Siuntinio kelionė: supainiotų adresatų istorija išsisprendė tik po didelių pastangų | kl.lt

SIUNTINIO KELIONĖ: SUPAINIOTŲ ADRESATŲ ISTORIJA IŠSISPRENDĖ TIK PO DIDELIŲ PASTANGŲ

Kaunietės Kristinos įsigytus vaistus Lietuvos pašto kurjeris pristatė kitur gyvenančiai nepažįstamai moteriai. Supainiotų adresatų istorija išsisprendė tik ja susidomėjus "Kauno dienai".

Nerado siuntinio

Užsisakiusiai reikiamus preparatus su pristatymu į namus, Kristinai jau kitą dieną atskriejo Lietuvos pašto kurjerio žinia, kad jai veža siuntą. Paskui sulaukė nepažįstamos moters skambučio, kad jai kažkodėl pristatyti Kristinos vaistai.

Abi moterys kreipėsi į pašto atstovus, pranešė apie susidariusią situaciją, tačiau nesulaukė jokios reakcijos. Tuomet Kristina kreipėsi į "Kauno dienos" redakciją.

Ji pasakojo, kad buvo sulaukusi kurjerio, tačiau šis po ilgo stoviniavimo prie savo mašinos tik atsiprašė, kad neranda jos siuntinio.

"Šių metų vasario 23 d. 13.07 val. man paskambino kurjeris ir pasakė, kad aš ateičiau į lauką prie automobilio pasiimti siuntos. Paprašiau, kad atneštų prie buto durų. Vairuotojas kategoriškai atsisakė man pristatyti siuntą mano nurodytu adresu, motyvuodamas, kad karantinas, kad prie buto durų nepristato siuntų", – stebėjosi kaunietė.

Ji turi negalią, sunku judėti, tačiau, neturėdama kitos išeities, šiaip ne taip nusigavo į lauką.

"Netrumpai stovėjau lauke, kol vairuotojas ieškojo mano siuntos. Neradęs pasakė, kad siuntos neturi, ir kad ją atveš už pusantros valandos, bet siuntos taip ir nesulaukiau", – istoriją tęsė moteris.

Kristina įamžino akimirką, kai kurjeris automobilyje ieško jos siuntinio, bet tąkart taip ir nerado. (Asmeninio archyvo nuotr.)

Įteikta kitam asmeniui

Kristina puolė skambinti į Lietuvos paštą, teirautis, kur jos siunta, už kurią mokėjo 82 eurus. Pasak Kristinos, konsultantė buvo labai nemaloni, bet pasakė, kad susisieks su vairuotoju dėl minėtos siuntos. Į pastabą, kad kurjeris nurodė siuntinio ateiti pasiimti prie automobilio, ši neva atsakiusi, kad už pristatymą prie buto durų reikia susimokėti. "Bet juk siunta svėrė tik pusę kilogramo, bent taip nurodyta ant pakuotės", – Lietuvos pašto atstovų elgesiu stebėjosi  Kristina.

Netrukus ją pasiekė staigmena. Į elektroninį paštą įkrenta laiškas, tiksliau, patvirtinimas, kad siunta jai jau pristatyta, nors jos net nebuvo mačiusi jos akyse.

Paaiškėjo, kad siunta atsidūrė ne jos, o visai kitos moters rankose.

"Vėliau man paskambino nepažįstama moteris ir pasakė, kad jai kurjeris atvežė siuntą, bet, atidariusi ją ir pamačiusi vaistus, suprato, kad tai svetimas siuntinukas. Patikrino adresatą ant jo, ten rado mano telefono numerį. Paskambino man, sako, nežino, ką daryti su siunta. Paprašiau, kad paskambintų į paštą ir praneštų apie gautą svetimą siuntą", – pasakojo kaunietė. Ji žino adresą, kuriuo buvo pristatytos jos prekės. Gatvė – ta pati, tačiau viena gyvena ilgo V.Krėvės prospekto pradžioje, kita – pabaigoje.

Ne jūs radote, o aš parašiau, pas ką jis yra.

Kaip būtų įrodžiusi?

Kristina sunkiai juda, bet gal galėjo paprašyti, kad jos siuntą moteris ją tiesiog atvežtų ar atneštų? Nedrįso prašyti tokios paslaugos? "Buvau apie tai pagalvojusi, bet kaip aš būčiau įrodžiusi paštui, kad jie suklydo, o ne aš apsimelavau? Norėjau, kad jie pamatytų ir patys ištaisytų savo klaidą", – teigė moteris.

Kristina mano, kad jei ne jos siuntą gavusios kaunietės geranoriškumas, vargu ar būtų galėjusi įrodyti, kad siuntos negavo ir ji buvo pristatyta kitam asmeniui.

Tiesa, kai jau buvo atitaisyta klaida ir siunta jai atvežta, jos pasiimti vėl reikėjo išeiti į lauką.

Lietuvos pašto Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė patvirtino, kad minėtas siuntinys buvo nukeliavęs ne tuo adresu.

"Apgailestaujame dėl šios situacijos. Iš tiesų įsivėlė žmogiškoji klaida. Suprantame klientei sukeltus nepatogumus ir dėl to nuoširdžiai atsiprašome. Vos tik sužinoję apie šią situaciją ėmėmės atitinkamų veiksmų, siunta vakar buvo pristatyta tikrajai gavėjai", – penktadienį teigė pašto atstovė.

Penktadienį Kristina patvirtino, kad siuntinį jau gavo. "Paskambino iš pašto, sako, radome jūsų siuntinį. Ne jūs radote, o aš parašiau, pas ką jis yra", – pasakojo moteris.

Užklausime Lietuvos paštui ketvirtadienį persiuntėme Kristinos pateiktą informaciją, kurią ji jau anksčiau buvo siuntusi paštui, tačiau tada ji atsako nesulaukė. Sureaguota tik į "Kauno dienos" laišką.

Rašyti komentarą
Komentarai (10)

KKiK

Na gerai (iš tikro tai negerai), kad tik vaisai. O jei taip vibratorius ?

Siuntos

Jau kuris laikas L paštas nepraneša, kad gauta siunta, tenka ieškoti patiems, paskutinį kartą mano siunta buvo priklijuota prie vyro siuntos, paštas savarankiškai nusprendė, kad čia tam pačiam asmeniui. Jei ir praneša apie gautą registruotą siuntą, randi pašto dėžutėj lapelį, kad nepavyko pristatyti, nors visą dieną būni namuose, tereikia į duris paskambinti. Iš užsienio siuntos dažnai atkeliauja apgadintos. Kartą gavom ir ne savo siuntą, deja, nepavyko ant lapelio įžiūrėti tikrojo adresato, nes mūsų adresas buvo prilipdytas ant jo. Gerai, kad ten buvo kažkokia centus kainojanti smulkmena iš Kinijos. Žodžiu, pasibaisėtinai dirbanti įstaiga. Filialų sumažino, daugelio darbo laikas trumpas.

Labas

Kažin kaip galima adresą sumaišyti?Ir siuntą kitam žmogui nuvežti. Čia reikia sugebėti tokiam neatsakingam ar kvailam būti.Ir sukelti žmonėms tiek nepatogumų.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS