-
Darbo pokalbis nuotoliniu būdu: ar viską darome teisingai?
Įmonėms kasdieniniai susirinkimai, mokymai, derybos ar personalo atranka nuotoliniu būdu tampa kasdieniniu iššūkiu. Kiekvienai šių veiklų reikalingas ir tinkamas pasiruošimas. Turbūt ne visada pagalvojame apie tinkamą bendravimo etiketą, rašymo stilių internete ar net darbo pokalbio svarbą. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip tinkamai pasiruošti darbo pokalbiui – nuo sėdėjimo pozicijos, darbo vietos aplinkos iki pašalinių garsų, vaizdų ir dar daugelio dalykų, kurie yra tokie pat svarbūs kaip ir jūsų nuveikti darbai.
Pokalbio vieta – kodėl svarbu, kur aš sėdėsiu per pokalbį? Ar tai turi įtakos? Galiu drąsiai atsakyti, kad turi, tačiau ar tai svarbiausias pokalbio dalykas? Tikrai ne. Tad apie viską nuo pradžių. Dirbant personalo atrankų konsultante „Noriu personalo sprendimų grupė“ kompanijoje, personalo atranka yra kasdieninė veikla. Per darbo pokalbius / interviu pastebiu, kad kandidatai ne visada būna pasiruošę pokalbiui skirtą vietą. Ką turiu galvoje? Pirmiausiai matoma aplinka turėtų būti tvarkinga, neperkrauta, ji neturėtų užgožti jūsų minčių, asmenybės ir sudaryti išankstinį įvaizdį apie jus. Geriausia rinktis vietą priešais langą, už nugaros nepaliekant įvairių buities rakandų, nesutvarkyto kambario ar virtuvės, su garuojančiais puodais. Atrodo gana paprasta, tiesa? Prieš pokalbį visada siūlyčiau išbandyti mikrofoną, kamerą ir įsijungus pažiūrėti, kas matosi ekrane bei įsivertinti, ar tinkamas apšvietimas. Jeigu neturite galimybės sėdėti prie lango, iš kur sklinda natūrali lauko šviesa, pabandykite įsijungti papildomus šviesos šaltinius, kurie jus tinkamai apšviestų.
Daugeliui yra žinomi ir išbandyti įvairių pokalbių platformų fonai, kuriais galite pasinaudoti pagal pasirinką temą – ar tai būtų miškas, laukas, jūra, biuras ar tiesiog neutralios spalvos fonas. Šie sprendimai gana greitai gali jūsų aplinką paversti tvarkinga vieta. Tačiau, reikėtų žinoti, kad tai priklauso ir nuo kompiuterio techninių galimybių, nes ne visada vaizdas bus kokybiškas. Dažnai kalbant ir gestikuliuojant ar judinant galvą susidaro įspūdis, kad neturite dalies rankos, pečių ar kitos kūno dalies, kadangi apkirpimo funkcija gali sunkiau atpažinti žmogaus figūrą. Tad norint pasinaudoti šia funkcija, taip pat siūlau tai padaryti iš anksto, galbūt jūsų namų aplinka pasirodys net geresnė nei pasirinktas dirbtinis fonas su nekokybišku vaizdu. Bet kokiu atveju, nėra blogos ar geros vietos pokalbiui – svarbiausia nesukelti „triukšmo“ fone su turimais daiktais, turėti gerą apšvietimą ir to pilnai pakanka norint sukurti kokybišką pokalbio atmosferą.
Techninė pokalbio dalis. Esant geram apšvietimui bei fonui, nuotoliniam bendravimui nemažiau svarbi ir vaizdo bei garso kokybė tiek įrenginyje, tiek namų / biuro aplinkoje. Turbūt reikėtų pradėti nuo to, kad jau tariantis dėl pokalbio su atrankos konsultantu ar įmonės atstovu, reikėtų pasiteirauti, kur ir kokiu būdu vyks pokalbis. Šiuo metu, daugelis pirminio etapo pokalbių vyksta nuotoliniu būdu per įvairias programas. Tai gali būti tiek „Skype“ ar plačiai naudojamas „Zoom“, „Microsoft Team‘s ar „Viber“, „FaceTime“ ir kt. Kai jau žinosite, kurioje programoje vyks pokalbis, būtinai pamėginkite prisijungti ir paanalizuoti, kaip veikia sistema – ypač jei ji jums nauja: kur įjungti garsą, vaizdą ir pan. Būtent šios smulkmenos gali labai prisidėti prie išsiblaškymo, susijaudinimo ir kitų dalykų, kurie lemia stresą ir galbūt savęs pristatymą ne visai taip kaip norėjosi.
Niekada nebijokite patys pakoreguoti pokalbio laiko, jeigu žinote, kad būtent tada namuose bus ramu ir jūs drąsiai galėsite bendrauti.
Užklupus pandemijai visi turėjome nedelsiant prisitaikyti ir išmokti dirbti nuotoliniu būdu – turėti konferencinius skambučius su kolegomis, partneriais, nors daugelis tam patirties neturėjo. Tačiau šiuo metu, kai yra labai daug mokymų, kaip naudotis nuotolinių pokalbių sistemomis, būtų apmaudu tuo nepasinaudoti ir neišmokti, nes akivaizdu, kad tai taps mūsų kasdienine praktika tiek kalbinant kandidatus atrankoje, tiek vykdant konferencinius pokalbius su kolegomis. Ne mažiau svarbūs ir aplinkos garsai, kurioje vyks pokalbis. Daugelis žmonių, ieškančių darbo, nėra vieninteliai dirbantys ar besimokinantys namuose, tad prieš pokalbį, būtų naudinga pasikalbėti su kitais šeimos nariais, ar jie galės prisitaikyti prie jūsų pokalbio laiko ir nekelti papildomo triukšmo, kuris blaškytų tiek jus, tiek darbdavį. Tai, žinoma, yra pasiruošimo klausimas. Niekada nebijokite patys pakoreguoti pokalbio laiko, jeigu žinote, kad būtent tada namuose bus ramu ir jūs drąsiai galėsite bendrauti. Praktikoje nutinka įvairių kuriozų, kai per pokalbį pasirodo šuo, katė, vaikas ar kurjeris. Tad tai tikrai neturi didelės įtakos pokalbiui, kadangi visi suprantame, kad taip kartais nutinka. Nepaisant įvairių nutikimų, atsiminkite, kad jūsų nuveikti darbai, įgytos žinios nekoreliuoja su tuo, ar fone pasigirdo verkiantis vaikas ar ne, tačiau stenkitės išvengti nereikalingų trikdžių, kas, tikėtina, pablogins jūsų prisistatymą ir įspūdį apie jus. Na, o jei tai nutiks – svarbu nepasimesti ir į tokią situaciją pažiūrėti žmogiškai ar net su humoru – juk visi gyvename tuo pačiu.
Pasiruoškite vietą taip, kad būtų patogu sėdėti. Nesėdėkite per toli ar atsilošę atgal, tai sudaro įspūdį, kad vengiate ar traukiatės nuo pašnekovo. Kita vertus, nereiktų labai priartėti prie kameros, nes pašnekovas matys vien jūsų galvą. Geriausia atrasti balansą – šiek tiek atsitraukti, būti išsitiesus, šiek kiek palinkus į priekį – tai rodys susidomėjimą ir sukoncentruotą dėmesį. Taip pat svarbu, kad jums netrukdytų ir kiti nenumatyti išoriniai trikdžiai – į akis nešviestų saulė, jūs gerai girdėtumėte pašnekovą ir girdėtų jus, būtumėte susikaupęs ir ramus – šie pagrindiniai dalykai ir lemia kokybišką darbo pokalbį. Nepamiškite, kad viskas priklauso nuo mūsų požiūrio ir atsakingo pasiruošimo.
Išvaizda – perskaičius šį žodį daugeliui iškart kyla klausimas – o kaip mano darbai susiję su išvaizda? Kuo ji čia dėta? Čia jus ir noriu sustabdyti. Rašau tikrai ne apie išorinį grožį ir jo čia neaptarinėsime, nes visi esame skirtingi ir tuo žavūs. Tačiau į šį žodį sutelpa ne tik veido bruožai, bet ir šukuosena, tvarkinga apranga bei aksesuarai. Taigi, apie viską nuo pradžių. Daugelis mūsų buvo įpratę prie gyvų darbo pokalbių ir tai, kaip turi atrodyti. Kokie turi būti batai, kelnės, kostiumai ir pan. – mums jau aišku, tačiau kai matome tik dalį kūno, visa tai pasidaro dar svarbiau. Visiems, kuriems teko dalyvauti pokalbyje ar konferencijoje su draugais, kolegomis, partneriais, turbūt vaizduotėje iškyla tvarkingo žmogaus atvaizdas. Bet ką gi reiškia tvarkinga išvaizda?
Tai, visų pirma, tvarkingai sušukuoti plaukai, nelendantys į akis ir ekraną. Tvirtai galiu teigti – ar jūsų galva buvo plauta šiandien ar prieš porą dienų – pašnekovas tikrai nepasakys, bet ar susišukavote – matysis akivaizdžiai. Taip pat labai svarbu ir viršutinė matoma aprangos dalis. Mums, atrankos konsultantams, dažnai tenka matyti, kad kandidatai būdami namuose ir vesdami pokalbius nesistengia apsirengti marškinių ar kitos oficialios aprangos, dažnai kalba būdami su bliuzonais ir pan. Suprantama, kad tam įtaką daro namų aplinka ir tai, kad tai tik trumpas pokalbis, kam turėčiau ruoštis?
Tačiau noriu pabrėžti, kad tinkamą įvaizdį turite sukurti ne tik ateidami į gyvą pokalbį, bet ir už kompiuterio ekrano. Tai ypatingai svarbu, nes taip parodote, kad šiam pokalbiui ruošėtės, galvojote, o ne pakilote nuo sofos ir atėjote pasikalbėti dėl naujo darbo. Tikrai nereiktų persistengti ir su itin oficialia apranga, tačiau tvarkingi marškiniai ar palaidinė, o gal net švarkas yra gero tono ženklas tiek atrankos konsultantui, tiek darbdaviui. Moterims rekomenduojama vengti ryškios, raštuotos, gėlėtos aprangos, ryškių ir gausių detalių, įmantrių kirpimų ar darbužių iš itin plono ar persišviečiamo audinio, labai prigludusių drabužių. Dalis dalykinės aprangos taisyklių lieka galioti. Video kamera gali sukurti visai netikėtų nereikalingų ar net juokingų efektų, šešėlių, todėl aprangą ir jos vaizdą irgi rekomenduojama prieš nuotolinį susitikimą išbandyti.
Dar vienas svarbus akcentas – aksesuarai. Kaip ir minėjau, kadangi matome pusę jūsų aprangos, o ne visą stiliaus derinį, nereiktų persistengti ir su papuošalais. Minimalus kiekis ir santūrios detalės neužgoš bendro vaizdo ar jūsų asmenybės, nenukreips dėmesio ir bus geriau nei masyvūs akį rėžiantys ir blaškantys dėmesį auskarai – stambios grandinės, pakabukai ant kaklo ir pan. Tad kalbant tiek apie išvaizdą, tiek apie aksesuarus, geriau juos minimalizuoti iki tvarkingos, dalykinės išvaizdos, kuri neužgožia, leidžia susidaryti solidų įspūdį apie jus iš nuveiktų darbų, pasakytų minčių ir požiūrio. Moterims ne mažiau svarbus ir makiažas. Per ryškus ir pretenzingas makiažas, ryškios detalės, ryškūs lūpų dažai, tamsesni veido pudros atspalviai nerekomenduojami ir gali sukelti nepageidaujamus efektus, prastinti įspūdį. Kamera ar programose naudojami filtrai, programos pagalba paryškinami antakiai ar lūpos irgi gali pakeisti vaizdą ir atspalvius tiek gera, tiek bloga linkme, paryškinti nereikalingas ir netinkančias detales, spalvas.
Tad apibendrinant norėčiau pasakyti, kad bendraujant nuotoliniu būdu, kitaip nei gyvai pas atrankos konsultantus ar darbdavius įmonėje, svarbūs ne tik tvarkingos išvaizdos aspektai, bet ir aplinka kurioje esate, vaizdas už jūsų nugaros, įvairūs garsai ir kitas triukšmas. Pasistenkite parodyti, kad suplanavote savo laiką būtent jiems, pasiruošėte pokalbiui iš anksto ir laukėte skambučio. Kaip ir „gyviems“ susitikimams rekomenduojamas punktualumas. Geriau jungtis keliomis minutėmis anksčiau ir lukterėti pašnekovo. Tai bet kokiu atveju bus ne tik gero tono ženklas, bet ir jūsų asmenybės supratimo ir matymo toliau ženklas.
Linkiu sėkmės, o jei turite klausimų, siūlau kontaktuoti tiek dėl naujų darbų paieškos, tiek dėl techninių dalykų. Sėkmės!
-
Darbo pokalbis: kaip nesuklysti susitikimo metu?
Apie tai – pokalbis su „noriu personalo sprendimų grupės“ personalo atrankų konsultante Migle Lapinskaite, kuriame bus aptarta, kaip prisistatyti, ką privalu žinoti ir kas pakiša koją ne vienam kandidatui darbo pokalbio metu.
1. Atvykimas – ar tai tikrai taip keblu?
– Sulaukę skambučio dėl darbo susitikimo dažniausiai būnate informuotas kur, kada ir su kuo vyks susitikimas – jeigu ne, niekada nebijokite paklausti! Greičiausiai pirmoji klaida, parodanti jūsų nesupratingumą ir būna skambučiai / žinutės iki susitikimo likus 5 minutėms: kur sustoti atvykus automobiliu? Ko ieškoti atvykus? Kokiu telefonu kreiptis, jeigu įvyktų nenumatyti įvykiai – galbūt susisiekti bendruoju telefonu ir informuoti administratorę? Ir daugelis panašių pasiteiravimų. Būtent šiuos klausimus turite užduoti kvietimo metu ir, žinoma, nebijokite pasiruošti tam iš anksto – gavus adresą pasižiūrėkite, kiek laiko nuo jūsų planuojamos vietos užtruks nuvykti iki susitikimo vietos, ar atvykus turėsite kur pasistatyti automobilį, koks tai pastatas ir kiek laiko užtruksite susitikime. Taip pat nepamirškite pasilikti laiko rezervą būtent tiems netikėtiems įvykiams, kurie nutinka tada, kai to mažiausiai tikitės. Būtent šie dalykai parodys, jog jūs planuojate laiką, esate supratingas ir nuovokus. Žinoma, jeigu nutiko taip, kad vėluojate – tai ne pasaulio pabaiga, visada galite paskambinti, pasakyti situaciją ir perkelti susitikimo laiką. Būtent šie žingsniai parodys jūsų atsakingumą, motyvaciją bei susirūpinimą. Greičiausiai reikėtų paminėti ir tai, jog visgi melagingi pranešimai skamba labai neįtikinamai ir būtent mums, atrankų konsultantams gali būti girdėti šimtus kartų... Būkite nuoširdūs – nutinka įvairių, gyvenimiškų situacijų ir geriau pasakyti tiesą nei išgalvotą istoriją apie tai, kaip ant jūsų automobilio, prieš pat susitikimą, nukrito meteoritas.
2. Apranga – kada gali būti įdomi, o kada privalo būti oficiali?
– Greičiausiai daugelis perskaitę šį punktą pagalvojote – na jau kaip apsirengti, tai aš tikrai žinau! Kas čia gali būti sudėtingo? Nustebtumėte sužinoję, kokia didelė dalis visuomenės nežino, ką reiškia „oficiali / dalykiška apranga“. Gavę pakvietimą į darbo pokalbį, pagalvokite ir paieškokite idėjų internete, kokie gali būti oficialūs aprangos deriniai, ypač tada, kai kandidatuojate į aukštesnės kvalifikacijos poziciją. Konservatyvesnės aprangos reikalauja bankai, konsultacijų, teisinių paslaugų bendrovės bei kitos įstaigos. Einant būtent į tokį susitikimą reikėtų vengti pernelyg margos, spalvotos aprangos, ryškaus makiažo bei netvarkingos šukuosenos. Pasistenkite būti konservatyvūs, su vienos ar dviejų spalvų aprangos deriniu, minimaliu kiekiu aksesuarų bei tvarkingai atrodančia šukuosena. Jeigu kandidatuojate į vidurinės grandies specialistus – galbūt užteks ir tvarkingų kelnių bei išlygintų marškinių, kas parodys, jog esate adekvatus ir suprantate susitikimo svarbumą. Kiekvienas iš mūsų turi žinoti, kada gali apsirengti laisvai, panaudodamas tam tikrus aksesuarus, o kada tiktų ir kostiumas su kaklaraiščiu. Tokiose srityse kaip klientų aptarnavimas, reklama, leidyba, dizainas – galite drąsiau atskleisti save, juk galbūt tai, kaip jūs mokate perteikti save ir bus jūsų kelias į sėkmę? Žinoma, nereikia persistengti ir parodyti to, kas nesate. Kiekvienas iš mūsų turime savitą stiliaus pojūtį, tad daugeliu atveju užtenka tiesiog būti tvarkingu, o ne pirkti naują kostiumą, kas kartais gali ir pakišti koją, nes su juo jūs tiesiog nebūsite jūs. Taip pat svarbu paminėti, jog susipažinti su įmonės kultūra galite peržiūrėję įmonės svetainę, darbuotojų ar renginių nuotraukas, taip tikrai neprašausite su apranga. Dažnai į susitikimus lekiate po darbo, kelionių, kitų veiklų, tad gali būti atvejų, kai verta pasistengti atrodyti tinkamai arba bent atsiprašyti, parodant savo supratingumą, tad pretenduojant į atitinkamas pozicijas reikėtų save pristatyti kiek kitaip. Reikėtų nepamiršti ir to, jog nesvarbu, koks jūsų amžius ar turima darbo patirtis – kiekvienas turi būti nuovokus bei suprantantis esamą situaciją ir tai, į kokį susitikimą eina. Jeigu nesate tvirtas dėl tam tikrų aprangos detalių ar pačios aprangos, kiekvienu atveju verta pasikonsultuoti su kolega, draugu ar šeimos nariu, paieškoti informacijos internete. Kelios nuomonės geriau nei viena, kartais skubota mintis.
3. Pokalbis – ką daryti, kad viskas praeitų sklandžiai?
– Greičiausiai vienas iš dažniausiai kartojamų patarimų, tai nesijaudinti, būti pozityviam bei mandagiam ir viskas praeis sklandžiai. Sakysite, jog lengva kalbėti, kai matome jus iš šalies? Nė velnio! Atrankos konsultantams ir darbdaviams ne mažiau svarbu, kad pokalbis būtų sėkmingas ir norimą kandidatą pavyktų sudominti įmone. Atrankų pokalbiai gali vykti įvairiu formatu, galite sutikti ir šiltą, pozityvią atmosferą kuriančių pašnekovų, ir formalių, kurių tikslas yra tiesiog apsikeisti reikalinga informacija. Pokalbių metu galite patirti ir spaudimą, keleto apklausėjų „sunkių“ ar net nekorektiškų klausimų. Kokia situacija bebūtų – rekomendacija būtų tiesiog išlaikyti pozityvų nusiteikimą, mandagumą, išlikti konstruktyviam ir dalykiškam susitikimo metu. Atrankose rečiau taikomi „stress interviu“ (liet. stresinio pobūdžio) gali virsti tikru išbandymu! Šis metodas reikalauja profesionalumo ir iš atrankos vykdytojo, ir iš jūsų pusės ir yra dažniau taikomas aukštesnio lygio pozicijoms, kuriose spaudimas, stresas, konfliktų valdymas – kasdienybė. Kaip elgtis? Viskas priklauso nuo esamos situacijos, į kokią poziciją kandidatuojate ir ar joje bus stresinių situacijų, verslo šakos, organizacijos kultūros ir, žinoma, jūsų noro būti tokioje aplinkoje. Net ir pačias sudėtingiausias situacijas išnaudokite savo naudai – išlaikytas mandagumas, pokalbio palaikymas bei klausimų uždavimas parodys, kad jūs esate susidomėjęs, įsigilinęs į situaciją ir, kad jums tikrai rūpi tai, dėl ko atėjote. Neretai tylėjimas ir nereagavimas ar nesakymas rodo, jog jūs ne visai supratote kontekstą, gal kažko nežinote ir nedrįstate sakyti, esate neužtikrintas ar galbūt nekompetentingas. Rekomendacija būtų domėtis, klausti ir kartu kurti diskusiją. Neretai būtent įdomus pašnekovas laimi konkurenciją prieš kitus, neprastesnius kandidatus atrankoje, nes jis mąstė bei kalbėjo plačiau, rado būdų papasakoti apie savo vertingas patirtis, darbui reikalingas asmenines savybes bei turimus įgūdžius. Reikėtų nepamiršti, jog kompetencijos bei turima patirtis dar ne viskas, svarbu tai gebėti atskleisti, sukurti gerą įspūdį. Žinoma, nepamirškite, jog tai oficialus pokalbis ir neleiskite sau per daug – neformali kalbos maniera, kalbos „šiukšlės“, žargonas ar tuo labiau keiksmažodžiai darbo pokalbiui yra netinkami. Darbdavio ar atrankos konsultanto kalbėsena ir klausimai dažnai sufleruoja, ko iš jūsų tikimasi, tad atidžiai klausykite. Pokalbio metu nerekomenduojama kritikuoti buvusius darbdavius ar vadovus bei kitų dalykų, kurie parodys jūsų neigiamą nusiteikimą darbdavio ar siūlomų darbo funkcijų atžvilgiu. Tokiose vietose turėtumėte išmokti „pagauti save“ ir prisiminti, jog šiuo metu žengiate naująjį karjeros laiptelį ir praeitį reikėtų palikti su geromis mintimis bei emocijomis.
4. Laukimas – ar mokame tą daryti?
– O taip, atrodo kvailas klausimas, tiesa? Juk nieko daryti nereikia, reikia tiesiog laukti skambučio iš darbdavio, jog aš jau priimtas! Greičiausiai nedidelis procentas, tokia atrankos eiga ir būna, tačiau kitus kartus, kai nesate užtikrinti, galite turėti įtakos patys. Taigi, jeigu jaučiate, jog pasirodėte gerai – kūrėte diskusiją, atsakėte į klausimus ir papasakojote daug daugiau apie save – sveikiname, greičiausiai būsite vienas iš atrankos finalistų, nes visgi abipusis, teigiamas ryšys jaučiamas ne tik personalo atrankos konsultantui ar darbdaviui, bet ir jums. Tačiau ką daryti, jeigu jaučiate, kad susimovėte ar nepasakėte visko, ko norėjote? Pirmas veiksmas praėjus keletui dienų, tai pabandyti paskambinti ir pasiteirauti – ar jūsų kandidatūra svarstytina ir, žinoma, nepamirškite paminėti, jog jus tikrai ji domina. Būkite mandagus bei pozityvus, galbūt telefoninio pokalbio metu būsite persvarstytas iš naujo? Būtent tai parodys, kad jūs tikrai esate motyvuotas bei atsakingas. Aišku, tik nepersistenkite ir neskambinkite kelis kartus per dieną ar net ištisą savaitę. Neigiami atsakymai gali tiesiog ir reikšti neigiamą atsakymą – jūsų tiesiog nebesvarsto tolimesniuose etapuose ir stengtis daryti neigiamą įspūdį ar netgi burnoti, nevertėtų. Galbūt koją pakišo ne jūsų kompetencija ar turima darbo patirtis, o asmeninės savybės, kurios, vadovo nuomone, būtų ne visai priimtinos likusiai komandos daliai. Bet tokiu atveju – teigiamu ar neigiamu – darbdavys informuoja apie tolimesnius etapus, tad belieka apsišarvuoti kantrybe ir laukti. Jeigu ne šis, tai kitas, ar dar kitas pasiūlymas bus tikrai jūsų – telieka tikėti savimi, savo sugebėjimais bei tuo, jog visi mes turime savo kelią.
Taigi, pasiruošti darbo pokalbiui bei susitikimui su darbdaviu galite iš anksto – susipažinti su įmonės veikla, konkurencine aplinka, kompanijos vertybėmis, apgalvoti jums svarbius klausimus ir prisistatymo aspektus, tinkamai atrodyti bei pasitikėti savimi darbo pokalbio metu. Šiomis dienomis galite rasti įvairių patarimų, pamokymų ar net akivaizdžių klaidų internete, tad netingėkite ir padarykite viską, ką galite! Pasidomėti ir pradėti galite nuo atrankos kompanijų ir jų turimų darbo pasiūlymų. Pokalbio metu konsultantai jums gali padėti „išryškinti“ stipriąsias savo puses, duoti kitų vertingų patarimų. Kalbėkite, klauskite, diskutuokite – būkite atviri ir pozityvūs. Tik nuo jūsų požiūrio ir noro priklauso, kuo būsite rytoj. Sėkmės!
Apie karjeros galimybes galite pasidomėti čia.