Įvairiose Kauno vietose – spūstys: po avarijos vairuotojui prireikė medikų pagalbos | kl.lt

ĮVAIRIOSE KAUNO VIETOSE – SPŪSTYS: PO AVARIJOS VAIRUOTOJUI PRIREIKĖ MEDIKŲ PAGALBOS

  • 7

Šeštadienį iki pietų Kaune įvyko kelios avarijos. Skaitytojai praneša, kad dėl incidentų įvairių rajonų gatvėse formuojasi automobilių spūstys.

Aleksote, Veiverių plente, susidūrė „Volkswagen“ ir „Hyundai“ markių automobiliai. Pranešimą apie eismo įvykį policija gavo 10.56 val. Kaip portalui kauno.diena.lt teigė policijos atstovas, vienas vairuotojų skundėsi kojų skausmais, tad jam prireikė medikų pagalbos.

Anot skaitytojų, čia nusidriekė automobilių spūstys.

Kauniečiai taip pat praneša, kad spūstys dėl avarijos nusidriekė ir ties Kauno pilies žiedine sankryža. Kantrybe teks apsišarvuoti ir link Geležinkelio stoties Tunelio gatve važiuojantiems kauniečiams.

Policijos pareigūnai neturi duomenų apie čia įvykusią eismo nelaimę.

GALERIJA

  • Įvairiose Kauno vietose – spūstys: po avarijos vairuotojui prireikė medikų pagalbos
  • Įvairiose Kauno vietose – spūstys: po avarijos vairuotojui prireikė medikų pagalbos
  • Įvairiose Kauno vietose – spūstys: po avarijos vairuotojui prireikė medikų pagalbos
Gairės: avarija, avarija LT, spūstys, nukentėjo vairuotojas
Rašyti komentarą
Komentarai (7)

Jonas

Daugeliui labai nesvarbu ka jis pasieke gyvenime ir aisku nepasieks bet susigadinti ivaizdi uz vairo tai jau leta mirtis.Mirsiu bet paskui nevaziuosiu,tarpelis ilysiu,kad uz penkiu metru atgal islysciau o jei prieki matau tolstanti medziotojo instinktas nubunda.Pasekmes stovime spustyse,keikiames o didvyris iesko kaip issisukti.Gerk taisykles ir kita vairuotoja avarijos bus ypac retos

Berta

Anonimui pritariu. Važinėjau, mašinų daug, bet nereikia lakstyti kaip išplikusiems subines, daugiau mandagumo, tolygiai, gražiai, be nervų ir psicho, viskas gerai. Atidumo daugiau. Vairuoju 39metus, ir neturiu jokios avarijos, išskyrus kai įvažiavo nestipriai į galą ant ledo, nesilaikė atstumo, ir viskas. Matykit ne tik save, bet ir aplinkinius, nereiks nieko kaltinti ir burnoti.

LAIKAS

Ne šūkiais,o darbais pasirūpinti eismo saugumu ir perteklinių "inžinerinių eismo saugumą gerinančių"įrenginių efektyvumu,didinant autoįvykių skaičių.Ar nepakanka proto,kad atlikti atitinkamą priežastinių ryšių analizę?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS