Kaunietį pribloškė banko abejingumas: klaiku buvo… | kl.lt

KAUNIETĮ PRIBLOŠKĖ BANKO ABEJINGUMAS: KLAIKU BUVO…

Į redakciją kreipėsi kaunietis, praėjusią savaitę tapęs nemalonaus įvykio SEB banko padalinyje Nemuno gatvėje, Kaune, liudininku.

„Atėjo labai garbaus amžiaus žmogus. Jis visiškai nieko nesusigaudė. Prašė pagalbos iš banko darbuotojų, bet jo neaptarnavo, nes nebuvo užsiregistravęs iš anksto. Pirmas dalykas, kuris krito į akis, banko darbuotoja labai nemandagiai su juo kalbėjo, dar ir toną pakėlė. Kai atėjo mano eilė, sakau, klausykit, matau, kad žmogiškumas visiškai išėjęs iš mados, ane? Galvojate, kad žmonės nebūtų užleidę senolio, nebūtų palaukę? Žmogų užrašė po savaitės. Darbuotoja aiškino, kad jos tik dvi dirba. Ką čia kalbėti… Klaiku buvo… Labai nemaloni situacija“, – kartėlį liejo kaunietis.

„SEB banko skyrių konsultantų darbe kartais pasitaiko atvejų, kai tenka bendrauti garsesniu nei įprastai balso tonu dėl klientų sveikatos būklės. Suprantame, kad stebėtojui iš šalies tai gali pasirodyti nemandagu. Apgailestaujame, jei taip nutiko ir jūsų minimu atveju. Užtikriname, kad klientas buvo mandagiai aptarnautas, jam pasiūlytas tinkamas vizito laikas ir išspręsti visi jam rūpimi klausimai“, – „Kauno dienai“ teigė banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.

Kai atėjo mano eilė, sakau, klausykit, matau, kad žmogiškumas visiškai išėjęs iš mados, ane? Galvojate, kad žmonės nebūtų užleidę senolio, nebūtų palaukę?

Pasak jos, pastaraisiais metais klientų įpročiai ir elgsena smarkiai keitėsi: „Klientai įprato tvarkyti savo finansus nuotoliniu būdu arba banko skyriuje iš anksto suplanavę – taip klientai gali planuoti ir taupyti savo laiką, tiksliai žino, kiek jo reikės skirti konsultacijai banke, gali gauti išsamią jiems reikalingą informaciją“.

Anot atstovės, dabar klientai dažniausiai į skyrių registruojasi iš anksto, tačiau kritiniu atveju, pavyzdžiui, jei klientui reikia skubiai atsiimti mokėjimo kortelę, suteikiama galimybė atvykti gyvai, derinamas skubaus priėmimo banko skyriuje laikas. Kitu atveju, kaip teigė, pasiūlomas artimiausias klientui patogus laikas vizitui ir užregistruojamas.

„SEB banke turime patvirtintą Klientų patirties gidą – aptarnavimo standartus, kurių pagrindas yra sklandus bendradarbiavimas ir dėmesys klientui, profesionaliai teikiamos ir klientų lūkesčius atliepiančios paslaugos. Siekiame būti patikimu paslaugų teikėju, kuriame pozityvius santykius bet kokioje situacijoje. Kiekvienas SEB darbuotojas turi pereiti ir specialius mokymus, skirtus bendradarbiavimo su klientais įgūdžiams stiprinti.

Rašyti komentarą
Komentarai (101)

ESU LUMINOR KLIENTĖ

Savanorių pr. padalinyje niekad niekas balso nekėlė, arba kantriai paaiškina kaip internete susitvarkyt, arba pasiųlo EXTRA atveju luktert gyvoj eilėj. Niekad taip neišvijo. Rekomenduoju LUMINOR Savanorių pr.

Faktai

Visada yra grinieji ir parazitai dingsta.

Karolis

Nebėra žmogiškumo.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS