-
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“ išbandė dar vieną muzikos stilių 3
Spalio 13 dieną pasirodė naujausias „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė išbandė dar vieną muzikos stilių – nuskambėjo populiariosios muzikos ir vaikinų grupių kultūros (angl. „boyband“) įkvėpta daina. Ankstesniuose klipuose duetas jau dainavo „electro rock“ ir „country“ stiliumi.
„Pirmieji „Teledueto“ kūriniai jau spėjo įstrigti žiūrovų galvose. Su kiekviena reklama pristatoma ne tik vis nauja dueto daina, bet ir naujos vertės klientui. Šįkart grupė apdainuoja tai, kad „Tele2“ 5G namų interneto sočiai pakanka visiems kasdieniams lūkesčiams – tiek darbui, tiek pramogoms visai šeimai“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Naujojoje reklamoje pagrindinis veiksmas vyksta namų aplinkoje – čia „Teledueto“ personažai atlieka energingą choreografiją.
Su kiekviena reklama pristatoma ne tik vis nauja dueto daina, bet ir naujos vertės klientui.
„Visoje Lietuvoje diegiame 5G tinklą ir užtikriname, kad klientams namų internetas būtų ne tik kokybiškas, bet ir pigus. Naujojoje reklamoje atsispindi tai, kad mūsų klientams suteikiama galimybė gauti tokias paslaugas, kokių reikia ir tada, kada reikia, o „Tele2“ namų interneto užtenka visiems poreikiams“, – užsiminė A. Žilinskaitė.
Reklamos kūrybinė komanda atskleidžia, kad „Teleduetas“ iš televizijos ekranų artimiausiu metu pasitraukti neketina – nudžiugins naujomis dainomis.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
„Tele2“ 5G namų interneto kampanija startavo ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“ bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.
-
„Tele2“ atskleidė daugiau detalių apie „Teledueto“ herojus: uždainavo netikėtu stiliumi
Rugsėjo 29 d. ekranus išvydo naujasis „Teledueto“ kūrinys – „modern country“ stiliumi atliekama daina, kurioje charizmatiškieji personažai užtikrina, kad „Tele2“ 5G namų internetas yra pigus ir jo viskam pakanka. Grupė įsijautė į žaismingą kaubojų vaidmenį, klipe joja žirgais, atlieka linksmą choreografiją.
„Toliau sparčiai plečiame efektyvų 5G ryšio tinklą, o taip pat užtikriname, kad jis mūsų klientams būtų ne tik itin greitas, bet ir pigus. Būtent gera kaina ir tapo antrosios reklamos „serijos“ akcentu. Duetas primena, jog „Tele2“ 5G internetas yra tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis atliepia kiekvieno kliento poreikius, neištuštindamas piniginės“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Prieš dvi savaites „Tele2“ 5G namų interneto reklamoje nuskambėjęs pirmasis „Teledueto“ kūrinys jau spėjo įstrigti žiūrovų galvose. Tąkart duetas muzikinį klipą primenančioje TV reklamoje „electro rock“ stiliumi apdainavo greitą ir patikimą 5G namų internetą, o klipo siužetas vystėsi namų aplinkoje.
„Teledueto“ personažus kuria žiūrovams atpažįstami profesionalūs aktoriai ir dainininkai, kurie kūrinius atlieka patys.
Duetas primena, jog „Tele2“ 5G internetas yra tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis atliepia kiekvieno kliento poreikius, neištuštindamas piniginės.
„Visi reklaminiuose klipuose skambantys ir dar skambėsiantys kūriniai – inspiruoti pasaulinių tendencijų ir sukurti specialiai „Teleduetui“. Visus juos sieja „Tele2“ 5G namų internetas, tačiau kiekviena daina bus atliekama skirtingu muzikos stiliumi, o veiksmas kaskart vyksta vis kitokioje aplinkoje, atskleisdamas pačias įvairiausias namų interneto naudojimo situacijas“, – atskleidė A. Žilinskaitė.
Operatorius nuolat plečia naujosios kartos 5G tinklą – turi stotis jau 56 savivaldybėse, o „Tele2" 5G ryšys dengia jau 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija pasižymi dideliu greičiu ir galimybe perduoti dar didesnius duomenų kiekius.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Naujoji „Tele2“ 5G namų interneto kampanija startuoja ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“ bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.
-
Startuoja nauja „Tele2“ reklamos kampanija – apie namų internetą uždainavo „Teleduetas“
Rugsėjo 15 dieną startavusios naujos „Tele2“ 5G namų interneto kampanijos klipai pretenduoja ilgam įstrigti žiūrovų galvose – ten skambantys muzikiniai kūriniai užkabina nuo pirmos minutės, o naujieji „Teledueto“ personažai žavi ne tik savo balsais, bet ir vakarėlį užkuriančia choreografija.
Pirmojoje muzikinį klipą primenančioje TV reklamos „serijoje“ jie apdainuoja greitą ir patikimą 5G namų internetą, o klipo siužetas vystosi būtent namų aplinkoje.
„Tele2" sparčiai plečia 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad jis mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali patenkinti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir kalbame savo naujojoje kampanijoje, kurios šūkis – „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Operatorius nuolat plečia naujosios kartos 5G tinklą – turi stotis jau 56 savivaldybėse, o „Tele2" 5G ryšys dengia jau 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija pasižymi dideliu greičiu ir galimybe perduoti dar didesnius duomenų kiekius.
Anot A. Žilinskaitės, naujiems „Tele2“ reklamos klipams muzikinis žanras pasirinktas neatsitiktinai. Jis nuosekliai papildo ir pratęsia dabartinį prekės ženklų komunikacijos toną.
„Tele2" yra linksmas, atviras, draugiškas prekės ženklas – būtent šias savybes dainuodamas apie mūsų 5G namų internetą perteiks naujasis „Teleduetas“. Ieškoti naujų patrauklių veikėjų mus skatina ir kitų mūsų kampanijų sėkmė – žiūrovai jau pamėgo „La Familia“ personažus ar „Pildyk“ reprezentuojančius „YouTube“ kūrėjus“, – sakė A. Žilinskaitė.
Ieškoti naujų patrauklių veikėjų mus skatina ir kitų mūsų kampanijų sėkmė – žiūrovai jau pamėgo „La Familia“ personažus ar „Pildyk“ reprezentuojančius „YouTube“ kūrėjus.
Atskleidžiama, kad „Tele2“ reklamoje pasirodžiusi „Teledueto“ daina – tik pirmoji, šiemet duetas žada ir daugiau premjerų. Kiekvienas kūrinys atspindės vis kitą muzikos stilių, pavyzdžiui, pirmojoje reklamoje skambantis kūrinys yra įkvėptas „electro rock“ muzikos žanro.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „New!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
„Gavę užduotis visada jas gliaudome su strategais, stengiamės suprasti ir techninius, ir žmogiškuosius aspektus. Supratome, kad tokio produkto parametrai tiek mums, tiek mūsų artimiesiems atrodo painūs. Ko ieškome? Ramybės! Beliko tai pateikti „Tele2“ balsu. O jis visada yra draugiškas, žmogiškas, tik šį kartą dar ir uždainavo. Internetas namuose dažnai reiškia pramogas, tad ir kampanijos formatas pramoginis – tarsi muzikiniai klipai“, – sakė „New!“ agentūros kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Naujoji „Tele2“ 5G namų interneto kampanija startuoja ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.