-
„Maximoje“ – mažiausios velykinių prekių kainos: rasite pigiau, kainas sumažinsime dar labiau 4
Intensyviausiu pasiruošimo Velykoms laikotarpiu – šią ir kitą savaitę, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse laukiamiausiai pavasario šventei pirkėjai atrinktas populiariausias ir šventiniam stalui aktualiausias prekes pigiausiai įsigis būtent „Maximoje“.
Nuo šiandien iki pat kovo 30 dienos „Maxima“ kasdien tikrins ir lygins tokių pat prekių įprastas ir akcines kainas kitų didžiųjų prekybos tinklų plačiausio asortimento parduotuvėse. Jei bent viena prekė iš atrinkto sąrašo kitur bus surasta pigiau, jau kitą darbo dieną, nuo 7 val., jos kaina bus sumažinta visose „Maximose“. Šią savaitę stebimų velykinių prekių sąrašą ir naujausią informaciją apie tai, kur ir kada paskutinį kartą buvo tikrinamos tokių pat prekių kainos, pirkėjai gali sekti www.maxima.lt/velykos.
Žinome, kaip mūsų pirkėjams svarbu šventėms ruoštis ne tik neišlaidaujant, bet ir taupant laiką, todėl užtikrinsime, kad ne tik kasdieniai apsipirkimai, bet ir Velykos „Maximoje“ būtų pigiausios.
„Populiariausių velykinių prekių sąrašą, kuriam kiekvieną dieną šias dvi savaites užtikrinsime mažiausias kainas, atrinkome remdamiesi ankstesnių metų pardavimų duomenimis – būtent šie produktai prieš Velykas įprastai yra perkamiausi ir aktualiausi mūsų pirkėjams. Žinome, kaip mūsų pirkėjams svarbu šventėms ruoštis ne tik neišlaidaujant, bet ir taupant laiką, todėl užtikrinsime, kad ne tik kasdieniai apsipirkimai, bet ir Velykos „Maximoje“ būtų pigiausios: visus reikalingiausius ir populiariausius velykinio stalo atributus ir už mažiausią kainą pirkėjai galės įsigyti vienoje vietoje – būtent mūsų tinklo parduotuvėje”, – sakė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.
Prekybos tinklo pastangas padedant pirkėjams reikšmingai sutaupyti ne tik šventėms, bet ir kasdieniuose apsipirkimuose, įrodė ir naujausi kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ duomenys – vasarį, kaip ir sausį, „Maxima“ ir vėl išlaikė pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio lyderės poziciją.
Šią savaitę už mažiausią kainą „Maximoje“ galima įsigyti šias atrinktas populiariausias velykines prekes:
Lietuviškos bulvės;
Atšaldyta kiaulienos nugarinė be kaulo ir odos;
Ant kraiko laikomų vištų kiaušiniai WELL DONE, 10 vnt.;
„Rokiškio“ sviestas, 82 proc. rieb., 200 g;
„Kėdainių konservų fabriko“ majonezas „Be konservantų“, 62 proc. rieb.;
„Kėdainių konsvervų fabriko“ konservuoti žirneliai „Rinktiniai“, 690 g;
Kvietiniai miltai „Malsena“, a. r., 550D, 2 kg;
„Panevėžio“ cukrus „Plius“, 1 kg;
Malta kava „Dallmayar prodomo”, 500 g.
Kitos savaitės atrinktų populiariausių velykinių prekių už mažiausią kainą „Maximoje“ sąrašas bus paskelbtas kovo 26 d. „Laimingų kainų“ leidinyje bei www.maxima.lt/velykos.
-
Pirkėja Laura: sutaupyti galima ir nesivaikant akcijų 9
Krepšelio vertė – 7,76 euro
Televizijos žiūrovai galėjo ne kartą matyti, kaip prekybos tinklo „Maxima“ vaizdo klipe rodoma jauna mergina Laura kartu su laidų vedėja Livija Gradauskiene renkasi bulves, makaronus, kečupą, daržoves. Kasoje paaiškėja, kad merginos krepšelis kainavo 7,76 euro. Palyginti su kitais trimis prekybos tinklais, tai buvo nuo 1 iki beveik 4 eurų pigiau.
„Išties nuolat lankausi „Maximoje“, nes ji arti mano namų, ten pakankama prekių įvairovė, o ir kainos mane visiškai tenkina. Tikriausiai dėl to ir buvau pakviesta filmuotis, nes galėjau būti nuoširdi“, – teigė Laura.
Ji paprastai parduotuvėje apsilanko du arba tris kartus per savaitę. Specifinės mitybos mergina nesilaiko, tad perka įvairiausius produktus. „Paprastai mano krepšelyje būna pieno pakelis, sūris, šviežios vištos blauzdelės ar krūtinėlė, brokoliai, pomidoriukai, salotos, bananai“, – pasakojo Laura.
Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus.
Per vieną apsilankymą mergina paprastai sumoka apie 10 eurų. „Kartais, kai perku dar ir draugo dalį, išleidžiu šiek tiek daugiau. Retkarčiais nusprendžiu gausiau apsipirkti savaitei, tada pirkiniams skiriu apie 20 eurų“, – sakė ji.
Pirmenybė šviežumui
Laura tikino nesanti akcijų medžiotoja, bet kartu ir neišlaidaujanti bei racionaliai planuojanti apsipirkimą. „Jei prekė yra ilgo vartojimo, pavyzdžiui, makaronai ar higienos reikmenys, aišku, kad atkreipiu dėmesį į nuolaidas. Turiu „Ačiū“ kortelę, kuri irgi padeda sutaupyti. Kitus produktus renkuosi pagal šviežumą ir akcijų nesivaikau“, – tvirtino mergina.
Pasak jos, bendras kainų lygis apsiperkant „Maximoje“ kaskart būna panašus, nes čia daug prekių, kurių kainos yra mažesnės nei kitur, o kartu su tais pirkiniais, kuriems pritaikoma nuolaida, gaunama įprasta merginos išlaidų suma – apie 10 eurų. „Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus“, – dalijosi savo racionalaus apsipirkimo patirtimi Laura. „Maxima“ specialiu „Mažos kainos garantijos“ ženklu pažymi ir tas prekes, kurios rinkoje yra pigiausios.
Dalyvauja įvairūs žmonės
Palyginti savo įprastų prekių krepšelius į kampaniją „Maximoje pirkti apsimoka“ prekybos tinklas pakvietė įvairius žmones, nes apsiperkant sutaupyti pinigų ir laiko rūpi visiems – studentams, senjorams, vienišiams, nedidelėms bei gausioms šeimoms. „Kasdien stebime kainas rinkoje, siekdami užtikrinti mūsų klientams geriausią jų perkamo krepšelio kainą. Vykdome daug nuoseklių veiksmų, kurie kuria vertę pirkėjams: „Mažos kainos garantijos“ programa, akcijų gausa, „Ačiū“ lojalumo programos teikiamos naudos, Didžiosios nuolaidų dienos, Grožio, švaros ir kitos mugės bei labai platus prekių asortimentas, leidžiantis kiekvienam išsirinkti ne tik pagal tinkamiausias produkto savybes, bet ir patraukliausią kainą. Taip gimė idėja papasakoti apie tai, kad „Maximoje“ pirkti apsimoka per skirtingų, tikrų pirkėjų apsipirkimo istorijas“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.
Šioje kampanijoje klientai renkasi savo įprastus produktus „Maximoje“, paskui prekių kainos palyginamos su kitais prekybos tinklais. Tokio apsipirkimo tikslas – įsitikinti, kad „Maximoje“ įsigytas krepšelis kainavo mažiau nei kitose parduotuvėse. Dalyvauti kampanijoje buvo pakviesti skirtingų profesijų, amžiaus grupių, šeiminės padėties, įvairių pomėgių žmonės.
Visus kampanijos dalyvius ir jų krepšelius rasite www.maxima.lt/palyginome.