„Kauno švara“ apie slidžius šaligatvius: neįmanoma žiemiško kelio paversti vasarišku | kl.lt

„KAUNO ŠVARA“ APIE SLIDŽIUS ŠALIGATVIUS: NEĮMANOMA ŽIEMIŠKO KELIO PAVERSTI VASARIŠKU

Šiomis dienomis medikai fiksuoja žmonių, patyrusių net ir labai sunkias traumas, kurios kilo paslydus, antplūdį. Žvilgsnis krypsta ne tik į gyventojų neatidumą, bet ir į miesto šaligatvius ir pėsčiųjų erdves prižiūrinčią „Kauno švarą“.

„Vertėtų išmokti pasidžiaugti tuo, kad Lietuvoje turime visus keturis metų laikus, kurie labai skiriasi vienas nuo kito. Kiekvienas metų laikas turi savo žavesio, deja, taip pat turi ne tik kiekvienam sezonui būdingas pramogas, bet ir tam tikras oro sąlygas, kurios kartais šiek tiek apsunkina gyvenimą“, – portalui kauno.diena.lt teigė „Kauno švaros“ atstovė spaudai.

Ji kalbėjo, kad žiema turi savo iššūkius – stingdantis šaltis, apledėję šaligatviai, slidžios gatvės, didėjantis eismo įvykių ar traumų skaičius, tačiau turime susigyventi su žiemiškais orais.

„Vyraujant itin permainingiems žiemos orams, sniegą keičiant šlapdribai, staigiai šąlant, sudėtingos tampa ne tik eismo sąlygos vairuotojams keliuose, bet pėstiesiems, keliaujantiems šaligatviais. Visur reikalingas budrumas ir atsargumas – lėčiau eiti, atsisakyti aukštakulnių, rinktis batus tinkamu, neslystančiu padu, lipant laiptais, laikytis už turėklų. Pavojingiausias atrodo plikledis, tačiau situacijų būna įvairių – paslysti galima ir ant patežusio sniego košės, ir ant itin kietai suminto, sušalusio sniego“, – komentavo atstovė spaudai.

Pavojingiausias atrodo plikledis, tačiau situacijų būna įvairių – paslysti galima ir ant patežusio sniego košės, ir ant itin kietai suminto, sušalusio sniego.

Ji pabrėžė, kad „Kauno švara“ dirba pagal iš anksto su Kauno miesto savivaldybe suderintą grafiką. Valo ir barsto ne tik gatves, bet ir šaligatvius, kad pėstieji taip pat galėtų keliauti saugiai.

„Mums labai svarbu užtikrinti vairuotojų ir pėsčiųjų saugumą. Didelis dėmesys skiriamas viešojo transporto stotelėms, požeminėms perėjoms, takams, laiptams, kuriais naudojasi daug žmonių. Mobilios brigados, kuriose nuolat dirba apie 50 darbininkų, naudoja 15 traktorių, kitą specialią valymo techniką, turinčią didesnę manevro laisvę. Ten, kur neprivažiuoja technika, vyksta rankinis valymas. Šaligatviai barstomi druskos ir smėlio mišiniu“, – sakė „Kauno švaros“ atstovė, pridūrusi, kad bendrojo naudojimo šaligatviais, esančiais daugiabučių teritorijose turi pasirūpinti namo administratoriai.

„Svarbiausia nepamiršti, kad neįmanoma žiemiško kelio paversti vasarišku, vis tiek bus vietų, į kurias kelininkai užsuks vėliau, bus ir tokių vietų, kur lokaliai pasirodė plikledis“, – atkreipė dėmesį atstovė.

Ji pateikė pavyzdį, kad ties restoranu „Miesto sodas“ yra ruožas, kuriame vis būna plikledis, nors čia pat kitose atkarpose šaligatvis yra šlapias ir neslidus.

„Prašome gyventojų supratingumo ir sąmoningumo – situacija net ir gerai išvalytuose pabarstytuose šaligatviuose dėl staiga pasikeitusių oro sąlygų gali sparčiai keistis. Net ir esant pliusinei (svyruojant apie nulį) temperatūrai, kelio ar šaligatvio danga gali staigiai apledėti“, – komentavo atstovė.

Rašyti komentarą
Komentarai (37)

Tadas ukrainos laikrascio zurnalistui

As maciau kaip keliai, saligatviai ir miestas atrode pries 40 metu ziema.

Taip

Neįmanoma kai nieko nedarai, visai smagu pinigus gauti, bet nedirbti

Saldi druska

Vakar vakare, 21:00-21:15 Steigiamojo Seimo aikšte pralėkė Kauno švaros barstytuvas. Jokio ledo ant aikštės, sausos plytelės, dar likusios druskos sluoksnis vizualiai matomas, bet vistiek užbėrė druskos negailėdami. Gausiai!!! Juokas pro ašaras.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS