”Omnitel” nežada sustoti

”Omnitel” nežada sustoti

2005-02-12 00:00

Didžiausia mobiliojo ryšio paslaugų teikėja pernai augo, nepaisant itin aršios konkurencijos

Didžiausia mobiliojo ryšio paslaugų teikėja pernai augo, nepaisant itin aršios konkurencijos

Vakar “Omnitel” pateikė oficialius 2004 metų veiklos rezultatų vertinimus. Pastarieji galėtų būti įtraukiami ne tik į lietuviškas, bet ir į europines vadybos chrestomatijas - daugeliu parametrų bendrovė lenkia analogiška veikla užsiimančių ir gerokai ilgesnę gyvavimo istoriją turinčių Senojo žemyno kompanijų.

Augimo mielės nesibaigė

Pasak “Omnitel” vadovų, bendrovės pajamos 2004 metais siekė 807,5 mln. litų. T.y. 5 proc. daugiau nei 2003 metais (užpernai pajamos buvo 769 mln. litų). Abonentų skaičius išaugo net 27 proc. iki 1 mln. 338 tūkst.

Bendrovė sėkmingai išlaikė aukštą pajamų, vartojimo ir abonentų skaičiaus augimą net ir nuolatinio kainų mažėjimo sąlygomis bei esant itin aštriai konkurencijai. 2004-ųjų “Omnitel” pelnas prieš mokesčius, palūkanas ir nusidėvėjimą (EBITDA) - 42,83 proc., tuo tarpu Europos valstybių mobiliojo ryšio bendrovių EBITDA vidurkis yra 40 proc. Veiklos rezultatai liudija, kad “Omnitel” yra efektyviai veikianti bendrovė ir pagal Europos šalių rodiklius.

“Tokią efektyvią verslo plėtrą lėmė sėkmingi sprendimai pasiūlant klientams jų poreikius atitinkančias paslaugas ir pateikiant jiems naujas galimybes atveriančius sprendimus. Tai liudija nuolatinis paslaugų vartojimo augimas, kuris šiandien tampa esminiu rodikliu kalbant apie telekomunikacijų bendrovių veiklą”, - sakė “Omnitel” prezidentas Antanas Zabulis.

Rekordai gerinami

Bendrovės vadovų teigimu, “Omnitel” abonentai daugiau ir dažniau naudojasi mobiliojo ryšio paslaugomis nei kitų operatorių abonentai. “Omnitel” klientai mobiliuoju telefonu kalba ilgiausiai - vidutiniškai apie 94 minutes per mėnesį.

Daugiau išsiunčiama ir SMS žinučių - per 2004 metus SMS žinučių skaičius išaugo 15,2 proc. Vaizdo žinučių (MMS) išsiųsta net 20 kartų daugiau.

Tiksliai klientų poreikius ir vartojimą atitinkančių paslaugų sėkmę liudija ir atskirų paslaugų augimas - “Išrinktųjų” vartojimas išaugo 6,5 karto, “Savo rato” - 3,4 karto, “Verslo lygos” - 3,2 karto.

“Mūsų nuostatą - teikti klientams paprastas ir lengvai naudojamas paslaugas - geriausiai atspindi du kompleksiniai paslaugų sprendimai - “Omni Connect” ir “Omni Go!”, suteikiantys klientui patogią prieigą ir paprastai sugrupuotas paslaugas”, - teigė A.Zabulis.

“Omni Connect” - tai darbui už biuro ribų skirtas paslaugų ir priemonių rinkinys, leidžiantis praktiškai iš bet kurios vietos ir bet kuriuo metu bevieliu ryšiu jungtis prie interneto ar įmonės tinklo. “Omni Connect” vartotojui nebereikia gilintis į technologinius aspektus - duomenys perduodami didžiausiu buvimo vietoje įmanomu greičiu.

Šiuos “Omni Connect” privalumus netruko įvertinti ir rinka. Įdiegus paslaugą per paskutinį metų ketvirtį sparčiai užaugo mobiliojo interneto abonentų skaičius. 2004 IV ketv. mobiliojo interneto paslaugomis pasinaudojo apie 140 tūkst. vartotojų - t.y. per vieną ketvirtį vartotojų skaičius išaugo 100 proc.

“Omni Go!” - tai naujas sprendimas, leidžiantis vienu mygtuko paspaudimu pasiekti visas svarbiausias paslaugas: informaciją, pramogas ir ryšio galimybes.

Ištikimybės dividendai

A.Zabulis paminėjo, kad “Omnitel”, vertindama savo klientų lojalumą, kuria programą, kuri mūsų abonentams numato daugiau įvairių galimybių ir daugiau papildomos vertės.

Kuo ilgiau žmogus ar įmonė yra “Omnitel” klientu, tuo daugiau galimybių ir ypatingesnių pasiūlymų jam suteikiama. “Omnitel” klientai jau naudojasi pirmaisiais šios programos pasiūlymais - “Gimtadienio pokalbiais” ir “Lojalumo programa - savaitės”.

“Kartu siekiame, kad “Omnitel” būtų kuo plačiau prieinamas ir klientai būtų aptarnaujami patogiai ir pagal aukščiausius standartus. Todėl per 2004 metus “Omnitel” savo salonų tinklą išplėtė iki 26 salonų visoje Lietuvoje. Pagal atliktus tyrimus, klientai “Omnitel” aptarnavimo lygį vertina lygiai taip pat aukštai kaip ir iki šiol”, - minėjo “Omnitel” prezidentas.

Kalbėdamas apie ateities tikslus, A.Zabulis paminėjo, kad strateginė plėtros kryptis 2005-aisiais metais yra mobilusis internetas: jis bus pasiekiamas iš kiekvieno mūsų telefono ir nešiojamojo kompiuterio.

“Omnitel” abonentui tai bus itin nesudėtinga padaryti, nes paslaugos kuriamos taip, kad jų naudojimas nereikalautų nei papildomų žinių ir technologijų išmanymo, nei sudėtingų diegimo darbų. Pirmieji jau minėtieji pavyzdžiai - “Omni Go” ir “Omni Connect” sprendimai.

Ši paslaugų paprastumo kryptis turėtų lemti ir vartotojų pasirinkimą - žmogus bus su tuo operatoriumi, kuris padės spręsti jo gyvenimo klausimus ir sukurs galimybes tai padaryti kuo greičiau ir paprasčiau.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų