Išsiaiškino, kurie automobiliai į avarijas patenka dažniausiai: pirmauja ne BMW | kl.lt

IŠSIAIŠKINO, KURIE AUTOMOBILIAI Į AVARIJAS PATENKA DAŽNIAUSIAI: PIRMAUJA NE BMW

  • 20

Tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje dažniausiai apgadinami „Subaru“ markės automobiliai. Apgadinimų patyrė net keturios iš penkių mašinų. Antroje vietoje BMW. Kokia markė Lietuvoje nukenčia mažiausiai?

Plačiau situaciją komentavo „CarVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis. 

– Kokios mašinos dažniausiai patenka į eismo įvykius? Pirmoje vietoje visi pagalvotų apie BMW. 

– Pagalvotų apie BMW. Labai įdomi tendencija, šiame daužtų automobilių tyrime BMW dominuoja beveik visose šalyse. Tai net ir Lietuvoje yra vienas iš dažniausiai patenkančių į avarijas modelių. Kitose šalyse dažniausiai pirmas ir su didele persvara. Lietuvoje šiuo atveju matome, kad trys ketvirčiai iš sistemoje tikrinamų BMW turi kažkokių istorinių įrašų apie patirtą žalą. 

Vis tik pats populiariausias gamintojas, kurio automobiliai patenka į avarijas Lietuvoje, „Subaru“. Lietuvoje turi daugiausiai įrašų. Tai mums duoda supratimą galvoti, kad labai didelė dalis tikrinamų „Subaru“ automobilių atkeliauja būtent iš JAV. Kadangi iš JAV absoliuti dauguma atkeliauja daužtų automobilių, tai dėl to mes matome „Subaru“ pirmoje vietoje. Būtų toks labai paprastas paaiškinimas. 

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

– Jeigu „Subaru“ daugiausiai patenka į eismo įvykius, BMW šiek tiek mažiau, kuri markė į eismo įvykius patenka Lietuvoje mažiausiai? 

– Žiūrint į automobilių dvidešimtuką, pačioje pabaigoje galime matyti kelis prancūzų gamintojus, taip pat ir italų. „Fiat“, „Citroen“, „Peugeot“ – šie automobiliai turi mažiausiai istorinių įrašų apie patirtą žalą. 

– Kaip jūs galvojate, kodėl? 

– Sunku pasakyti. Mes galime atkreipti dėmesį ir tokį faktą, kad ne visi žalos įrašai yra fiksuojami. Pavyzdžiui, jeigu žmogus parkavosi su savo automobiliu ir atsitrenkė į kitą ir ten vos tik įbrėžimas ar kažkas panašaus, nebūtinai ta žala yra deklaruojama, nebūtinai yra registruojama tokiu pat būdu ir mes negalime pastebėti tų įrašų. Kartais atsiranda tokie momentai. Aš manyčiau, kad vidutinė galia tų automobilių yra tikrai mažesnė už, sakykime, „BMW“ ar „Subaru“. Yra tiesioginė priklausomybė tarp automobilio galingumo ir avaringumo. Čia toks momentas, į kurį reikėtų atkreipti dėmesį. 

– Kuo galingesnis automobilis tuo didesnė tikimybė, kad jis pateks eismo įvykį? 

– Tikrai taip. Jeigu galią didintume maždaug kas 100 kilovatų, priklausomybė patekti į eismo įvykį didėja maždaug 10 proc. Esame tą pamatavę ir matėme, kad yra įdomi koreliacija. 

– Kai kurie automobiliai į eismo įvykius patenka ne vieną ir ne po du kartus. Kas dažniausiai patenka po kelis kartus į eismo įvykius? 

– Matome, kad BMW automobiliai šioje vietoje ir Lietuvoje yra rekordininkai. Vidutiniškai 2,12 karto patenka vienas automobilis į eismo įvykį. 

– Mažiausiai porą kartų jis yra buvęs, taip? 

– Taip, vidutiniškai. Kadangi tai yra vidurkis, tikriausiai yra ir tokių, kurie būna patekę į eismo įvykius ir 4, ir 5 kartus. Mūsų rekordininkas šioje vietoje, matėme iš to, kokias ataskaitas žmonės išsitraukia, yra „VW Passat“, kuris turėjo 32 žalos įrašus.  

– Jis gal kokiose bulių kautynėse dalyvavo? 

– Manau, kad bulių kautynėse gal mažiau atsitinka eismo įvykių. Čia gali būti, kad daugiau mažiau apynaujis automobilis, kuris dėl menkiausio įbrėžimo yra tvarkomas pagal Kasko draudimo sutartį. Čia yra pakankamai dažnas paaiškinimas, kodėl automobiliai dažnai turi kažkokių istorinių žalos įrašų. Dar yra momentas, kad naudotam automobiliui yra visiškai normalu bent kartą į 5 metus patirti eismo įvykį, nes patys matome, kokios situacijos kyla eisme ir kartais sunku to išvengti. 

– Kokias mašinas yra brangiausia remontuoti?  

– Mes matome, kad pagal markes pirmoje vietoje yra „Porsche“. Matome, kad sąraše pagal tai, kokios yra vidutinės žalos eismo įvykių, pagrinde dominuoja tie automobiliai, kurie dažniausiai būna atgabenti iš JAV. Matome ir „Jeep“ ir „Hyunday“ naujesnių modelių. Žinoma, BMW yra visai netoli to. Jeigu sakytume, kokios yra vertės, vidutinė „Porsche“ žala siekia apie 6 tūkst. eurų, vidutinė BMW žala siekia apie 5 tūkst. eurų. 

Rašyti komentarą
Komentarai (20)

>Praneli

pasidairyk, važiuodamas eisme, kas nardo ir gazuoja, išardę duslerkes blerbia, kaip tuščia bačka? Taigi apsisnargliavę vairai BMWu "kruti" pacukai...Solidus pilietis į tą modelį šnairai žiūri...Jau geriau,koks mersas ar lexsas....Tie snargliuoti taip sugadino gero BMW auto markę, kad net sarmata į jį ir ,kaip keleiviui, sėsti...

Pranas

Tai paziurekit kiek Lietuvoje Fiat ir kiek BMW ? kiekvienam kieme po 10 BMW o FIato dar reikia paieskoti. Visiems geros Dienos!

zaika

Avarijas sukelia ne patys automobiliai, kokios markes jie bebutu, o zmogeliukai vairuojantys tuos auto, straipsnio antraste kaip visada Kauno Dienos lygis ir eilinis LNK reportazu paskelbimas. Savu temu, straipsniu mazuma. Gal laikas apie AutoVici parasyt, pinigeliu plovima, mero Saules kruvinus pelnus ir nereikes uzpildyti LNK reportazais
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS