Klaipėdos geležinkelio mazgo pertvarka apims ir Kopūstų kaimo alternatyvą | kl.lt

KLAIPĖDOS GELEŽINKELIO MAZGO PERTVARKA APIMS IR KOPŪSTŲ KAIMO ALTERNATYVĄ

  • 15

Siekdama sudaryti sąlygas efektyvesniam ir ekologiškesniam krovinių vežimui į Klaipėdą ir iš jos bei apsaugoti centrinę uostamiesčio dalį nuo neigiamo transporto poveikio, Susisiekimo ministerija inicijuoja Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtros ir modernizavimo projektus.

Vyriausybės posėdžiui, kuris vyks š. m. liepos 1 d., Susisiekimo ministerija pateiks tvirtinti patikslintą nutarimo projektą dėl planavimo dokumentų regimo pradžios. Siūlomo pakeitimo esmė – aiškiai nurodyti planuojamas vertinti alternatyvas, tarp jų ir Kopūstų k. Klaipėdos rajone alternatyvą, siekiant kroviniams skirtą geležinkelių infrastruktūrą laipsniškai iškelti iš centrinės Klaipėdos miesto dalies ir centrinę geležinkelio stotį palikti tik keleivių reikmėms.

„Klaipėdos geležinkelio mazgas yra svarbi tarptautinio IXB transporto koridoriaus jungtis. Šio geležinkelio mazgo infrastruktūros pertvarka ir išvystymas sudarys geresnes sąlygas aptarnauti Klaipėdos uostą, pagerins krovinių vežimo sąlygas, o tuo pačiu apsaugos centrinę Klaipėdos miesto dalį nuo krovininių traukinių keliamo triukšmo. Planuodami strateginius objektus taip pat sieksime, kad būtų išsaugota miesto žaluma ir įsiklausyta į žmonių poreikius“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Kopūstų kaimo alternatyvą nutarimo projekte nutarta konkrečiai įvardyti po papildomų konsultacijų su Klaipėdos bendruomenių atstovais, vykusių š. m. birželio 19 d., Klaipėdoje.

Numatoma pertvarka apims Klaipėdos geležinkelio mazgo dalį ruože nuo Kopūstų k., Klaipėdos rajone pro Pauosčio kelyną iki geležinkelio viaduko virš Liepų g., Klaipėdoje ir ruožą nuo Rimkų geležinkelio stoties pro Draugystės geležinkelio stotį iki Klaipėdos uosto ribos. Rengiant teritorijų planavimo dokumentus, bus siekiama sudaryti sąlygas darniai Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrai Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono savivaldybių teritorijose.

Krovinių logistiką bus siekiama pertvarkyti taip, kad kuo daugiau krovinių į uostą ir iš jo būtų vežama geležinkeliais ir mažėtų kelių transportu vežama krovinių dalis. Tai sumažintų krovininių transporto priemonių srautą Klaipėdos mieste ir jo prieigose.

Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrą ir modernizavimą numatoma įgyvendinti iki 2030 m.

Rašyti komentarą
Komentarai (15)

Kristalas

nu durnesnio projekto, kaip infrastrukturuoti traukiniu mazga Kopustuose, neisivaizduoju. O kopustai visai arti pajurio, visai patraukli zona poilsio bizniui pletoti, bet niekaip ne tratanciu traukiniu mazgui plesti. Juolab, kad zmones gyvena ir taip netoli esanciu begiu. O ka sako Europos sajungos leistini kriterijai tokiems projektams igyvendinti. Turi buti, pagaliau, kazkokios ribos musu valdzios vyrams sutvardyti. Ju neregeti norai ir apetitas auga vis labiau zmoniu saskaita. Gal jau laikas tokiems cirkams padaryti gala. Sukilti, sunaikinti ta sudina sistema, kuri tik griauna musu gamta, musu gyvenimus. Laikas ginti musu brangia Lietuva ne nuo kazkokiu kolaborantu, o nuo musu sudinos valdzios pilvotu sudziu, kurie niekaip nenusiramina maudytis milijonuose ir tyciotis is laiudies

GintaruiR

Stebiu ir jus .:). Ir kol kas nei blogo, nei gero negaliu pasakyti. Tiesa, jūsų ankstesnis pirmininkas, keistai, tik įregistravęs šitą KBA, iš Grėbliausko iškart gavo vėliavą kaip aktyviausias Klaipėdos visuomeninikas. Nors tas aktyvumas,,traukė" tik pusmenį ir anksčiau niekad niekur nebuvo pastebėtas. Paskui tas ponaitis gavo Aplinkos ministerijos apdovanojimą už kovą prieš taršą. Kurios jis tikrai nevykdė ( ilgai juokėmės.:D)..Mielai mūsų pilietinė organizacija jungtūsi prie jūsų, bet..Pažiūrėsim. Tuo labjau pasklidus gandams kad jūsų gimdytojai tai tas pats juodasis liberalų sąjūdis daug metų darkęs ir žudes miestą. Šaip ar taip - sėkmės!

brainwashed

Klaipėdos m. vykdomasis komitetas (vadinkime viską tikrais vardais) dėl akių vaidina susirūpinimą. rinkimai gi. reikia būt prie liaudies arčiau. Įsitikinęs 110proc., kad bus kertama ir statoma. dūdlaižystė valdo.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS