Kauno gatvėse vėl užvirė darbai | kl.lt

KAUNO GATVĖSE VĖL UŽVIRĖ DARBAI

  • 11

Atšilus orams Kauno miesto gatvėse vėl užvirė remonto darbai. Tikimasi, jog šiemet orai bus palankūs ir pavyks išvengti netikėtumų kaip praėjusiais metais, kuomet kilus gaisrui „Remix“ mašina sudegė, o darbus teko atidėti keliems mėnesiams.

Atšilus orams Kauno miesto gatvėse vėl užvirė remonto darbai. Tikimasi, jog šiemet orai bus palankūs ir pavyks išvengti netikėtumų kaip praėjusiais metais, kuomet kilus gaisrui „Remix“ mašina sudegė, o darbus teko atidėti keliems mėnesiams.

Dėmesys Šilainiams

Kelininkai pastaruoju metu asfaltavimo darbus jau spėjo baigti Šauklių g. bei Jonavos g. žiede. Šv. Gertrūdos g. ir K. Donelaičio g. kelininkai pluša net naktimis.

„Nuo praėjusios savaitės pradžios kelininkai bene judriausioje miesto trasoje darbuojasi naktimis, kitaip būtų sutrikdytas eismas. Šią savaitę smulkesnius darbus ketinama tęsti ir V. Putvinskio g. Iki gegužės mėnesio vidurio numatyta sutvarkyti šaligatvius ir Savanorių pr. įkalnėje“, – teigė savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Gausios kelininkų pajėgos šiuo metu darbuojasi Šilainių mikrorajone. Remonto darbai dabartiniame etape apima Žemaičių pl., Baltų pr., Žiemgalių g., Jotvingių g. ir Rasytės g.

Itin judriame Baltų pr. (kylant į Šilainių kalną) pradėti paruošiamieji asfaltavimo darbai. Per ateinančias dienas bus lyginamas gatvės profilis, žemesnės kelio vietos bus padengiamos asfaltbetonio danga, siekiant užtikrinti tinkamus nuolydžius, o aukštesnėse vietose asfaltas bus pašalinamas. Dėl remonto darbų šioje gatvėje greitis ribojamas iki 50 km/h.

Kas toliau?

Kelininkai dar turės pabaigti Kleboniškio g. atkarpą nuo Jonavos g. iki nuovažos nuo magistralinio kelio A1. Vėliau, užbaigus darbus Šilainiuose, karšto regeneravimo technologiją naudojantis „Remix“ aparatas keliaus į K. Baršausko g., po jos seks Pramonės pr.

Šią vasarą pagal miesto tarybos patvirtintą gatvių priežiūros programą darbai užvirs ir Varnių g., Veiverių g., Savanorių pr., Panerių g., A. Kriščiukaičio g., Linkuvos g., ir K. Petrausko g. Paprastąjį remontą numatyta atlikti M. Yčo g., Karo Aviacijos g., Girios g., Ateities pl. ir kt.

Kaip ir praėjusiais metais, didžiausio indėlio į gatvių tvarkymą tikimasi būtent iš „Remix“ aparato. Bendrovės „Kauno tiltai“ įsigyta 48 tonas sverianti mašina atlieka darbus, kurie yra pustrečio karto pigesni nei naudojant įprastą karšto asfaltavimo metodą.

Prieš „Remix“ aparatą važiuoja dvi mašinos, kurios seną asfaltbetonį įkaitina iki itin aukštos temperatūros. Senas asfaltas virsta minkšta mase, o „Remix“ aparatas tą masę frezuoja iki 5 cm gylio, paskui ją sumaišo, paskleidžia po savimi ir iš naujo perkloja. Tuo metu ant viršaus dar papildomai paklojamas 2,5 cm storio naujo asfalto sluoksnis. Iš viso atnaujintos dangos storis siekia 6-7 cm. Šis aparatas naują asfalto dangą kloja iki 3 metrų per minutę greičiu. Per vieną naktį kelininkai sutvarko apie 1 km ilgio gatvės ruožą.

Rašyti komentarą
Komentarai (11)

viliuke

O as paklausiu, kada bus sutvarkyta Baltijos gt. dalis,kuri remiasi i stadiona (pvz. prie Baltijos 84),ten tokios duobes,kad neimanoma nei praeiti nei pravaziuoti,bet kadangi akligatvis,tai ,matyt, skaitosi kaip ivaza i kiema ir niekas neskuba tvarkyti. Bet cia vis delto yra gatve!

Buras

O kodėl niekas nesidžiaugia, kad gatvių kokybė smarkiai gerėja ? Vis kažkas blogai. Vienam asfaltas trukinėja, kitam kažkokia Užnerio g. per siaura. Tūkstantį kartų ja važiavau ir viskas gerai. Esate nykūs žmogeliai, turginio lygio, jums tik savas pilvas rūpi...

Vairuotojas

Suprantama, kad visi pirmiausia laukia savo gatves sutvarkymo. As ne apie savo gatve, as apie gatve, kuria man tenka vaziuoti ne taip ir daznai, bet visada sudetinga, ypatingai piko valandomis. Uznerio gt.Vaziuojama dalimi vos gali prasilenkti dvi didelesnes masinos,tokios kaip mikroautobusai-per 'Maryts' plauka. Maciau, kaip 'nunesami' soniniai veidrodeliai.Problema butu issprendziama labia paprastai, nes 'saligatviai' labai platus, neasfaltuoti ir praktiskai tokio plocio, kaip viena vaziuojamoji kelio dalis, o ir rekonstruotina atkarpa labai neilga-nuo 'Senuku' iki Vytenu gt.sankryzos.Daug statybu, daug iv.firmeliu,daug masinu,o atkarpa labai apkrauta. Manau, kad daug zmoniu butu dekingi
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS