Kaunietės pokalbis su „Sodra“: pamačiusi, kiek tai kainavo, neteko amo | kl.lt

KAUNIETĖS POKALBIS SU „SODRA“: PAMAČIUSI, KIEK TAI KAINAVO, NETEKO AMO

Karantinas pakeitė daugelio įmonių darbo pobūdį. Paslaugos dažnai teikiamos per nuotolį ir tik išskirtiniais atvejais klientai priimami įstaigos patalpose. 83-ejų kaunietei konsultacijos telefonu su "Sodra" apkarto pamačius, kiek tai kainavo.

Pokalbis užtruko?

Kaunietė Irena pasakojo prieš du mėnesius netekusi vyro. Teko skambinti į "Sodrą" dėl našlės pensijos. Moteris graudinosi esanti labai prislėgta vyro mirties, kurio net negalėjo palaidoti, nes gulėjo ligoninėje. Pernai gruodį, pablogėjus sveikatai, taip pat į ligoninę patekęs sutuoktinis ten užsikrėtė koronavirusu ir mirė.

"Man reikėjo sužinoti, kaip šiuo metu susitvarkyti našlės pensiją. Skambinau į "Sodrą", teiravausi, ką ir kaip turiu daryti", – pasakojo 83-ejų Irena. Gavusi sąskaitą iš telekomunikacijų bendrovės moteris sakė negalėjusi patikėti savo akimis – konsultacijos su "Sodra" jai atsiėjo 3 eurus.

Irena sutiko, kad 3 eurai nėra labai didelė suma, tačiau, gaudama 305 eurus pensijos, ji skaičiuoja kiekvieną centą. "Kodėl neatsiliepia kitais telefonų numeriai, kurie nemokami? Ateiti negalima, turi skambinti. Čia naudojimasis proga", – nuoskaudos neslėpė moteris.

Irena į "Sodrą" skambino trumpuoju numeriu 1883. Paskambinus šiuo numeriu klientai informuojami, kad pokalbio minutės kaina – 2 euro centai, sujungimo mokestis – 4 euro centai. Remiantis Irenos pasakojimu, akivaizdu kad konsultacija su "Sodra" truko apie 3 valandas.

Kodėl neatsiliepia kitais telefonų numeriai, kurie nemokami? Ateiti negalima, turi skambinti. Čia naudojimasis proga.

Padaugėjo keleriopai

"Sodros" Komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Malgožata Kozič "Kauno dienai" pateikė informacijos centro konsultantų telefonu, kurie suteikia konsultacijas ir priima prašymus, kasdienę aptarnavimo statistiką – skambina maždaug 5 000 klientų.

"Prasidėjus karantinui, skambučių srautas išaugo keleriopai. Siekiame optimizuoti darbo procesus – pavyzdžiui, prie nuolat dirbančių "Sodros" informacijos centro konsultantų prisijungia ir klientų aptarnavimo skyrių specialistai. Vis dėlto gyventojams kai kada gali tekti ilgiau palaukti, kol konsultantai atsilieps. Šiuo metu vidutinis laukimo laikas – apie 2 minutės, tačiau piko metu gali būti ir šiek tiek ilgiau", – aiškino "Sodros" atstovė.

Ji taip pat nurodė, kad, skambinant ilguoju telefono numeriu (+370) 5 250 0883 taikomi standartiniai operatorių tarifai, t.y. tokie patys, kaip skambinant bet kuriuo kitu numeriu. Skambutis trumpuoju numeriu 1883, kainuojantis – priklausomai nuo mobilaus ryšio operatoriaus – 1 arba 2 euro centus už minutę, apmokestinamas nuo to momento, kai pradedamas transliuoti atsakiklio tekstas.

Galimybių paletė

"Sodros" atstovė priminė, kad paskambinęs klientas gali pasirinkti jį dominančią temą iš sąrašo, kuris pateikiamas pagal prioritetus. Pasirinkęs jis laukia, kol bus sujungtas su pirmu atsilaisvinusiu konsultantu – eilę valdo informacinė sistema. Klientas informuojamas, kiek vidutiniškai jam gali tekti laukti, kol konsultantas atsilieps.

"Preliminarų laukimo laiką nustato programinė įranga, suskaičiavusi, kiek yra laukiančių klientų ir kokia vidutinė pokalbio trukmė. Klientas gali pasirinkti: laukti, paskambinti kitu laiku ar savo klausimą užduoti kitais informaciniais kanalais – pavyzdžiui, pateikti elektroninę užklausą. "Sodros" informacinis centras veikia visą parą. Po darbo valandų gyventojai turi galimybę paskambinti ir įrašyti rūpimą klausimą. Artimiausią darbo dieną su klientu susisiekia konsultantas ir pateikia atsakymus", – pasirinkimų konsultuotis galimybes vardijo M.Kozič.

Ji priminė, kad gyventojai gali prisijungti prie savo asmeninės paskyros www.sodra.lt/gyventojui ir inicijuoti realaus laiko pokalbį (angl. "chat"). Bendraujant šiuo saugiu kanalu, konsultantai gali teikti asmeninę informaciją. Realaus laiko pokalbiai vykdomi darbo valandomis. Tačiau tokia galimybe vargiai ar pasinaudotų 83-ejų klientė.

Gyventojai gali taip pat parašyti "Sodrai" elektroniniu paštu. Į klausimus elektroniniu paštu pateikiama tik bendro pobūdžio informacija. Šiuo kanalu besikreipiantys nesužinos asmeninės informacijos.

Gairės: Sodra, konsultacija telefonu, mokestis už skambutį, mokamas numeris, skaitytojo naujiena
Rašyti komentarą
Komentarai (23)

Kodėl

Skambint į banką, SODRA ar kur kitur trumpuoju numeriu dažniausiai yra apmokestinami. Taigi, visada skambinu - ilguoju, na kaip iš užsienio. Tačiau labiausiai mane piktina, kad SODRA, valstybinė įstaiga, apmokestina skambučius. O jiems skambinama rimtais reikalais, socialiniais reikalais ir dažniausiai neturintys pinigų. Kodėl valstybė uždarbiauja iš ubago???

Anonimas

IDOMU,kodel tie taip operatyviai ivesti trumpieji numeriai buvo reikalingi banke.Ypac Siauliu banke,nes ten jokiu didesniu eiliu nesiformuoja,o ir zmones ateina gana protingi-susitvarkyti savo reikala,kiti laukiamajame palaukia,jei klijentas viduje,o ir dirba ne viena darbuotoja.MAN TEKO KALBETIS IRGI SIO TRUMPUOJU NUMERIU,TACIAU NEGAVAIU JOKIO PERSPEJIMO,KAD JO LABAI DIDELE KAINA,TAIGI NESIRUOSIU IR MOKETI UZ SI POKALBI,NES TIK VELIAU SUZIJOJAU IS KITU ZMONIU ,KAD JO MINUTE KAINUOJA 9 CENTUS. tele 2 dabar labai nesaziningai skaiciuoja mokescius savo naudai.Turiu mazyti telefona,man jis labai patogus,tai iisigudrino is pradziu 1 gigebaita parode,kad isnaudojau,o dabar jau isidrasino ir parode,kad jau 2 isnaudojau,o as juo net negaliu naudotis,nes ekranelis mazas,as jo nematau.Kaip ne geda tokiai solidziai firmai taip nesaziningai elgtis.Dabar galvoju,kaip cia su siais reikalais reikes pradeti tvarkytis- sitaip negalima isnaudoti ,jei zmogus nesinaudoja tai ir neapmokestinkit,.

Lina

Gal tris valandas ir kalbėjosi su ta darbuotoja, juk turėtų būti išklotinė, nes vyresni žmonės labai plepūs. pasiskambinti labai sunku ir į polikliniką ir į banką ir kitur
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS