-
„Omniva“ darbuotojai nepasimoko – vėl mėto siuntas: akibrokštą užfiksavęs vyras turi patarimą 18
Pamatęs neapsikentė
Danieliaus užfiksuotame vaizdo įraše matyti, kai minėtos bendrovės kurjeris, išėmęs siuntas iš terminalo ir jas nuskenavęs meta į mikroautobusiuką, kuriuo jos išvežiojamos. Deja, ne visi metimai – sėkmingi – vienas siuntinys į transporto priemonės vidų nepateko ir iškrito šalia, ant miesto grindinio. Tačiau pakelti jo vaikinas neskubėjo – tai padarė tik atlikęs pradėtus darbus.
Tuo metu prie paštomato, kad galėtų pasiimti savo siuntą, lūkuriavęs jaunas vyras, pasakodamas apie įvykių eigą prasitarė – nufilmavo tik mažą dalį to, kas pirmadienį dėjosi prie „Omniva LT“ terminalo, kol kurjerio elgesys perpildė jo kantrybės taurę.
„Anksčiau būdavo taip, kad jei atėjus šalia terminalo stovėdavo mikroautobusiukas, kurjeriai išjungdavo savo režimą ir leisdavo pasiimti siuntinį, tada vėl tęsdavo savo darbą. O dabar jis tiesiog piktai į mane pažiūrėjo ir toliau tęsė savo darbą. Kurjeris pradėjo mėtyti dideles siuntas, jos buvo tvirtai supakuotos. Pagalvojau, kad gal nieko baisaus tokioms nenutiks. Tačiau paskui jis ištraukė lentos storio siuntą, ant jos iš visų pusių buvo užklijuoti stiklo ženklai, metė į mikroautobusą ir net nepažiūrėjo, sutrūko ar ne, nors buvo girdėti lyg sudužtų“, – portalo kauno.diena.lt žurnalistams sakė Danielius.
Metė į mikroautobusą ir net nepažiūrėjo, sutrūko ar ne, nors buvo girdėti lyg sudužtų.
Nusivylusių – ne vienas
Užfiksavęs pastarąjį – mažesnių siuntų mėtymo epizodą Vilniuje, Karoliniškių mikrorajone, prie Sausio 13-osios gatvėje esančio „Omniva LT“ paštomato, jaunas vyras pasidalijo vaizdo įrašu ir socialiniame tinkle „Facebook“. Čia užvirė internautų diskusijų audra, akcentuojanti daugelio nusivylimą šios bendrovės paslaugomis.
„Čia jau tampa „Omniva“ standartu. Mano siunta irgi „prasileido“ kelis smūgius nuo kurjerio“, – rašė Mantas. „Šiek tiek aiškiau, kodėl mano siunta iš Vilniaus į Vilnių keliauja nuo gegužės 11 dienos! Bent jau pakeliavo po Lietuvą daugiau nei aš šiais metais – buvo nuvežta ir į Panevėžį, ir į Kauną“, – kritikos negailėjo Viktorija. „Reikia šios firmos viduje nustatyti dar viena kodeksą, kur bus parašyta, kas atsako už visa operaciją iki siuntos gavimo, tada bijos taip mesti ant žemės daiktus“, – piktinosi Svetlana.
„Mieli verksniukai, na, tai kas čia nuo to mėtymo atsitiko? Pamatytumėte, kaip dirbama perskirstymo stotyse, matyt, nualptumėte. Išmokite pakuoti daiktus, nereikės aikčioti“, – į bendrovės pusę stojo Monika. „Žinokite, siunčiami ir dūžtantys daiktai, už tai primokama papildomai. O čia elementariai mėtoma...“ – atšovė Rimantas. „Nepatinka siuntimo būdas, nesiųskite, gyvenkite be siuntinių, nes visi operatoriai taip dirba, net ir labai brangūs“, – galimą išeitį pasiūlė Monika, pridurdama, kad tokiais atvejais gali praversti ir siuntų draudimas. „Labai gaila, bet ir apdraudus meto. Gavau savo bulvių tarką visą sudaužytą. Pinigus grąžino. Dirba tikrai atsainiai“, – atviravo Rūta.
„Kad ir kaip siunta yra supakuota, kurjeriai jos mėtyti neturi teisės. Taisyklėse nurodoma, kad „Omniva“ gali atsisakyti siųsti netinkamai supakuotas siuntas. Taigi kurjeris, paimdamas siuntą, konkliudentiniais veiksmais nustato, kad siunta yra supakuota tinkamai, priešingu atveju, jis siuntos turėtų neimti“, – svarstė Mantas. „Yra išeitis – įsidarbinti patiems ir daryti, kaip reikia“, – diskusiją pozityvia mintimi bandė praskaidrinti Danguolė.
Turi patarimą
Tačiau daugelis internautų vis dėlto ragino „Omniva LT“ atstovus labiau atkreipti dėmesį į savo kurjerių darbą. Patarimu pasidalijo ir su portalo kauno.diena.lt žurnalistais kalėjęsis Danielius.
„Mano tikslas paviešinant šį vaizdo įrašą buvo ne tas, kad šitą darbuotoją atleistų iš darbo, o kad įdarbinant kurjerius būtų atidžiau renkamasi“, – teigė pilietiškas jaunas vyras, pridurdamas, kad atvejus, kai mėtomos siuntos, jis mato ne pirmą kartą.
Pusantro tūkstančio skundų
Komentuodama pastarąją situaciją „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė sakė, kad apie incidentą sužinota gegužės 24 dieną. „Atsiprašome klientų dėl tokio darbuotojo elgesio ir visus, kuriuos pasieks apgadintos siuntos, kviečiame kreiptis dėl nuostolių atlyginimo. Su kurjeriu buvo bendraujama asmeniškai ir paprašyta paaiškinti tokio elgesio priežastis. Už tokį darbo taisyklių pažeidimą darbuotojas bus įspėtas, o situacijai pasikartojus – atleistas“, – tikino pašnekovė.
Paklausta apie tai, kaip atrenkami „Omniva LT“ kurjeriais norintys dirbti žmonės, ir ar dažna jų kaita, M. Jankauskytė teigė, kad nauji kandidatai yra atrenkami pasitelkiant įdarbinimo agentūras. Taip pat per darbo skelbimų portalus. Su kiekvienu kandidatu esą vykdomi individualūs pokalbiai, per kuriuos sprendžiama, ar jis tinkamas eiti konkrečias pareigas. O vėliau – naujų darbuotojų mokymai.
„Tiesa, tam tikri asmenybės bruožai ar kiti aspektai, kurie padeda įvertinti, ar kandidatas yra tinkamas, išryškėja tik per tam tikrą laikotarpį. Todėl įdarbinę žmogų ir toliau vertiname jo tinkamumą eiti pareigas. Taip stengiamės atrinkti darbuotojus, kurie geba ir nori dirbti laikydamiesi aukščiausių aptarnavimo standartų. Mūsų rinkoje darbuotojų kaita priklauso nuo sezoniškumo. Taip pat didelę įtaką tam turi COVID-19 situacija šalyje“, – aiškino „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė.
Tam tikri asmenybės bruožai ar kiti aspektai, kurie padeda įvertinti, ar kandidatas yra tinkamas, išryškėja tik per tam tikrą laikotarpį.
Pasak jos, nuo sausio iki balandžio gauta 1 490 skundų dėl apgadintų siuntų. O per šį laikotarpį esą pristatyta daugiau nei 3 mln. siuntų. Tad, pašnekovės teigimu, gautų pretenzijų skaičius sudaro apie 0,05 proc. visų pristatytų siuntų. Kiekviena siuntos pažeidimo situacija yra analizuojama individualiai. „Jeigu siunta buvo supakuota laikantis „Omniva“ siuntimo sąlygų ir pakavimo taisyklių, o siuntos turinys buvo apgadintas dėl mūsų kaltės, klientams yra išmokamos kompensacijos. Tokiu atveju prašome klientų susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru, nurodyti situaciją ir visą reikiamą informaciją šioje formoje: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma“, – nurodė M. Jankauskytė.
Nemalonus atvejis – ne pirmas
Atvejis, kai įvykyje eskaluojamas „Omniva LT“ vardas, – ne pirmas. Su portalo redakcija vaizdo įrašu pasidalijęs vilnietis Donatas pasakojo jame matomą veiksmą užfiksavęs balandžio 10 dieną prieš vidurdienį. „Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą“, – pasakojo pašnekovas.
Filmuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kai prieš įdėdami siuntas į „Omniva“ paštomatą, esantį Vilniuje, Vydūno gatvėje, darbuotojai vienas kitam jas meta. Pirmasis metimas – sėkmingas, o antrojo metu metamos siuntos pagauti nepavyksta – ji nukrenta tiesiai ant asfalto. Tiesa, darbuotojas ilgai nelaukdamas pakelia ir įdeda ją į terminalo dėžutę bei prieina gaudyti trečios siuntos – laimė, šį kartą ji atsiduria jo rankose.
„Siuntos tiesiog skrenda, skubėkite greičiau pasiimti“, – reziumuodamas vaizdo įraše matomą veiksmą asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė Donatas.
Išsiliejo cheminis skystis
Dar vienas incidentas buvo fiksuotas balandžio pabaigoje, kai „Omniva LT“ darbuotojams sandėlyje užkliudžius siuntą, dužo jame buvę buteliai.
Iškvietimo į Kaune, Ateities plente, esantį „Omniva LT“ sandėlį Kauno priešgaisrinės gelbėjimo valdybos atstovai sulaukė balandžio 22-osios dienos vakarą, 22.26 val. Pranešta, kad iš siuntos išsipylė cheminis skystis, jaučiamas aitrus kvapas.
Atvykus ugniagesiams dėžę darbuotojai jau buvo išnešę į kiemą. Kaip paaiškėjo, siuntos viduje buvo šeši vieno litro talpos buteliai, kuriuose – 25 proc. amoniakinio vandens. Patalpose, kur siunta buvo pažeista, jautėsi nestiprus kvapas, todėl teko jas išvėdinti. Sudužusius butelius ugniagesiai paliko dėžėje, pastatytoje atviroje teritorijoje. „Omniva LT“ atstovai jiems teigė šviesiu paros metu besikreipsiantys į bendrovę „Žalvaris“, tvarkančią pavojingas atliekas.
Tąkart, M. Jankauskytės teigimu, siuntoje buvo neleistinas siųsti turinys. „Klientas apie šią situaciją buvo informuotas nedelsiant. Buvome patikinti, kad tokie produktai daugiau nebus siunčiami“, – sakė ji.
-
„Omnivą“ persekioja nesėkmės: sandėlyje dužus siuntai teko kviesti ugniagesius 4
Išsiliejo cheminis skystis
Iškvietimo į Kaune, Ateities plente, esantį „Omniva LT“ sandėlį Kauno priešgaisrinės gelbėjimo valdybos atstovai sulaukė balandžio 22-osios dienos vakarą, 22.26 val. Pranešta, kad iš siuntos išsipylė cheminis skystis, jaučiamas aitrus kvapas.
Atvykus ugniagesiams dėžę darbuotojai jau buvo išnešę į kiemą. Kaip paaiškėjo, siuntos viduje buvo šeši vieno litro talpos buteliai, kuriuose – 25 proc. amoniakinio vandens. Patalpose, kur siunta buvo pažeista, jautėsi nestiprus kvapas, todėl teko jas išvėdinti. Sudužusius butelius ugniagesiai paliko dėžėje, pastatytoje atviroje teritorijoje. „Omniva LT“ atstovai jiems teigė šviesiu paros metu besikreipsiantys į bendrovę „Žalvaris“, tvarkančią pavojingas atliekas.
Siuntą užkliudė darbuotojai
„Tiriant įvykį iš vaizdo įrašų matyti, kad su siunta darbuotojai sandėlyje elgėsi atsargiai, tačiau kraunant kitas siuntas, minėta siunta netyčia buvo užkliudyta, ji nuvirto ant žemės ir iš jos išsiliejo skystis. Deja, tokių klaidų visiškai išvengti neįmanoma, todėl klientų visuomet prašome atsakingai pakuoti siuntas“, – komentuodama ketvirtadienį įvykusį incidentą portalo kauno.diena.lt žurnalistams detalizavo „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė.
Tiriant įvykį, iš vaizdo įrašų matyti, kad su siunta darbuotojai sandėlyje elgėsi atsargiai, tačiau kraunant kitas siuntas, minėta siunta netyčia buvo užkliudyta, ji nuvirto ant žemės ir iš jos išsiliejo skystis.
Pasak jos, per šį įvykį nė vienas darbuotojas nenukentėjo, tačiau išvėdinus patalpas ir utilizavus siuntą, darbo nebetęsė. „Į tokius įvykius reaguojame itin rimtai ir nedelsiant imamės reikiamų veiksmų. Džiaugiamės, kad nei vienas iš mūsų darbuotojų nenukentėjo. Žmonių saugumas mums yra didžiausias prioritetas“, – akcentavo pašnekovė.
Draudžiama siųsti
Tačiau kalbėdama apie dužusios siuntos turinį, M. Jankauskytė pabrėžė, kad amoniako vanduo yra pavojingas žmogaus sveikatai, todėl jį, kaip ir kitas žmogaus sveikatai kenksmingas medžiagas, griežtai draudžiama gabenti per siuntų bendrovę.
„Šios taisyklės yra aiškiai aprašytos mūsų internetinėje svetainėje ir bendrosiose kurjerio paslaugų teikimo sąlygose. Klientas apie šią situaciją buvo informuotas nedelsiant. Buvome patikinti, kad tokie produktai daugiau nebus siunčiami“, – teigė „Omniva LT“ atstovė.
Paklausta, ar klientui bus atlyginta per incidentą patirta piniginė žala, pašnekovė paaiškino, kad žalos atlyginimas bus svarstomas standartine tvarka, kai klientas užpildys pretenziją dėl apgadintos siuntos, o bendrovės atstovai išanalizavę situaciją, priims sprendimą dėl kompensacijos.
Nemalonus atvejis – ne pirmas
Atvejis, kai įvykyje eskaluojamas „Omniva LT“ vardas, balandžio mėnesį jau antrasis. Su portalo redakcija vaizdo įrašu pasidalijęs vilnietis Donatas pasakojo jame matomą veiksmą užfiksavęs balandžio 10 dieną prieš vidurdienį. „Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą“, – pasakojo pašnekovas.
Filmuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kai prieš įdėdami siuntas į „Omniva“ paštomatą, esantį Vilniuje, Vydūno gatvėje, darbuotojai vienas kitam jas meta. Pirmasis metimas – sėkmingas, o antrojo metu metamos siuntos pagauti nepavyksta – ji nukrenta tiesiai ant asfalto. Tiesa, darbuotojas ilgai nelaukdamas pakelia ir įdeda ją į terminalo dėžutę bei prieina gaudyti trečios siuntos – laimė, šį kartą ji atsiduria jo rankose.
„Siuntos tiesiog skrenda, skubėkite greičiau pasiimti“, – reziumuodamas vaizdo įraše matomą veiksmą asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė Donatas. Vieni komentatoriai stojo į minėtos bendrovės darbuotojų pusę sakydami, kad nereikia kibti – dirbama laikantis atstumo. Tačiau kiti sakė radę atsakymą, kodėl žmones pasiekia tiek sugadintų prekių.
Tąkart komentuodama žurnalistams M. Jankauskytė pripažino – toks siuntų perdavimo būdas – nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.
„Atsiprašome dėl tokio darbuotojų elgesio. Klientus, kuriuos pasiekia apgadintos siuntos, kviečiame kreiptis dėl nuostolių atlyginimo. Į vaizdo įraše užfiksuotą situaciją sureaguota nedelsiant, kad neatsakingas darbas būtų sustabdytas. Už tokius nusižengimus darbuotojams rašomas tarnybinis pranešimas, o nusižengus pakartotinai, atleidžiama iš pareigų“.
-
Pasibaisėjo, kad „Omniva“ darbuotojai mėto siuntas: štai kodėl žmones pasiekia sugadinti daiktai! 11Pasibaisėjo, kad „Omniva“ darbuotojai mėto siuntas: štai kodėl žmones pasiekia sugadinti daiktai! 11
Nufilmavo „skraidančias“ siuntas
Su portalo redakcija vaizdo įrašu pasidalijęs Donatas pasakojo jame matomą veiksmą užfiksavęs balandžio 10 dieną prieš vidurdienį. „Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą“, – pasakojo pašnekovas.
Filmuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kai prieš įdėdami siuntas į „Omniva“ paštomatą, esantį Vilniuje, Vydūno gatvėje, darbuotojai vienas kitam jas meta. Pirmasis metimas – sėkmingas, o antrojo metu metamos siuntos pagauti nepavyksta – ji nukrenta tiesiai ant asfalto. Tiesa, darbuotojas ilgai nelaukdamas pakelia ir įdeda ją į terminalo dėžutę bei prieina gaudyti trečios siuntos – laimė, šį kartą ji atsiduria jo rankose.
Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą.
„Siuntos tiesiog skrenda, skubėkite greičiau pasiimti“, – reziumuodamas vaizdo įraše matomą veiksmą asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė Donatas. Vieni komentatoriai stojo į minėtos bendrovės darbuotojų pusę sakydami, kad nereikia kibti – dirbama laikantis atstumo. Tačiau kiti sakė radę atsakymą, kodėl žmones pasiekia tiek sugadintų prekių.
Kaltę pripažino
Vertindama užfiksuotą situaciją „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė pripažino – toks siuntų perdavimo būdas – nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.
„Atsiprašome dėl tokio darbuotojų elgesio. Klientus, kuriuos pasiekia apgadintos siuntos, kviečiame kreiptis dėl nuostolių atlyginimo. Į vaizdo įraše užfiksuotą situaciją sureaguota nedelsiant, kad neatsakingas darbas būtų sustabdytas. Už tokius nusižengimus darbuotojams rašomas tarnybinis pranešimas, o nusižengus pakartotinai, atleidžiama iš pareigų“, – sakė bendrovės atstovė.
Toks siuntų perdavimo būdas – nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.
Paklausta, kokiu principu karantino metu turi vykti siuntų pristatymas, pašnekovė akcentavo, kad tiek karantino metu, tiek įprastomis sąlygomis, pagrindiniai siuntų pristatymo principai kurjeriams esą nesikeičia – su visomis siuntomis reikalaujama elgtis atsakingai jas gabenant kiek įmanoma saugiau – nemėtant, atsargiai pakraunant į automobilį ir paštomatą bei važiuojant griežtai laikantis Kelių eismo taisyklių (KET) ir stengiantis išvengti bet kokios situacijos, kuri galėtų pakenkti kokybiškam siuntų pristatymui.
Kas atlygina nuostolius?
Tačiau nutikus priešingai nei numatyta aprašytame idealiame „scenarijuje“, atsakydama į klausimą, kas atlygina žalą, jei daiktai siuntoje klientus pasiekia apgadinti, M. Jankauskytė teigė, kad kiekviena siuntos pažeidimo situacija yra analizuojama individualiai.
Pasak jos, jeigu siunta buvo supakuota laikantis taisyklių ir siuntos turinys buvo apgadintas dėl „Omniva LT“ darbuotojų kaltės, klientams yra išmokamos kompensacijos. Tokiu atveju prašoma susisiekti su bendrovės klientų aptarnavimo centru nurodant situaciją ir visą reikiamą informaciją formoje: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.
M. Jankauskytės teigimu, vaizdo įraše užfiksuotas atvejis esą yra pirmasis dėl nederamo darbuotojų darbo gautas nusiskundimas per pastaruosius kelis mėnesius. „Per kovo mėnesį pristatėme daugiau nei 1 mln. siuntų. Dėl apgadintų siuntų gautų pretenzijų skaičius yra mažesnis nei 0,02 proc. visų pristatytų siuntų. Tad apgadintų siuntų kiekis yra nedidelis. Maždaug pusė dėl apgadintos siuntos gautų pretenzijų buvo išspręstos klientui kompensuojant patirtus nuostolius“, – tikino pašnekovė.
Gavo „nematomą“ siuntą
Primename, kad tai – ne vienintelio pobūdžio nusiskundimas, kuriame garsiai eskaluojamas „Omniva LT“ vardas. Praėjusių metų gruodį, į paštomatą pasiimti siuntos atėjusi moteris liko it musę kandusi – atidariusi paskirtą dėžutę terminale jos viduje siuntos nerado visai. „Žinutę apie gautą siuntą gavau gruodžio 8 dieną maždaug per pietus, bet buvau išvykusi į Šiaulius, todėl nuėjau jos pasiimti trečiadienio rytą. Suvedžiau kodą ir atsidarė durelės, pasižiūriu – tuščia, siuntos nėra“, – apie nutikusį atvejį tąkart pasakojo joniškietė Vaida.
Moteris atvira – paštomato dėžutėje neradus siuntos, kurią užsisakė iš Kinijos, ją ištiko šokas, tačiau joniškietė nepasimetė – suskubo skambinti „Omniva LT“ atstovams. „Pasakiau: atidariau dureles ir neradau siuntos, kaip taip gali būti? Jie užsirašė mano siuntos duomenis ir padavė, kad kažkas patikrintų, kur siunta. Jie sakė, kad savo siuntą aš pasiėmiau 8.10 val., nors nuėjau ir paštomato dėžutę atidariau 9.10 val. „Omnivos“ atstovai teigė, kad yra viskas užfiksuota, o vėliau manęs atsiprašė, nes esą sumaišė mano siuntos numerio skaičius su kitos klientės. Tačiau jų atsiprašymas man nieko nereiškia, man reikia siuntos, kurios negavau“, – atviravo ji.
Paklausta, ar viskas tik žodiniu atsiprašymu ir baigėsi, Vaida teigė, kad „Omniva LT“ atstovai pažadėjo ieškoti jai priklausančios siuntos, atsukti vaizdo stebėjimo kamerų įrašus ir per tris darbo dienas pateikti atsakymą. Jei rasti nepavyks, pasak moters, pažadėta kreiptis į siuntėją Kinijoje ir informuoti jį, kad siunta Lietuvos taip ir nepasiekė.
Įmonės nuotr.
„Gavau nematomą prekę. Suprantu, kad artėja šventės, karantinas, bet, kad taip dingtų siuntos... Mano nuostolis – nedidelis – apie septyni eurai, bet siuntos gaila. Įdomu, kur dingo siunta – ar kažkas ją paėmė. Negi kurjeris pasiėmė sau ir ten dirba vagys?" – svarstė joniškietė ir pridūrė, kad toks dingusios siuntos atvejis jai – pirmasis per visą laiką, kai naudojasi „Omniva LT“ paštomatų paslaugomis.
Dėl šio atvejo „Kauno dienos“ žurnalistai praėjusių metų prieššventiniu laikotarpiu taip pat kreipėsi į „Omniva LT“ atstovus, kad išsiaiškintų, kodėl į paštomatą siuntos atėjusi pasiimti Vaida dėžutės viduje rado tik tuščią ertmę. Kaip aiškino bendrovės Operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė, aptarnavimo centras informaciją apie šį atvejį gavo dar gruodžio 9 dienos rytą.
„Pokalbio metu su kliente mūsų vadybininkė ją informavo, kad įvyko klaida, ir kurjeris siuntą įdėjo ne į tą skyrelį. Stengiamės kiekvieną susidariusią situaciją išspręsti kaip galima greičiau, tačiau dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus siuntos paieška neretai užtrunka iki penkių dienų. Šiuo atveju tai užtruko trumpiau. Mano žiniomis, šis atvejis jau išspręstas ir siunta yra pakeliui pas klientę", – gruodį sakė „Omniva LT“ atstovė.