Kaip klaipėdiečiai vertina automobilių taršos mokestį? | kl.lt

KAIP KLAIPĖDIEČIAI VERTINA AUTOMOBILIŲ TARŠOS MOKESTĮ?

Nuo kitų metų senų ir taršių automobilių savininkams gali tekti patuštinti pinigines. Tokias transporto priemones savo vardu registruojantieji jau turės mokėti taršos mokestį, kuris gali svyruoti nuo 40 iki 1,4 tūkst. eurų. Kaip šią idėją vertina klaipėdiečiai?

 


Gražina:

– Nevairuoju, tai man nelabai ir rūpi. Na, taip, vyras vairuoja, automobilis varomas dujomis. Bet nežinau net modelio. Nieko nežinau apie naują mokestį. Nebijau aš tų mokesčių. Dyzelinu varomos mašinos net nepirkčiau. O jei už dujomis varomą būtų imamas 40 eurų mokestis, gal nėra taip daug?

 

Evaldas:

– Turiu mašiną ir, aišku, "dyzelinę". Tikrai bus labai brangu. Na, teks ieškoti alternatyvų. Gal teks ir automobilį pakeisti? Atsinaujinsime.

Margarita:

– Man atrodo, kad per daug brangiai. Gal tas mokestis ir galėtų būti, bet tik ne tokio dydžio. Čia tai jau tikrai per daug. Nesąmonė. Iš kur tam žmogui paimti pinigų? Valdžia tik ir žiūri, iš kur ką paimti. O iš kur paimsi, jei ne iš "biednų" žmonių?

Simona:

– Aš pati nevairuoju ir su tokiais dalykais nesu susidūrusi. Manau, kad tie, kurie turi automobilius, prieštarautų šiam mokesčiui. Kol kas dar negalvoju, bet niekas nežino, gal ateityje reikės automobilio ir teks mokėti mokesčius. Šiuo metu šis mokestis man nėra aktualus.

Gintas:

– Taršos mokestis, kiek skelbiama, turėtų būti vienkartinis, mokamas įsigyjant mašiną. Bet aš jau turiu automobilį. Man labiau priimtina nuomonė yra ta, kad mes, pildami degalus, jau sumokame taršos mokestį. Įvairiausi akcizai, kuriuos renka valstybės, turėtų būti panaudojami aplinkosaugai. Tačiau išaiškinimo, kaip tiksliai bus panaudotas šis mokestis, piliečiams niekas nedavė. Mano galva, tai yra apiplėšimas. Eilinį kartą valdininkams trūksta pinigų, ir sugalvojami štai tokie mokesčiai. Nemanau, kad tai išspręs taršos problemas. Diskusijų su visuomene nebuvo, niekas neaiškino situacijos.

Leonas:

– Neskaičiavau, kiek man kainuotų. Bet kokia finansinė našta žmogui yra blogis, bet jei pinigai bus panaudojami geram dalykui, tada gerai. Pasakymas, kad baudomis ar mokesčiais nieko neišspręsime, yra neteisingas. Vien mokesčiais ir vien baudomis nieko neišspręsime. Bet jei yra tam tikras nusižengimas, turi būti ir ne tik bauda. Šiuo atveju ekologinis mokestis yra skirtas ne tik ekologijai. Aš suprantu, kad šis mokestis turėtų labiau atgrasyti nuo senų ir taršių automobilių. Pamažu jis turės įtakos, bus mažiau senų automobilių perpardavinėjimo, jie greičiau išnyks.

Rašyti komentarą
Komentarai (24)

Valdas

Kad benzinas teršia daugiau įrodė mokslininkai, todėl šią temą diskusijos niekines. Teisus prezidentas sakydamas , kad bus apmokestinti galingi ir prabangus auto

Pranas Pričkus

Kodėl niekas nesidomi kokį dyzeliną pilamės. Kartais užsipili tokį, kad ryte užvedus dūmų kamuolys. Dabar pilam tik iš garsių firmų. Brangesnis, bet su baku nuvažiuoji į Vilnių ir atgal, dar pasivažinėji ir grįžęs. Užsipili pigaus, neužtenka ir grįžimui. Namuose dujų nepasirinksi. Anksčiau arbatinukas vos ne dvigubai greičiau užvirdavo, maišo jas manau ne su vandeniu, galimai su oru?

Ragas

Is kur tokie kaip tas gintas atsiranda? Vitaminu trukumas vaikysteje?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS