A. Veryga: po koronaviruso Karštoji linija 1808 galėtų virsti konsultacijų platforma | kl.lt

A. VERYGA: PO KORONAVIRUSO KARŠTOJI LINIJA 1808 GALĖTŲ VIRSTI KONSULTACIJŲ PLATFORMA

Suvaldžius koronaviruso plitimą šalyje, Karštoji linija 1808 galėtų virsti nuotolinio pacientų konsultavimo platforma, trečiadienį spaudos konferencijoje sakė sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga.

„Šitą susikūrusią struktūrą ir atsiradusią praktiką (...) būtų galima panaudoti ir kitiems tikslams – nuotolinei pacientų konsultacijai. Skandinavijos šalys turi tokias nutolusias konsultavimo platformas, kur žmonės, kuriems kyla klausimų apie sveikatą, gali pasiskambinti pasitarti su specialistais iki tol, kol nueis pas šeimos gydytoją“, – kalbėjo jis.

Anot ministro, planuojama, jog ateityje linijoje dirbtų ir etatiniai darbuotojai.

Šiuo metu ji veiklą vykdo pasitelkdama savanorius, kurie sudaro didžiąją dalį Karštosios linijos darbuotojų, taip pat gydytojus rezidentus bei medikus iš Kauno greitosios medicinos pagalbos (GMP) stoties.

Be to, Kauno GMP taip pat yra atsakinga už Karštosios linijos 1808 veiklos koordinavimą.

„Labai daug Šaulių sąjungos narių talkino ir savanoriavo, bet vis labiau ir labiau atlaisvinant karantiną, žmonės grįžta į darbus, į įprastines veiklas, savanorius pasitelkti, kad galėtų skirti daugiau savo laiko, darosi vis sudėtingiau. (...) Tokį planą turim, kad atsirastų etatiniai darbuotojai“, – teigė A. Veryga.

Karštoji linija 1808 veiklą pradėjo kovo viduryje, dar prieš paskelbiant šalyje karantiną.

Ji konsultuoja gyventojus su koronavirusu susijusiais klausimais bei vykdo tyrimų į mobiliuosius patikros punktus registraciją.

Gairės: Koronavirusas Lietuvoje, Karštoji linija 1808, Aurelijus Veryga, COVID-19 saviizoliacija, pacientų konsultavimo platforma
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS