Didžiausia Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovė Omnitel pradeda radikalią mokėjimo už pokalbius planų reformą
Maždaug 850 tūkstančių abonentų turinti ir beveik 52 proc. mobiliojo ryšio rinkos valdanti bendrovė Omnitel vakar pristatė nuo gegužės 1-osios įvedamą naują kainodaros sistemą. Bene 100 šiuo metu galiojančių mokėjimo už ryšio paslaugas planų žadama pakeisti keturiais pagrindiniais standartizuotais tarifais bei porą nuolaidų sistemų. Omnitel vadovai teigia, kad taip bus užtikrinta kokybiškai nauja pasirinkimo laisvė vartotojams, o konkurencija tarp šio verslo dalyvių taps skaidresnė ir labiau civilizuota.
Verslo inventorizacija
Reaguodama į Ryšių reguliavimo tarnybos sprendimą mobiliojo ryšio rinkos lyderes Omnitel ir Bitė GSM paskelbti dominuojančiomis, pirmoji bendrovė ryžosi žingsniui, su kaupu tenkinančiam Telekomunikacijų įstatyme numatytų reikalavimų laikytis skaidrumo principų. Omnitel atsisako painios mokėjimo planų sistemos, kuria buvo stengiamasi pasiūlyti daugybę specialių tarifų, ir suteikia visiems tos pačios kategorijos abonentams vienodus tarifus.
Pasak kompanijos viceprezidento Dainiaus Pupkevičiaus, įvedama naujoji vieninga tarifų sistema bus žymiai skaidresnė ir paprastesnė, nes visi tos pačios kategorijos abonentai turės vienodas galimybes naudotis paslaugomis ir planais.
Nuo gegužės 1-osios visi Omnitel klientai bus skirstomi į stambaus verslo (kai vienai grupei priskiriamų abonentų vidutinė mėnesio pokalbių sąskaita viršija 3000 litų), smulkaus ir vidutinio verslo bei biudžetinių ir nevyriausybinių organizacijų grupes.
Pirmoji grupė bus vadinama Lyderių vardu, suteikiant galimybę rinktis vieną iš trijų mokėjimo planų, besiskiriančių minimaliu mokesčiu, vadinamajai Savai komandai taikomu tarifu bei skambučių kainomis į Omnitel ir kitų operatorių ryšio tinklus. Jie taip pat galės naudotis naujos nuolaidų sistemos Nauda privalumais, numatančiais iki 15 proc. mažesnę pokalbių kainą, priklausomai nuo naudojimosi Omnitel paslaugomis laiko ir vidutiniškai per mėnesį prakalbamų sumų.
Smulkioms ir vidutinėms įmonėms numatomi du standartiniai Partnerio mokėjimo planai ir sumažinami tarp šių įmonių itin populiarios paslaugos Sava komanda tarifai.
Biudžetinių ir nevyriausybinių organizacijų darbuotojams įvedami du mokėjimo planai Valdininkas ir nauja speciali paslauga Savas tinklas. Naudodamiesi itin palankiais (25 centai už minutę) šios paslaugos tarifais tarnautojai galės kalbėtis su kolegomis iš kitų valstybinių ar nevyriausybinių organizacijų.
Omnitel prezidentas Antanas Zabulis pripažino, kad lig šiol po Verslo kliento vėliava glausdavosi daugybė privačių abonentų, todėl rinka būdavo gerokai iškreipiama. Įvedus naujus mokėjimo planus, įmonėms gali būti nenaudingas toks balastas, o nuolaidų sistema padės įmonėms optimizuoti savo išlaidas už mobiliojo ryšio paslaugas. Kita vertus, ir patys privatūs abonentais, rinkdamiesi jiems skirtą planą, gali turėti daugiau naudos. Nauja lojalumo programa Premija suteiks galimybę kiekvieną mėnesį gauti iki 30 minučių nemokamų pokalbių ar 60 kartų išsiųsti SMS žinutes. Šios premijos bus skaičiuojamos priklausomai nuo naudojimosi Omnitel tinklo paslaugomis laiko ir mokamų mėnesio sąskaitų dydžio. Baziniai mokėjimo planai privatiems klientams Šeima ir Mini liks tokie pat, kaip ir buvo siūlomi lig šiol.
D.Pupkevičius patikino, gauti didesnių nuolaidų bus galima nebūtinai laukiant ilgą laiką - jei abonentas kalba daug, jau po metų gali pretenduoti į pigesnius tarifus ir lengvatas įsigyjant naują telefono aparatą.
Perėjimas neskausmingas
Naujieji mokėjimo planai bus suteikiami visiems Omnitel ryšio tinklą pasirinksiantiems po gegužės 1-osios, o esamų verslo klientų planai keičiami nuo birželio 1-osios. Visi bendrovės taikomi tarifai bus skelbiami viešai, todėl kiekvienas vartotojas galės įvertinti, ar jis gauna tokius pat tarifus, kokie priklauso jo grupei.
A.Zabulis prognozavo, kad sumaišties įdiegiant naują kainodaros sistemą neturėtų kilti, nepaisant lig šiol neregėto reformos masto ir kompleksiškumo.
Skaidrių ir standartinių tarifų įvedimas yra neišvengiamas visiems rinkos dalyviams, nes tik taip galėsime pasiekti, kad konkurencija būtų sąžininga ir skaidri, - sakė Omnitel prezidentas.
Bendrovės vadovai teigė, kad turimos informacinės technologijos leidžia verslo klientams pateikti jų naudojimosi mobiliojo ryšio paslaugomis analizę ir pasiūlyti optimalų mokėjimo planą. Omnitel vadybininkai parengs specialius rekomendacinius laiškus ir kreipsis į klientus tiesiogiai.
Privatūs klientai pakeisti savo mokėjimo planus galės apsilankę bendrovės atstovybėse arba telefonu pareiškę atitinkamus pageidavimus.
Omnitel viceprezidentas Dainius Pupkevičius pripažino, kad dėl naujų mokėjimo planų tarifai vieniems vartotojams gali kiek padidėti, kitiems - kiek sumažėti, tačiau vidutiniškai tarifai išliks panašūs į dabartinius.
Naujausi komentarai