Keleiviai palankiai įvertino naująjį aptarnavimo centrą | kl.lt

KELEIVIAI PALANKIAI ĮVERTINO NAUJĄJĮ APTARNAVIMO CENTRĄ

  • 0

Spalio 20 d. atidarytame naujajame „Klaipėdos keleivinio transporto“ Klientų aptarnavimo centre (S.Daukanto g.13a) jau buvo aptarnauti 3 tūkst. interesantų. Dauguma visuomeniniu transportu besinaudojančių keleivių bilietus perka KKT kasose, čia bilietai pigesni nei spaudos kioskuose. Apskaičiuota, jog vidutiniškai per mėnesį KKT apsilanko per 6 tūkst. interesantų. Centre ne tik perkami bilietai, bet ir į naujas elektronines korteles perkeliami bilietai iš pamestų kortelių, teikiamos kitos keleiviams reikalingos paslaugos.

2014 m. Klaipėdos viešuoju transportu atlikta apie 35 mln. kelionių.

Anksčiau klientai būdavo aptarnaujami nepatogiose patalpose S.Daukanto g.15: laukimo patalpoje ir sunkiai neįgaliesiems pasiekiamame cokoliniame aukšte. Klientų antplūdžio metu eilės nusidriekdavo ne tik ant laiptų pastato viduje, žmonėms tekdavo laukti net lauke.

Pirmosios naujojo centro darbo dienos parodė, kad viešojo transporto keleiviams priimtinas naujasis aptarnavimo kokybės standartas. Pirmąją darbo dieną naujajame centre apsilankė 375 klientai, o rekordinis buvo spalio 26 dienos pirmadienis – 403 aptarnauti klaipėdiečiai. Moderni centro įranga fiksuoja duomenis apie klientų atvykimo ir laukimo laiką; atsižvelgiant į sukauptų kelių mėnesių statistinių duomenų analizės rezultatus bus koreguojamas kasų darbo režimas, kad paslauga taptų dar patogesnė.

Prieš dvi savaites centre buvo atidarytos tik kasos. Šiuo metu į centrą jau persikėlė ir kiti struktūriniai KKT padaliniai. Savivaldybė yra numačiusi ten perkelti ir automobilių statymo leidimų išdavimą, yra galimybė įrengti miesto šviesoforų valdymo centrą.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS