„Teleloto“ studija virs podiumu | kl.lt

„TELELOTO“ STUDIJA VIRS PODIUMU

  • 0

„Ar gali pasiūti „Teleloto“ palaidinę? Kaip išsinuomoti „Teleloto“ suknelę? Įmanoma nusipirkti „Teleloto“ kojines? Tokius ir panašius klausimus jaunoji dizainerė Karina Panina pastaraisiais metais girdėjo ne kartą. Tačiau sako, jog jos tas neerzina: „Teleloto“ tapo mano, kaip kūrėjos, dalimi. Tai atsispindi ir naujoje kolekcijoje“.

Galimybė ne tik laimėti, bet ir dėvėti

Pernai K. Panina kaip savo baigiamąjį bakalauro darbą pristatė drabužių kolekciją ,,Kai pasiseks – pasakysiu“. Ši kolekcija, kurios vienas iš esminių motyvų „Teleloto“ bilietas, laimėjo pagrindinį „Mados injekcijos“ prizą. O vėliau – apkeliavo daugybę fotosesijų bei renginių.

„Kai lankiausi „Teleloto“ studijoje ir savo sukurtais drabužiais rengiau vedėjus, galvoje sukosi vien praktiniai dalykai – ką palenkt, kur patiesint ir panašiai. Bet dabar, galvodama retrospektyviai – suvokiu, kokia tai buvo unikali patirtis. Jei man mažai, kartu su šeima prie ekrano braukančiai „Teleloto“ bilietą kas nors būtų pasakęs, jog ateityje to bilieto įkvėptais drabužiais puošiu žaidimo vedėjus, tikrai nebūčiau patikėjusi“, – juokėsi mergina.

K. Panina. U.Gimžauskaitės nuotr.

Stabilumas – ne jos batai

Sėkmingai įgijusi bakalauro laipsnį Karina įstojo į Skulptūros magistro studijų programą ir leidosi į tolesnį kūrybinių paieškų kelią. Tiesa, jame neišvengta abejonių.

„Po bakalauro baigimo man visi kažkodėl linkėjo stabilumo. Aš net pradėjau mąstyti – gal tikrai reikia susirasti kokį valandomis apibrėžtą, struktūruotą darbą ir liautis blaškytis ieškant įkvėpimo. Bet galiausia supratau, jog tada būčiau ne savo batuose. Kad jausčiausi stabiliai, man nereikia kažkokio tvirto pagrindo – laikausi požiūrio, jog viskas susideda iš daugybės skirtingų, kažkam gal chaotiškai atrodančių detalių. Galiausia iš įvairių savo patirties ir aplinkos dalelių ir sukonstravau naują kolekciją – „Ne savo batuose“, – kūrinio mintį aiškino dizainerė.

Į pristatymą – su „Teleloto“ bilietu

Nemenką naujos kolekcijos dalį taip pat sudarys „Teleloto“. Loterijai dedikuoti net du drabužių modeliai, o specialus pristatymas vyks studijoje, kurioje jau daugiau nei dešimtmetį filmuojama „Teleloto“ laida.

„Visi apsilankę turės galimybę pabūti laimėtojų batuose, nes įprastai į žaidimo studiją patenka tik turintys laimingus bilietus. Pastaruosius šįkart atstos specialūs kvietimai“, – detalizavo K. Panina.

Jaunajai kūrėjai įgyvendinti idėjas stengiasi padėti ir loterijos organizatorių komanda. Kaip sako „Teleloto“ prekės ženklo vadovė Jurgita Petraitienė, šis bendradarbiavimas padeda atrasti naujus požiūrio į loteriją kampus.

Kvietimas į naujos K. Paninos kolekcijos pristatymą. Organizatorių nuotr.

„Su Karina dirbame jau antrus metus ir per tą laiką sulaukėme kur kas daugiau dėmesio iš jaunimo auditorijos. „Teleloto“ prekės ženklas jau ne vien kelia vaikystės sentimentus, bet ir įgyja naujas formas, tampa šių laikų mados dalimi. Labai tuo džiaugiamės“, – teigė J. Petraitienė.

K. Paninos kolekciją „Ne savo batuose“ gegužės 3 d. bus galima išvysti ir renginyje „Young Fashion“, kuris vyks Nacionalinėje dailės galerijoje. Gegužės 18 d. kolekcija bus demonstruojama festivalyje „Mados infekcija“.

GALERIJA

  • K. Panina.
  • Kvietimas į naujos K. Paninos kolekcijos pristatymą.
Organizatorių ir nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS