Sporto konferencija ieškantiems geriausių marketingo sprendimų Pereiti į pagrindinį turinį

Sporto konferencija ieškantiems geriausių marketingo sprendimų

2011-05-05 14:59
Sporto konferencija ieškantiems geriausių marketingo sprendimų
Sporto konferencija ieškantiems geriausių marketingo sprendimų / Andriaus Ufarto (BFL) nuotr.

Gegužės viduryje Kaune vyks konferencija MVP 2011, kurioje pristatomos temos yra aktualios įmonių vadovams ir marketingo specialistams, ieškantiems aktyvių ir inovatyvių marketingo sprendimų.

Konferenciją pristatančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) atstovas Saulius Kazlauskas mano, kad tokia konferencija yra kaip niekad svarbi dabar. Pasak jo, Lietuvos įmonės jau yra pakankamai inovatyvios, kad galėtų pasinaudoti sporto partnerystės teikiamais privalumais. Kita vertus, jaučiamas patirties ir žinių šioje srityje trūkumas, atsiranda „nesusikalbėjimas“ tarp sporto klubų ir įmonių, o apie sporto partnerystę manoma, kad tai yra rėmimas arba reklamos pirkimas, kai apsiribojama reklaminėmis pozicijomis ant sportininkų marškinėlių ar aikštelės parketo. Užsienio prekės ženklų patirtis rodo, kad daugeliu atvejų sporto partnerystė gali būti įmonėms naudingesnė nei tradiciniai marketingo sprendimai, o teisingai parinkus ir efektyviai įgyvendinus partnerystės projektą galima su mažesniais biudžetais pasiekti geresnius rezultatus.

S.Kazlauskas teigia, kad ši konferencija bus įdomi, nes joje bus pateikiamos praktinės idėjos, kaip pasitelkiant sportą sukurti pridėtinę vertę prekių ženklams, kaip pasirinkti tinkamą sporto partnerystę ir įvertinti teikiamą naudą.

„Tokia konferencija Lietuvoje vyks pirmą kartą, bet dar nepradėjus jos akyviai reklamuoti, ji jau susilaukė didelio marketingo specialistų susidomėjimo. Iš kitos pusės, tai nestebina, nes konferencijos pranešėjai – tikri savo srities espertai,  tarp kurių ir svečias iš Briuselio – Williamas Fentonas, kuris turi didžiulę patirtį sporto partnerystės srityje su tokiais projektais kaip Formulė 1, Olimpinės žaidynės, FIFA pasaulio čempionatas ir kt. Manome, kad Lietuvos marketingo specialistams bus įdomu išgirsti apie naujas pasaulines sporto partnerystės tendencijas ir aktyvius, kūrybiškus marketingo sprendimus“, - sako LiMA atstovas S.Kazlauskas.

Konferencijoje Lietuvos įmonių sporto partnerystės atvejų analizę pristatys Vytauto Didžiojo Universiteto marketingo katedros docentė Nina Klebanskaja. Agentūros „Brandscape“ vadovas Mindaugas Lapinskas ves apskrito stalo diskusiją, kurios metu keleto Lietuvos įmonių vadovai bei marketingo specialistai pasidalins patirtimi ir įžvalgomis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra