”Alita” įsikūrė ”Siemens arenoje”

”Alita” įsikūrė ”Siemens arenoje”

2004-12-04 00:00

Gėrimų gamintojai užsimojo barų ir restoranų lankytojus pamokyti vaišinimosi meno

Gėrimų gamintojai užsimojo barų ir restoranų lankytojus pamokyti vaišinimosi meno

Didžiausia Lietuvoje alkoholinių gėrimų gamybos bendrovė “Alita” vakar oficialiai pristatė firminį barą šiek tiek daugiau nei prieš mėnesį pradėtame eksploatuoti moderniausiame šalies sporto ir pramogų komplekse - “Siemens arenoje”. 15 maitinimo taškų turinčioje arenoje “Alitos” simboliais papuoštas didžiausias, iki 1000 svečių per vakarą aptarnauti galintis, baras.

Pristatydami minimalistinio stiliaus barą, kurio operatoriaus teises turi picerijų tinklas “Pomodoro”, “Alitos” generalinis direktorius Vytautas Junevičius akcentavo, kad nuo šių metų pradžios bendrovė pradėjo intensyviau bendradarbiauti su barais, kavinėmis, restoranais ir naktiniais klubais visoje Lietuvoje. “Alita” rūpinasi produkcijos pateikimui reikalingomis priemonėmis, rūpinasi barų apipavidalinimu, darbuotojų apranga ir pan., tačiau neturi ambicijų imtis kavinių ir barų verslo.

“Mums yra žymiai svarbiau, kad “Alitos” gaminami gėrimai būtų tinkamai pristatomi, o bare besilankantys svečiai gerai aptarnaujami. Tinkamas produktų pateikimas yra būtinas, norint įvertinti ir pasimėgauti aukštos kokybės gėrimu, tačiau ne visi barai ar restoranai teikia tam reikšmės. Neretai putojantis vynas patiekiamas neatšaldytas, netinkamose taurėse ir jau išsivadėjęs. Gėrimų vartojimo kultūros kėlimas yra mūsų kompanijos misija ir strategijos dalis, nes tinkamas gėrimo pateikimas turi lemiamos reikšmės vartotojo požiūriui į jį”, - sakė V.Junevičius.

Siekdama persilaužimo šioje srityje, “Alita” neseniai pradėjo rengti ekskursijas po įmonę ir produkcijos degustacijas. Jų metu lankytojai susipažįsta su gėrimų gamybos procesu, o degustacijų metu svečiams aiškinamos gėrimų degustacijos subtilybės.

Tokios politikos bus laikomasi ir keliasdešimtyje kitų barų, kavinių bei restoranų (tarp jų “Forum Palace”, “Grand Casino World”, “Pizza Jazz”, “Čili pica” ir kt.), su kuriais “Alita” yra pasirašiusi ilgalaikes bendradarbiavimo sutartis. Čia daug dėmesio skiriama priemonėms, padedančioms perteikti gėrimų stilių, vartojimo ypatybes, kurti jo įvaizdį. Naktiniuose klubuose “Galaxy”, “New Orleans”, “Connect”, “Tango arena” ir kituose bendrovė taip pat rengia ir specialius vakarėlius “Spin on the Mix” bei “Premium Gera Club”.

“Alitos” direktorius, be kita, ko patikino nebijąs konkurencijos, todėl firminiame šios bendrovės bare “Siemens arenoje” bus ir “Anykščių vyno” bei populiarių importinių gėrimų. V.Junevičiaus teigimu, pirmųjų veiklos savaičių rezultatai nuteikia optimistiškai - žmonės mielai renkasi nebrangius ir kokybiškus lietuviškus gėrimus.

“Alita” per tris šių metų ketvirčius uždirbo 8,645 mln. litų neaudituoto grynojo pelno - 59 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu, apyvarta palyginamuoju laikotarpiu išaugo 0,2 proc. iki 66,858 mln. litų.

Anksčiau “Alita” skelbė, kad per visus 2004 metus tikisi 93,5 mln. litų apyvartos bei uždirbti 6 mln. litų grynojo pelno. Šios prognozės buvo sudarytos dar prieš privatizuojant bendrovę, nepaisant to, bendrovės vadovybė jų netikslina.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų