-
Nacionalinį IT iššūkį jau priėmė virš 750 mokyklų: tūkstančiai vaikų mokosi programavimo pagrindų 1
Vos įpusėjus įgyvendinimui vienu didžiausių technologijų švietimo projektu jau vadinamas Nacionalinis IT iššūkis moksleiviams suteikia galimybę artimiau susipažinti su IT pasauliu, o virš 650 prisijungusių mokytojų – kelti savo kompetencijas ir praturtinti pamokų turinį įdomia bei naudinga medžiaga.
Prie iniciatyvos aktyviausiai jungiasi Tauragės, Alytaus ir Telšių apskritys, kuriose Nacionalinį IT iššūkį jau priėmė daugiau kaip pusė visų mokyklų. Aktyviai prie projekto jungiasi vaikai Kauno, Marijampolės bei Klaipėdos apskrityse.
„Aktyvus mokyklų, moksleivių ir mokytojų įsitraukimas į projektą tikrai džiugina ir rodo, kad IT srities žinios yra išties aktualios. Su šia sritimi jaunus žmones svarbu artimiau supažindinti dar mokyklos suole ir kuo anksčiau suteikti jiems technologinių bei programavimo pagrindų, užtikrinti, kad tokios žinios būtų prieinamos visiems moksleiviams, ypač regionuose. Jau dabar galime sakyti, kad tai – vienas didžiausių šalies istorijoje IT, programavimo ir technologijų edukacijos projektų, kuris tikiu įkvėps ne vieną sėkmingą karjerą šioje srityje“, – sako bendrovės „Telia Global Services Lithuania“ vadovas Marius Ivanauskas.
Nacionalinio IT iššūkio projektas yra orientuotas į 7-9 klasių moksleivius ir iki mokslo metų pabaigos vyks trimis etapais. Moksleiviai šiuo metu kaupia žinias specialistų parengtose bei vedamose nuotolinėse pamokose, kurių metu susipažįsta su IT sričių įvairove, reikalingomis kompetencijomis ir įgyja praktinių programavimo pagrindų. Geriausius rezultatus pademonstruosiantys moksleiviai turės galimybę su profesionalų pagalba įgyvendinti individualius internetinių puslapių kūrimo projektus ir laimėti galingus žaidimų kompiuterius ir kitus išmanius prizus.
Projektas – puiki proga ir IT srities mokytojams atnaujinti savo žinias bei kelti kompetencijas. Jų laukia nuotoliniai mokymai ir konsultacijos su IT specialistais.
„Visi, kurie dalyvauja šiame projekte – ir moksleiviai, ir mokytojai – jau ištraukė sėkmingą bilietą. Jūs mokysitės, darbuositės Lietuvos, mūsų valstybės ateičiai, tiesiogiai susietai su technologijų pažanga, – teigė projektą globojanti Lietuvos Respublikos Prezidentė D. Grybauskaitė. – Labai linkiu, kad jums būtų nepaprastai įdomu, o projekte įgytos žinios bei įgūdžiai atskleistų naujus moksleivių talentus ir gebėjimus, kurie bus be galo svarbūs kiekvienam, renkantis savo gyvenimo kelią ir tikslą“.
Daugiau informacijos apie projektą rasti ir jame užsiregistruoti galima svetainėje www.itissukis.lt
-
Per dvi paras lietuviai sukūrė 105 žaidimus
Praėjusį savaitgalį įvykusio žaidimų kūrimo maratono dalyviai per 48 valandas sukūrė net 105 žaidimų projektus ir taip pagerino pernykštį rezultatą, rašoma pranešime spaudai.
Šiemet renginys vyko penkiuose Lietuvos miestuose, kuriuose užsiregistravo 514 dalyvių, kuriančių žaidimus pagal visiems bendrą renginio temą - „Transmission“ (angl. – perdavimas). Prie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių kūrėjų šiemet prisijungę panevėžiečiai savo debiutą pažymėjo trimis žaidimų projektais – „Satellite“, „Square Transmission“ ir „Transmit Not“. Visi šie žaidimai buvo sukurti naudojantis „Unity“ žaidimų varikliuku – populiariausiu žaidimų kūrimo įrankiu renginyje.
Pasak renginio organizatorių, nors renginyje sudalyvavo kiek mažiau dalyvių nei pernai, tačiau internetu transliaciją stebėjo rekordinis skaičius žiūrovų.
„ Žaidimo kūrimo procesą panoro pažiūrėti daugiau nei 13 tūkst. unikalių žiūrovų iš visos Lietuvos. Tai išties įspūdingas skaičius!“ – džiaugėsi Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos vadovas Gediminas Tarasevičius.
Vieni iš renginio rėmėjų, žaidimų leidėjai „Game Insight“, taip pat liko nustebinti susidomėjimo šiuometiniu renginiu.
„Mes labai džiaugiamės, kad renginyje pavyko sukurti nevaržomą ir įtraukiančią aplinką, kurioje galėjo dirbti žmonės, žaidimus pavertę savo didžiausia gyvenimo aistra. Svarbiausia, kad šiais metais renginyje dalyvavo labai daug merginų, tikimės, kad jų tokio pobūdžio dirbtuvėse ilgainiui tik daugės.“ – sakė renginių koordinatorė Raminta Vasiliauskienė.
Visus „LT Game Jam“ renginyje sukurtų žaidimų projektus galite rasti čia.