Lietuvoje reziduojančio diplomatinio korpuso gretos penktadienį pasipildė iškart dviem garbingais ambasadoriais - Carlsberg alaus ambasadoriaus titulą pelnė Baro 91 savininkai Albertas Balaišis ir Artūras Savukynas.
Kaune esantis Baras 91 šiemet nugalėjo jau trečius metus iš eilės rengiamuose Carlsberg Ambasados rinkimuose, kurių metu Carlsberg alaus mėgėjai balsuodami išrenka, jų nuomone, geriausiai Carlsberg alų ir jo kokybę visoje Lietuvoje reprezentuojančią užeigą.
Šis garbingas titulas pernai buvo suteiktas Klaipėdos Juodojo katino smuklei 2, Kauno Šaulio bei Visagino Užeik barams.
Šiemet pirmą kartą įteikti net penki paskatinamieji prizai: už geriausią baro aplinką buvo apdovanotas baras Brodvėjaus pica (Šiauliai), prizas už geriausią baro publiką atiteko vilniečių barui Plieno paukštis, o geriausio Carlsberg padavėjo titulas buvo suteiktas baro Fabai (Vilnius) padavėjai Eglei Bulvonaitei.
Geriausia Baro 91 padavėja pripažinta padavėja Jurgita Čiurinskaitė, o geriausiu baro lankytoju tapo Zenonas Kočanskas iš Kauno.
Specialiųjų prizų laimėtojams buvo įteikti specialūs žali diplomatiniai numeriai su Carlsberg simbolika.
Carlsberg Ambasados titulą pelnęs Baras 91 pelnė ne tik viso pasaulio Carlsberg mėgėjų pagarbą, bet ir kelionę baro darbuotojams į Liverpool futbolo komandos rungtynes Liverpulyje (Didžioji Britanija) su specialia elitine programa bei juvelyrinį metalinį skydą, pažymintį barui suteiktą apdovanojimą.
Apdovanojimų vakaro svečiams buvo surengta itin retų rūšių Carlsberg alaus degustacija, kurios metu buvo ragaujamas Abbey Ale, Carlsberg Dark, šokoladinis alus Criolo staout II bei iš rugių gaminamas Winter Rye.
Carlsberg Ambasados rinkimai Lietuvoje vyko trečią kartą. Kaip ir pernai, garbingą ambasados vardą alaus barams rinko patys Carlsberg mėgėjai.
Pusantro mėnesio, nuo rugsėjo 15 iki spalio 31 dienos, jie galėjo išreikšti savo nuomonę, baruose gerdami Carlsberg alų ir vertindami aptarnavimo, maisto ir alaus pateikimo kokybę bei aplinką. Konkurso organizatoriai gavo 12,5 tūkstančio anketų.Visi barai turėjo vienodas galimybes laimėti, kadangi, nepriklausomai nuo anketų skaičiaus, buvo skaičiuojamas bendras balų vidurkis.
Konkursą organizavę UAB Švyturys-Utenos alus specialistai, atkreipia dėmesį į išaugusį aktyvumą - palyginti su pernai, anketų buvo gauta 30 procentų daugiau, o konkurse dalyvavusių barų skaičius padidėjo nuo 78 iki 98.
Iš daugiau kaip 3 tūkst. Lietuvos barų ir kavinių leidimą prekiauti Carlsberg šiemet gavo 148 įmonės. Švyturio-Utenos alaus specialistų teigimu, tai 40 procentų daugiau nei pernai. Šis skaičius įrodo, jog kiekvienais metais Lietuvoje gerokai padaugėja kavinių ir restoranų, garantuojančių aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą.
ELTA, KD inf.
Naujausi komentarai