Gal baikite juokinti tuo 130 km/val. | kl.lt

GAL BAIKITE JUOKINTI TUO 130 KM/VAL.

Šio laikotarpio tamsumas prašalino viena puiki naujiena, kuri priminė, kad vis dėlto gyvename Europoje. Nuo šio balandžio greitkelio ruože į Vilnių trikojai nebus tokie baisūs – galima važiuoti 130 km per valandą. Įrengta dešimtys informacinių stendų, jutiklių ir kitų technologinių padarų, kurie leidžia judėti ne akmens amžiaus greičiu.

Vivat Susisiekimo ministerijai ir jos vadovui M.Skuodžiui!

Nedaug kas atsimena, kad anksčiau ir tas 130 km/val. buvo uždraustas gėris, nes ruože Vilnius–Kaunas buvo leidžiama važiuoti 100 km/val., o iki Klaipėdos – 110 km/val. greičiu. Ties Babtais, Pociūnais ar Gargždais su sovietiniu greičio matuokliu galūnėje tykodavo policininkas, besitikintis "nusmeigti" "gazą įmynusį" pažeidėją arba bent jau humoristą A.Orlauską. Jo tuomečiai pareigūnai nekentė už puskvailio kelių inspektoriaus parodijas per TV – buvo susitarę bausti, kur besustabdytų. Šią nykią postsovietinę realybę paįvairindavo faktas, kad tarybiniai "radarai" fiksuodavo automobilio greitį tik iki 200 km/val., paskui jau rodydavo nulį. Taigi tūlas dėdė Gurskas ir kiti vietiniai "McLaren" asai tik paaiškindavo, kad pareigūnų buvo "nušauti" jau sustoję.

Jei Vokietijoje greitis neribojamas, kodėl tarp Klaipėdos ir Kauno automobiliai negalėtų važiuoti bent 160 kilometrų per valandą?

Bet vieną dieną inspektoriai greitkelyje sustabdė anuometį susisiekimo ministrą A.Žvaliauską – žmogų, kuriuo gali didžiuotis Lietuva. Grįžęs į Vilnių ministras pyst ir padidino leistiną greitį iki 130 km/val. Ir labai gerai padarė.

Tačiau tai jau buvo prieš ketvirtį amžiaus. Laikrodžiai perfiltravo per daug laiko, tad tas "130" šiandien atrodo tokia atgyvena, kad pro priekinį stiklą net gėda žvelgti į perspektyvą. Nejaugi ir toliau taikstysimės su tuo infrastruktūros Alzheimeriu, kai 300 arklio galių mašinos greitkelyje žalojamos praėjusio amžiaus ribojimais? Reikia ambicingų permainų, Europos vertų sprendimų. Jei Vokietijoje greitis neribojamas, kodėl tarp Klaipėdos ir Kauno automobiliai negalėtų važiuoti bent 160 kilometrų per valandą? Laikas įveikti buką stagnaciją, bobiškus prietarus ir atsilikimą.

S.P. Mūsų kiekvienos dienos šūkis turėtų būti – amen postsovietiniams ribojimams!

Rašyti komentarą
Komentarai (14)

Rimas

Kokie 130. Nuo Kauno iki Karmėlavos normalus greitkelio tipo kelias, o greitis visur tik 70. Nuo Karmėlavos iki Jonavos irgi greitkelis, bet tokių ženklų nėra, todėl greitis tik kaip paprastamr kelyje 90. Durnių laivas, ne kitaip.

Sviesoforas

Pirma duobes "autostradoje" tegul uzlygina! Baisu ir vaziuoti, tik bausti zino, keliu taisymo pinigai galimai istaskomi visokiems trikojams...

Geda , blogi keliai

pasiziurekit Voketijoje kokie greitkeliai, ir kiek juostu.Lietuvoj manoma nei vienas greitkelis neatitinka EU standartu. Tai baisiausi skyleti , skylineti duobeti , grioveti , pelketi keliai is visos EUsaliu. Kodel nekvieciami austru , vokeciu kompanijos , kad sutvarkyti Lietuvos kelius tokios kaip BAHR ASFINAG , HEITKAMP , kurie padarytu Lietuvos kelius ir greitai ir kokybiskai ir pigiau.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS