turtui prižiūrėti.Kas pasirašo sutartys tas jas ir turi vykdyti.Jeigu savivaldybė pasirašo sutartys su administratoriais ,tai jie ir turi mokėti administratoriams algą už paslaugas,kurių jie neatlieka, jokių darbų jie nedirba o tiktai išsiunčia sąskaitas ,kad sau susirinktų pinigus. Administratoriams,kurie vykdo veiklą ,teikdami administravimo paslaugas taikytina LR CK 4.84 str.11dalis.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS