Autobusų keleiviams – didesnis komfortas | kl.lt

AUTOBUSŲ KELEIVIAMS – DIDESNIS KOMFORTAS

Miesto autobusų keleiviai nuo šiol bus aptarnaujami erdvesnėse, modernesnėse, šviesesnėse patalpose. Antradienio rytą linksmai ir garsiai atidarytas naujasis viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centras.

Miesto autobusų keleiviai nuo šiol bus aptarnaujami erdvesnėse, modernesnėse, šviesesnėse patalpose. Antradienio rytą linksmai ir garsiai atidarytas naujasis viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centras.

Norėjo daugiau patogumo

Miesto autobusų keleiviai, kurie norėdavo pigiau įsigyti terminuotus ar elektroninius kartinius bilietus, anksčiau buvo aptarnaujami viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ buveinėje, esančio S.Daukanto gatvė 15.

Šios patalpos nebuvo labai patogios. Jose nebuvo įrengta klientų laukimo vietų.

Keleivių antplūdžio metu, dažniausiai jis susidaro prieš pirmąją mėnesio dieną, kai didžioji dalis keleivių ateina įsigyti terminuotus, mėnesinius bilietus, eilės nusidriekdavo ir gatvėje.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis atkreipė dėmesį, kad patalpos, kuriose buvo aptarnaujami klientai, nepritaikytos neįgaliesiems.

Pastarosios yra pastato cokoliniame aukšte. Norint pasiekti kasas, reikėdavo lipti laiptais.

„Žmonės net neturėjo vietos, kur prisėsti laukdami. Reikėjo imtis priemonių. Norėjosi, kad klientai būtų aptarnaujami moderniai, patraukliai, kad jiems būtų patogu“, – pabrėžė vadovas.

Žingsnis Europos link

Naujasis viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centras įsikūrė netoli senųjų patalpų – už 50 metrų. Keleiviai laukiami adresu S.Daukanto gatvė 13A.

Iškabų, kurios informuotų, kad čia veikia naujasis centras dar nėra. Jos gaminamos.

Tačiau surasti centrą lengva – nuo patalpų, kur anksčiau buvo aptarnaujami autobusų keleiviai, iki naujųjų veda ryškios, geltonos rodyklės. Tačiau, anot G.Neniškio, toks sprendimas yra laikinas. Atsiradus iškaboms, rodyklės bus pašalintos nuo šaligatvio.

Naujajame įstaigos Klientų aptarnavimo centre vienu metu dirbs daugiau darbuotojų nei senajame – penki. Laukiantiesiems nebereikės stovėti – įrengtos vietos atsisėsti.

Patalpos, kuriose įsikūrė centras, pritaikytos ir neįgaliesiems. Čia nėra laiptų.

„Dar vienu žingsniu priartėjome prie Europos“, – pabrėžė vadovas.

Tokius Klientų aptarnavimo centrus turi visos didesnės viešąsias paslaugas teikiančios įmonės uostamiestyje. Tarp jų bendrovės „Klaipėdos vanduo“, „Klaipėdos energija“.

Vilniaus viešąjį transportą organizuojanti savivaldybės įmonė jau kelerius metus teikia paslaugas klientų aptarnavimo centre pačioje miesto širdyje, Gedimino prospekte. Artimiausiu metu jie planuoja baigti dar vieno tokio centro įkūrimą geležinkelio stotyje.

Renginys – padėka klientams

Į naująsias patalpas persikels tik tie viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ specialistai, kurie aptarnauja žmones. Administracijos ir techninės priežiūros – įstaiga atsakinga už parkomatų, autobusų įrangos priežiūrą – darbuotojai liks senosiose patalpose, esančiose S.Daukanto gatvė 15.

Kitais metais planuojama pradėti šių patalpų rekonstrukciją. Pasak G.Neniškio, remontas reikalingas, nes jų būklė jau prastoka.

„Laukėme, kad galėtume dalį žmonių iškelti. Kol vyks rekonstrukcija, darbuotojai niekur neišsikels. Kol vienas aukštas bus remontuojamas, jie persikels į kitą“, – pasakojo vadovas.

G.Neniškio teigimu, naujose patalpose dar nėra viskas įrengta. Tad šis atidarymas nėra oficialus, o skirtas būtent įstaigos klientams. Dėl to pasirinktas žaismingas, akį traukiantis gatvės spektaklis. Naujieną apie centro atidarymą visiems garsiai skelbė Valentino Masalskio aktorių kurso studentai.

Į įstaigą atėję klaipėdiečiai sustojo pasigrožėti reginiu. Spektaklį žmonės stebėjo ir iš balkonų.

„Ankstus antradienio rytas. Visi surūgusiais veidais skuba į darbus, mokymo įstaigas. Norėjome praskaidrinti žmonėms rytą, atkreipti dėmesį į pasikeitimus, padėkoti už kantrybę, nes sistemų perkėlimas į naują vietą truko keletą dienų – reikėjo kažką patobulinti, kažką įsigyti naujo – ir mūsų bilietų kasos neveikė, atsiprašyti už nepatogumus. Linksma ir nenuobodi eilė – taip galima performansą“, – pabrėžė direktorius.

Vykdys daugiau funkcijų

Naujajame viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centre, kaip ir kituose pažangiuose Europos miestuose esančiose tokiose įstaigose, bus teikiamos visos gyventojų judumą užtikrinančios paslaugos.

Čia bus parduodami ar perkeliami į naujas korteles pamesti ar sugadinti bilietai, išduodami automobilių statymo abonementai, administruojami pažeidimai, klientams suteikiama informacija.

Praėjusiais metais uostamiesčio viešuoju transporto keleiviai važiavo daugiau nei 34,795 mln. kartų. Ženkli dalis jų bilietus pirko viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ kasose, nes čia jie pigesni nei kitose platinimo vietose.

Per mėnesį įstaigoje apsilanko per 6 tūkst. interesantų. Manoma, kad ateityje klientų skaičius dar išaugs nuo 500 iki 1 tūkst. Savivaldybė planuoja viešajai įstaigai „Klaipėdos keleivinis transportas“ pavesti leidimų automobiliams statyti miesto centre išdavimą gyventojams ir verslo atstovams.

„Toks sprendimas dar nėra priimtas, bet einama to link. Dabar mėnesiniai stovėjimo abonementai išduodami pas mus, o leidimai gyventojams ir verslo atstovams – savivaldybėje. Idealiausia ir geriausia, kad viskas būtų vienoje vietoje“, – pabrėžė direktorius.

Pasak G.Neniškio, tam yra rengiamasi. Ši paslauga galėtų būti įkelti į įstaigos internetinę savitarnos parduotuvę, kur žmonės gali apsitarnauti neišeidami iš namų.

Tačiau vadovas atkreipė dėmesį, kad ne visiems žmonėms yra priimtina internetinė parduotuvė.

„Dabar 15 proc. klientų įsigyja bilietus internetu, kai iš viso parduodama apie 20 tūkst. terminuotų bilietų ir apie porą šimtų tūkstančių elektroninių kartinių bilietų. Leidimų išdavimą galėtume taip pat įtraukti į savo elektroninę savitarnos parduotuvę. Nebūtų jokių problemų“, – tvirtino direktorius.

Naujame viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centre yra numatoma įrengti ir miesto šviesoforų valdymo centrą.

GALERIJA

  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas „Klaipėdos keleivinio transporto“ Klientų aptarnavimo centras.
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
  • Atidarytas naujas Keleivinio transporto skyrius
Vytauto Petriko nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (5)

pastebejimas

Juk visuose autobusuose įrengtos vaizdo kameros ir nesunkiai įrodyti kas lietėsi kortele. Čia teoriškai :-D

to hm

O jūs visuomeniniu transportu naudokitės.

hm

Ir čia už iš meistiečių už parkingą išluptus pinigus? Vietoj aikštelių?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS