”Ragutis” rado sėkmės receptą

”Ragutis” rado sėkmės receptą

2007-03-27 00:00

Didžiausias Kaune ir trečiasis Lietuvoje alaus gamintojas pagaliau gavo solidų pelną

Didžiausias Kaune ir trečiasis Lietuvoje alaus gamintojas pagaliau gavo solidų pelną

Keletą pastarųjų metų nuolat patirdavusi 4 - 6 mln. litų nuostolių, 2006-aisiais alų, sidrą ir alkoholinius kokteilius gaminanti bendrovė “Ragutis” uždirbo 2,6 mln. Lt grynojo pelno.

“Praėjusiais metais daug dėmesio skyrėme sidro ir lengvųjų alkoholinių kokteilių rinkai - pristatėme ne vieną patrauklią naujovę, greitai susilaukusią populiarumo. Finansiniai rezultatai patvirtino, kad mūsų strategija buvo teisinga. Šiais metais ja taip pat vadovausimės, nepamiršdami ir alaus mėgėjų”, - teigė AB “Ragutis” generalinis direktorius Vytautas Meištas.

Komentuodamas praėjusių metų rezultatus “Ragučio” vadovas džiaugėsi, kad įmonės veiklos rezultatas pagerėjo 8,7 mln. Lt, o tipinės veiklos pelnas sudarė 4,2 mln. Lt. “Ragutis” pardavė gėrimų daugiau nei už 68 mln. Lt ir 18 proc. viršijo 2005-ųjų pajamas.

Pernai “Ragutis” pardavė daugiau nei 42 mln. litrų (beveik 30 mln. litrų alaus - 11 proc. rinkos ir beveik 10 mln. litrų sidro - 45 proc. rinkos) gėrimų - 16 proc. daugiau nei 2005-aisiais metais.

“Mes užimame pirmą vietą sidro, antrą vietą alkoholinių kokteilių ir trečią vietą alaus rinkoje Lietuvoje bei siekiame tapti lyderiaujančia bendrove lengvųjų alkoholinių gėrimų rinkoje”, - sakė V.Meištas.

Direktorius atkreipė dėmesį, kad per ketvertą pastarųjų metų “Ragučio” gaminamų gėrimų keikis išaugo beveik dvigubai, o darbuotojų skaičius praktiškai nepasikeitė. Sumažėjus veiklos bei administracinėms sąnaudoms, įmonės rentabilumas išaugo, o žmonės pradėjo daugiau uždirbti.

“2006-aisiais vartotojams pasiūlėme 20 naujų produktų bei 17 “Olvi” grupės įmonėse gaminamų produktų. Alaus mėgėjams pasiūlyta keletas naujų alaus rūšių - “Fortas Tradicinis”, “Honey Porter” su natūraliu medumi bei “Fortas Draught”. Rinkai taip pat buvo pristatytas pirmasis Lietuvoje juodųjų serbentų skonio sidras “Real”, šio sidro šeima buvo papildyta dvigubo skonio sidrais “Real Duo”. Itin sėkmingi buvo sidro “Fizz” pardavimai, padidėję net du kartus. Vartotojų pripažinimo per keletą mėnesių sulaukė ir naujasis energinis gėrimas “Dynamit”, kuris pagal paskutinius AC Nielsen duomenis užima beveik 10 proc. visos rinkos”, - vardijo įmonės generalinis direktorius.

Be to, “Ragutis” vartotojams pasiūlė ir naujas pakuotes - alkoholinis kokteilis “GIN Safari” imtas pardavinėti pirmojoje Lietuvoje reljefinėje skardinėje, o “Horn” alaus skardinė buvo apsaugota folija.

V.Meištas teigė, kad gėrimų skardinėse pardavimai auga itin sparčiai - pernai tokioje taroje išpilstyto alaus paklausa šoktelėjo beveik 50 proc.

“Tai verčia galvoti apie depozito sistemos kūrimą - tuščių skardinių supirkimą, panašiai, kaip kad dabar yra su stikline tara. Tiesa, ši sistema įsibėgėjo gana sunkiai, todėl į skardinių supirkimo idėją kol kas daug kas žiūri santūriai. Aišku tik tai, kad anksčiau ar vėliau ji bus”, - aiškino “Ragučio” rinkodaros vadovas Dalius Rutkauskas.

Įmonės generalinis direktorius kalbėdamas apie ateities planus vylėsi, kad “Ragutis” augs šiek tiek sparčiau nei visa lengvųjų alkoholinių gėrimų rinka. Tikimasi, kad šiais metais apyvarta šoktelės dar maždaug 20 proc., o parduotų gėrimų kiekis viršys 49 mln. litrų ribą. Įmonė tikisi užimti vieno iš lyderių poziciją energinių gėrimų rinkoje.

“Šių tikslų sieksime tiek pristatydami naujus produktus, tiek paskirstydami investicijas. 2007-aisiais planuojame investuoti beveik 10 mln. Lt - daugiausia į naujo gatavos produkcijos sandėlio statybą, kuri leis padidinti logistikos plotus, taip pat nemažai lėšų skirsime gamybai modernizuoti bei atnaujinti”, - teigė V.Meištas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų