Nuoširdumas ir patirtis
„Tipinis mūsų lankytojas? Tai ir Senamiesčio gyventojas, pritrūkęs kokios smulkmenos virtuvėje, ir praalkęs studentas, užbėgęs nusipirkti šilto užkandžio, ir turistas iš užsienio, panoręs įsigyti vietinių produktų“, – pasakojo Nijolė Jakubauskienė.
Maisto prekių parduotuvės „Aladinas“ bendraturtė galėtų valandų valandas pasakoti apie mažmeninės prekybos niuansus. Daugiau nei tris dešimtmečius prekybos srityje besidarbuojanti specialistė nesibodi ir pati stoti prie prekystalio, patarti pirkėjui, kokį produktą rinktis, kuri prekė jo nenuvils.
N.Jakubauskienės teigimu, nuoširdumas ir yra svarbiausias dalykas, padedantis rasti kelią į klientų širdis. Tačiau norint išgyventi konkurencingoje srityje vien gerų norų nepakanka. Reikia ir išmanymo, patirties bei žinių.
„Žinote, čia, Senamiestyje, buvo ne viena maisto prekių parduotuvėlė, tačiau viena po kitos užsidarė, neišsilaikė. O mes darbuojamės nuo pat nepriklausomybės pradžios – daugiau kaip 20 metų“, – pasakojo moteris.
Investuoja į patogumą
Jos žodžiais, siekiant įtikti reikliam klientui, negali užmigti ant laurų, turi nuolat investuoti į prekių asortimentą, patalpas, įrenginius. „Aladinas“ taip pat keičia savo veidą. Neseniai parduotuvėje buvo atlikta rekonstrukcija, ji tapo gerokai erdvesnė, patalpos išsiplėtė, atsirado naujų šaldymo įrenginių.
Prekių asortimentas parduotuvėje siekia beveik 2 tūkst. Nuo plataus asortimento pieno produktų ir duonos iki dešrelių ir konditerijos gaminių.
„Stengiamės, kad ko nors pritrūkusiam žmogui nereikėtų lėkti per pusę miesto iki didžiųjų prekybos centrų, norime, kad jis viską rastų pas mus. Kartais taip ir būna, kad vietos gyventojas pas mus atbėga tiesiai nuo viryklės, avėdamas šlepetėmis, užsimetęs chalatą, ir nusiperka trūkstamų miltų, aliejaus ar druskos“, – šypsojosi N.Jakubauskienė.
Per 20 metų parduotuvės darbuotojai ir vietos gyventojai tapo tarsi vienos bendruomenės nariais.
Pardavėjos ne tik žino dažno pirkėjo poreikius, bet ir vieni su kitais pasidalija savo džiaugsmais ir rūpesčiais. Pašnekovė pastebi, jog bėgant laikui keičiasi ir tipinis pirkėjų prekių krepšelis, jų pageidavimai. Dar neseniai užsukę jaunuoliai teiraudavosi alkoholinių gėrimų, o dabar dažnas jaunesnis pirkėjas renkasi sveikesnius produktus. Atitinkamai savo asortimentą pakoregavo ir „Aladinas“.
Kainos nesikandžioja
Vadovė džiaugiasi, ir tuo, jog parduotuvė priklauso „Aibės“ prekybos aljansui. Šis tinklas nėra parduotuvės savininkas, tačiau padeda jos kasdienėje veikloje. Priklausymas tokiai asociacijai padeda „Aladinui“, kai reikia įsigyti produktų už geresnę kainą, nes iškart perkamas didelis kiekis ir padalijamas daugeliui parduotuvių.
„Pavieniui tokios geros kainos niekaip negautume, o dabar galime pasiūlyti palankesnes kainas ir savo pirkėjams“, – kalbėjo N.Jakubauskienė.
Kiekvieną savaitę „Aladinas“ pasiūlo akcinių prekių, kurioms taikomos ypač žemos kainos. Kai kurių jų gali pavydėti net didieji prekybos centrai.
„Kviečiame apsilankyti visus Senamiesčio gyventojus. Laukiame ir kitų pirkėjų. Įvertinkite atsinaujinusią mūsų parduotuvę. Tikrai nenusivilsite!“ – teigė ponia Nijolė.

Naujausi komentarai