Kelyje „Via Baltica“ – vilkiko ir „Škodos“ avarija: sužaloti du Estijos piliečiai | kl.lt

KELYJE „VIA BALTICA“ – VILKIKO IR „ŠKODOS“ AVARIJA: SUŽALOTI DU ESTIJOS PILIEČIAI

Per avariją kelyje „Via Baltica“, Kėdainių rajone, nukentėjo du Estijos piliečiai. Nelaimė įvyko, kai į nukentėjusiųjų automobilį atsitrenkė vilkikas. Tarnybas į įvykio iškvietė pagalbos iškvietimo sistema eCall.

Kauno priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba pranešė, kad antradienį 11.41 val. buvo gautas automatinis eCall pranešimas iš automobilio, buvusio Pelėdnagių seniūnijoje, Nociūnų kaime, Vandžiogalos gatvėje apie galimai įvykusį eismo įvykį.

Niekas iš automobilio nekalbėjo, buvo girdimas tik vaikų verkimas.

Į įvykio vietą atvykę ugniagesiai gelbėtojai rado susidūrusias dvi mašinas –  lengvąjį automobilį „Škoda Superb“, registruotą Estijoje, ir vilkiką „Volvo FH“, registruotą Makedonijoje. Prispaustų žmonių nebuvo.

Policija nustatė, kad apie 11.38 val. Kėdainių rajone, Nociūnų kaimo teritorijoje, magistraliniame kelyje A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai, „Via Baltica“ ruože, dėl saugaus atstumo nesilaikymo krovininis automobilis „Volvo“, vairuojamas 32 metų Makedonijos piliečio, atsitrenkė į automobilį „Škoda Superb“, kurį vairavo 41 metų Estijos pilietė.

Nukentėjo šio automobilio du – 13 ir 47 metų – keleiviai, minėtos šalies piliečiai.

Sužeistus lengvojo automobilio keleivius medikai išvežė į gydymo įstaigą.

Automobiliams atjungti akumuliatoriai. Panaudojus buksyravimo lyną lengvasis automobilis patrauktas į šalikelę.

Ant važiuojamosios kelio dalies, apie 3 kvadratinių metrų plote, išsiliejęs aušinimo skystis nuplautas vandeniu ir nušluotos automobilių duženos.

eCall – tai visoje ES transporto priemonėse įrengiama sistema, kuri automatiškai iškviečia skubią pagalbą nemokamu numeriu 112, jeigu automobilis patenka į rimtą avariją. Pagalbos iškvietimo sistemą eCall taip pat galima aktyvinti ir rankiniu būdu, paspaudus mygtuką.

Sistema eCall veikia visose ES šalyse. Kad ir kokioje vietoje transporto priemonė patektų į rimtą avariją, sistema paskambins į artimiausią skubios pagalbos centrą, nesvarbu, kur automobilis pirktas arba kur jis registruotas.

Kai pagalbos iškvietimo sistema eCall aktyvinama, ji telefono ir duomenų perdavimo ryšiu susisiekia su artimiausiu skubios pagalbos centru.

Tokiu būdu esantys automobilyje gali kalbėtis su pagalbos centro operatoriumi, o tuo pačiu metu automatiškai perduodamas ir minimalus duomenų rinkinys (tiksli  buvimo vieta, avarijos laikas, transporto priemonės identifikavimo numeris ir važiavimo kryptis).

Jeigu sistemai eCall nepavyktų susisiekti su gelbėtojais, apie tai praneš įspėjimo rodmuo.

Gairės: avarija, vilkiko avarija, užsieniečiai, Estijos piliečiai, avarija LT
Rašyti komentarą
Komentarai (1)

pats vairuoju vilkika

ir baisu kita karta darosi kaip issidirbineja ju vairuotojiai kurie save laiko ''asais''.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS