Po remonto atsidaro „Sodros“ klientų aptarnavimo skyrius Laisvės prospekte Vilniuje | kl.lt

PO REMONTO ATSIDARO „SODROS“ KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS LAISVĖS PROSPEKTE VILNIUJE

  • 1

Kovo 1 d. atsidarys „Sodros“ Vilniaus klientų aptarnavimo skyrius, Laisvės pr. 28. Po remonto gyventojų laukia funkcionali klientų aptarnavimo salė. Daug dėmesio skirta pastato pritaikymui žmonėms su negalia.

„Remonto metu siekėme atlikti kuo daugiau darbų, skirtų paslaugų prieinamumui žmonėms su negalia gerinti. Įrengti taktiliniai takai, šiuo metu gaminamas taktilinis stendas akliesiems ir silpnaregiams. Atsirado du pandusai vežimėliams, durys atsidaro automatiškai ir žmonės turintys judėjimo negalią galės lengviau patekti į pastatą pro abu įėjimus.

Suplanuotas patogus erdvių ir baldų išdėstymas, tinkami tarpai judėti su neįgaliojo vežimėliu. Klientų aptarnavimo vietų stalai suprojektuoti tokio aukščio, kad būtų patogu privažiuoti žmonėms vežimėliuose“, – pranešime sakė „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėja Jurgita Leikienė.

Ateityje planuojama sukurti dar daugiau patogumų žmonėms su negalia – pavyzdžiui, prie lifto bus įrengtas mygtukas su garsiniu signalu.

Vilniaus klientų aptarnavimo skyriuje Laisvės pr. 28 per mėnesį apsilanko beveik 6 tūkst. „Sodros“ klientų.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Taigi žadėjo

Paslaugas neįgaliesiems - lankyti namuose,padėti .Jiems manau nereikėtų lankytis įstaigose - už juos tai atliktų gausios pagalbininkų brigados.Ypač akliesiems.O dabar gan keistai atrodo - lyg jie patys turėtų viskuom pasirūpinti

SUSIJUSIOS NAUJIENOS