Elektromobilių įkrovimo stotelės uostamiestyje liks nemokamos | kl.lt

ELEKTROMOBILIŲ ĮKROVIMO STOTELĖS UOSTAMIESTYJE LIKS NEMOKAMOS

  • 3

Elektromobilius vairuojantys klaipėdiečiai ar miesto svečiai ir toliau galės nemokamai naudotis tokių transporto priemonių įkrovimo stotelėmis. Per kelerius metus planuojama praplėsti jų tinklą.

Elektromobilių savininkai savo transporto priemones miestui priklausančiose elektromobilių stotelėse nemokamai galės įkrauti dar trejus metus.

Tokia lengvata elektromobilių vairuotojams suteikiama ir Vilniuje bei Kaune, mat taip didieji miestai stengiasi skatinti ekologiško transporto naudojimą.

Šiuo metu Klaipėdoje yra 13 tokių elektromobilių įkrovimo stotelių. Jos išdėstytos po visą miestą, tad elektra varomas transporto priemones yra galimybių įkrauti tiek pietinėje, tiek centrinėje, tiek šiaurinėje Klaipėdos dalyse.

Šiuo metu Klaipėdoje yra 13 tokių elektromobilių įkrovimo stotelių.

Įkrovimo stotelių tinklą dar ketinam plėsti – 2021–2023 m. mieste numatoma įrengti devynias greitojo įkrovimo stoteles – po tris per metus.

Elektros energijos sąnaudos iš šiuo metu esančių įkrovimo stotelių per metus sudaro apie 11 tūkst. eurų.

Nors neseniai posėdžiavę miesto tarybos nariai pritarė siūlymui leisti nemokamai įkrauti tokias mašinas, kai kurie politikai pateikė ir daugiau variantų, kaip prisidėti prie ekologiško judėjimo mieste.

"Kodėl svarstome galimybes, kad ekologiškiau galėtų elgtis tik tie, kurių piniginės storesnės? Kodėl nesvarstome galimybių, pavyzdžiui, vasarą nemokamai paleisti autobusus į pajūrį?" – klausė tarybos narė Nina Puteikienė.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis politikei paaiškino, kad visi tokio pobūdžio sprendimai yra glaudžiai susiję su turimais miesto finansiniais ištekliais.

"Žinote, viskas kainuoja. Turėtume daugiau pinigų, paleistume. Kol kas situacija yra tokia, kad mokesčius vis mažiname, mažiname, bet kai reikės priimti sprendimus, ką mažiname dėl to, kad mažiname mokesčius, nebus taip paprasta. Iš esmės tai yra politinio ir finansinio apsisprendimo klausimas. Tokį dalyką galima padaryti, bet tai kainuoja", – teigė G.Neniškis.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

mb

Kaip suprast nemokamas???? Kas mokes?-valdantieji?,,,,iš ko?...iš savo kišeniu??? ITARIU,KAD TAI MOKAMA IŠ DIRBANČIUJŲ MOKESČIŲ--- ---SUDAROMOS SALYGOS TURTUOLIAM DAR PRALOBT,O NABAGELKIAM DAR PALENKT NUGARĖLES NUO MOKESČIŲ NAŠTŲ

KLP

idomu kas tokiu automobiliu baterijas utilizuos ir kieno saskaita

Orakulas

Apskritai dėl tų krovimo stotelių ne paradoksas, o durnystė. Elektromobilius ar hibridus žmonės perka tikrai ne iš kažkokios didelės "ekonomijos". Tokiais dalykais užsiiminėja pakankamai pasiturintys žmonės. Jei ta elektra būtų mokama, tai būtų visiškai aiškus "ekonomijos" mąstas - elektra vs nafta (benzas, dyzelis). Šiandien toks "žalio važiavimo" būdas tikrai neadekvatus. Kaip ir visos kitos privilegijos. Skatinti gal ir būtų galima, tačiau naudą gauna tik tie, kurie gali sau leisti elekltromobilį, t.y. tie, kuriems degalų sąnaudos bet kuriuo atveju nėra esminis rodiklis. Ir tai tikrai nepaskatins rūkstančio "dyzeliuko - pensinyko" savininko rinktis elektromobilį.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS