Mobiliojo ryšio bendrovė Tele2 visoje Europoje suvienodino savo prekės ženklą
22 Senojo žemyno šalyse mobiliojo ryšio, interneto, kabelinės televizijos ir paslaugas teikianti bendrovė Tele2 paskelbė pradedanti naują plėtros etapą ir keičianti savo prekės ženklą. Jame mėlyną spalvą pakeitė geltona, o pats logotipas vaizduojamas kylantis aukštyn.
Bendrovės generalinis direktorius Petras Masiulis, komentuodamas permainas, teigė, kad Tele2 prekės ženklo pakeitimas vyks laipsniškai, o visi Tele2 klientų aptarnavimo centrai bus perdažyti per vienus ar net dvejus metus.
Mes stengsimės racionalizuoti atsinaujinimo procedūrą, todėl tikimės, kad specialiai prekės ženklo pakeitimui išleista suma neviršys 1 mln. litų. Visų pirma naujomis spalvomis ir formomis bus puošiami naujai atidaromi klientų aptarnavimo centrai (pirmasis toks naujomis spalvomis išdažytas Tele2 Kauno Akropolyje), o likę keičiami atėjus laikui juos pertvarkyti, - dėstė P.Masiulis. Tele2 vadovas taip pat paaiškino, ką bendrovės strategai vadina nauju plėtros etapu. Jis teigė, kad tapusi mažiausių mobiliojo ryšio kainų lydere, Tele2 sieks pirmauti pagal teikiamų paslaugų kokybę.
Pasak P.Masiulio, Ryšių reguliavimo tarnybos duomenys bei sociologinės apklausos liudija, jog pagal balso perdavimo kokybę bei SMS žinučių siuntimo rezultatus Tele2 ne tik niekuo nenusileidžia Omnitel ir Bitei, bet kai kuriais rodikliais netgi lenkia konkurentus. Jis akcentavo, kad sausio - vasario mėnesiais atliktų vartotojų palankumo tyrimų duomenimis, Tele2 surinko daugiau teigiamų rekomendacijų.
Tiesa, Tele2 generalinis direktorius paneigė gandus, jog kompanija ketina persiorientuoti į verslo klientų segmentą. Pasak P.Masiulio, nors su verslo klientais bus dirbama intensyviau, visgi prioritetu ir toliau liks išankstinio apmokėjimo rinkai siūlomi produktai.
Naujausi komentarai