Tarifų revoliucija

Tarifų revoliucija

2003-02-08 00:00

Didžiausia Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovė “Omnitel” pradeda radikalią mokėjimo už pokalbius planų reformą

Didžiausia Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovė “Omnitel” pradeda radikalią mokėjimo už pokalbius planų reformą

Maždaug 850 tūkstančių abonentų turinti ir beveik 52 proc. mobiliojo ryšio rinkos valdanti bendrovė “Omnitel” vakar pristatė nuo gegužės 1-osios įvedamą naują kainodaros sistemą. Bene 100 šiuo metu galiojančių mokėjimo už ryšio paslaugas planų žadama pakeisti keturiais pagrindiniais standartizuotais tarifais bei porą nuolaidų sistemų. “Omnitel” vadovai teigia, kad taip bus užtikrinta kokybiškai nauja pasirinkimo laisvė vartotojams, o konkurencija tarp šio verslo dalyvių taps skaidresnė ir labiau civilizuota.

“Verslo” inventorizacija

Reaguodama į Ryšių reguliavimo tarnybos sprendimą mobiliojo ryšio rinkos lyderes “Omnitel” ir “Bitė GSM” paskelbti “dominuojančiomis”, pirmoji bendrovė ryžosi žingsniui, su kaupu tenkinančiam Telekomunikacijų įstatyme numatytų reikalavimų laikytis skaidrumo principų. “Omnitel” atsisako painios mokėjimo planų sistemos, kuria buvo stengiamasi pasiūlyti daugybę specialių tarifų, ir suteikia visiems tos pačios kategorijos abonentams vienodus tarifus.

Pasak kompanijos viceprezidento Dainiaus Pupkevičiaus, įvedama naujoji vieninga tarifų sistema bus žymiai skaidresnė ir paprastesnė, nes visi tos pačios kategorijos abonentai turės vienodas galimybes naudotis paslaugomis ir planais.

Nuo gegužės 1-osios visi “Omnitel” klientai bus skirstomi į stambaus verslo (kai vienai grupei priskiriamų abonentų vidutinė mėnesio pokalbių sąskaita viršija 3000 litų), smulkaus ir vidutinio verslo bei biudžetinių ir nevyriausybinių organizacijų grupes.

Pirmoji grupė bus vadinama “Lyderių” vardu, suteikiant galimybę rinktis vieną iš trijų mokėjimo planų, besiskiriančių minimaliu mokesčiu, vadinamajai “Savai komandai” taikomu tarifu bei skambučių kainomis į “Omnitel” ir kitų operatorių ryšio tinklus. Jie taip pat galės naudotis naujos nuolaidų sistemos “Nauda” privalumais, numatančiais iki 15 proc. mažesnę pokalbių kainą, priklausomai nuo naudojimosi “Omnitel” paslaugomis laiko ir vidutiniškai per mėnesį prakalbamų sumų.

Smulkioms ir vidutinėms įmonėms numatomi du standartiniai “Partnerio” mokėjimo planai ir sumažinami tarp šių įmonių itin populiarios paslaugos “Sava komanda” tarifai.

Biudžetinių ir nevyriausybinių organizacijų darbuotojams įvedami du mokėjimo planai “Valdininkas” ir nauja speciali paslauga “Savas tinklas”. Naudodamiesi itin palankiais (25 centai už minutę) šios paslaugos tarifais tarnautojai galės kalbėtis su kolegomis iš kitų valstybinių ar nevyriausybinių organizacijų.

“Omnitel” prezidentas Antanas Zabulis pripažino, kad lig šiol po “Verslo kliento” vėliava glausdavosi daugybė privačių abonentų, todėl rinka būdavo gerokai iškreipiama. Įvedus naujus mokėjimo planus, įmonėms gali būti nenaudingas toks balastas, o nuolaidų sistema padės įmonėms optimizuoti savo išlaidas už mobiliojo ryšio paslaugas. Kita vertus, ir patys privatūs abonentais, rinkdamiesi jiems skirtą planą, gali turėti daugiau naudos. Nauja lojalumo programa “Premija” suteiks galimybę kiekvieną mėnesį gauti iki 30 minučių nemokamų pokalbių ar 60 kartų išsiųsti SMS žinutes. Šios “premijos” bus skaičiuojamos priklausomai nuo naudojimosi “Omnitel” tinklo paslaugomis laiko ir mokamų mėnesio sąskaitų dydžio. Baziniai mokėjimo planai privatiems klientams “Šeima” ir “Mini” liks tokie pat, kaip ir buvo siūlomi lig šiol.

D.Pupkevičius patikino, gauti didesnių nuolaidų bus galima nebūtinai laukiant ilgą laiką - jei abonentas kalba daug, jau po metų gali pretenduoti į pigesnius tarifus ir lengvatas įsigyjant naują telefono aparatą.

Perėjimas neskausmingas

Naujieji mokėjimo planai bus suteikiami visiems “Omnitel” ryšio tinklą pasirinksiantiems po gegužės 1-osios, o esamų verslo klientų planai keičiami nuo birželio 1-osios. Visi bendrovės taikomi tarifai bus skelbiami viešai, todėl kiekvienas vartotojas galės įvertinti, ar jis gauna tokius pat tarifus, kokie priklauso jo grupei.

A.Zabulis prognozavo, kad sumaišties įdiegiant naują kainodaros sistemą neturėtų kilti, nepaisant lig šiol neregėto reformos masto ir kompleksiškumo.

“Skaidrių ir standartinių tarifų įvedimas yra neišvengiamas visiems rinkos dalyviams, nes tik taip galėsime pasiekti, kad konkurencija būtų sąžininga ir skaidri”, - sakė “Omnitel” prezidentas.

Bendrovės vadovai teigė, kad turimos informacinės technologijos leidžia verslo klientams pateikti jų naudojimosi mobiliojo ryšio paslaugomis analizę ir pasiūlyti optimalų mokėjimo planą. “Omnitel” vadybininkai parengs specialius rekomendacinius laiškus ir kreipsis į klientus tiesiogiai.

Privatūs klientai pakeisti savo mokėjimo planus galės apsilankę bendrovės atstovybėse arba telefonu pareiškę atitinkamus pageidavimus.

“Omnitel” viceprezidentas Dainius Pupkevičius pripažino, kad dėl naujų mokėjimo planų tarifai vieniems vartotojams gali kiek padidėti, kitiems - kiek sumažėti, tačiau vidutiniškai tarifai išliks panašūs į dabartinius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų