”Carlsberg” Ambasados” titulą pelnė Kauno ”Baras 91” Pereiti į pagrindinį turinį

”Carlsberg” Ambasados” titulą pelnė Kauno ”Baras 91”

2003-12-15 00:00 klaipeda.diena.lt inf.

Lietuvoje reziduojančio diplomatinio korpuso gretos penktadienį pasipildė iškart dviem garbingais ambasadoriais - “Carlsberg” alaus ambasadoriaus titulą pelnė “Baro 91” savininkai Albertas Balaišis ir Artūras Savukynas

Lietuvoje reziduojančio diplomatinio korpuso gretos penktadienį pasipildė iškart dviem garbingais ambasadoriais - “Carlsberg” alaus ambasadoriaus titulą pelnė “Baro 91” savininkai Albertas Balaišis ir Artūras Savukynas.

Kaune esantis “Baras 91” šiemet nugalėjo jau trečius metus iš eilės rengiamuose “Carlsberg” Ambasados” rinkimuose, kurių metu “Carlsberg” alaus mėgėjai balsuodami išrenka, jų nuomone, geriausiai “Carlsberg” alų ir jo kokybę visoje Lietuvoje reprezentuojančią užeigą.

Šis garbingas titulas pernai buvo suteiktas Klaipėdos “Juodojo katino smuklei 2”, Kauno “Šaulio” bei Visagino “Užeik” barams.

Šiemet pirmą kartą įteikti net penki paskatinamieji prizai: “už geriausią baro aplinką” buvo apdovanotas baras “Brodvėjaus pica” (Šiauliai), prizas “už geriausią baro publiką” atiteko vilniečių barui “Plieno paukštis”, o geriausio “Carlsberg” padavėjo titulas buvo suteiktas baro “Fabai” (Vilnius) padavėjai Eglei Bulvonaitei.

Geriausia “Baro 91” padavėja pripažinta padavėja Jurgita Čiurinskaitė, o “geriausiu baro lankytoju” tapo Zenonas Kočanskas iš Kauno.

Specialiųjų prizų laimėtojams buvo įteikti specialūs žali “diplomatiniai numeriai” su “Carlsberg” simbolika.

“Carlsberg” Ambasados” titulą pelnęs “Baras 91” pelnė ne tik viso pasaulio “Carlsberg” mėgėjų pagarbą, bet ir kelionę baro darbuotojams į “Liverpool” futbolo komandos rungtynes Liverpulyje (Didžioji Britanija) su specialia elitine programa bei juvelyrinį metalinį skydą, pažymintį barui suteiktą apdovanojimą.

Apdovanojimų vakaro svečiams buvo surengta itin retų rūšių “Carlsberg” alaus degustacija, kurios metu buvo ragaujamas “Abbey Ale”, “Carlsberg Dark”, šokoladinis alus “Criolo staout II” bei iš rugių gaminamas “Winter Rye”.

“Carlsberg” Ambasados” rinkimai Lietuvoje vyko trečią kartą. Kaip ir pernai, garbingą ambasados vardą alaus barams rinko patys “Carlsberg” mėgėjai.

Pusantro mėnesio, nuo rugsėjo 15 iki spalio 31 dienos, jie galėjo išreikšti savo nuomonę, baruose gerdami “Carlsberg” alų ir vertindami aptarnavimo, maisto ir alaus pateikimo kokybę bei aplinką. Konkurso organizatoriai gavo 12,5 tūkstančio anketų.Visi barai turėjo vienodas galimybes laimėti, kadangi, nepriklausomai nuo anketų skaičiaus, buvo skaičiuojamas bendras balų vidurkis.

Konkursą organizavę UAB “Švyturys-Utenos alus” specialistai, atkreipia dėmesį į išaugusį aktyvumą - palyginti su pernai, anketų buvo gauta 30 procentų daugiau, o konkurse dalyvavusių barų skaičius padidėjo nuo 78 iki 98.

Iš daugiau kaip 3 tūkst. Lietuvos barų ir kavinių leidimą prekiauti “Carlsberg” šiemet gavo 148 įmonės. “Švyturio-Utenos alaus” specialistų teigimu, tai 40 procentų daugiau nei pernai. Šis skaičius įrodo, jog kiekvienais metais Lietuvoje gerokai padaugėja kavinių ir restoranų, garantuojančių aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą.

ELTA, KD inf.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų