Klaipėdos keleivių terminalas jau projektuojamas | kl.lt

KLAIPĖDOS KELEIVIŲ TERMINALAS JAU PROJEKTUOJAMAS

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo krantinių statybos rangovo konkursą,

Projektuotojai jau pristatė pirmuosius būsimo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo  kranto dalies statinių ir teritorijos brėžinius.

Būsimojo terminalo operatorius bendrovė „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“, terminalo projektavimo darbus patikėjo „Projektų centro“ ir „Uostamiesčio projekto“ konsorciumui.

„Uosto direkcija jau baigia suformuoti terminalui reikalingą žemės sklypą, dar šiemet gali paaiškėti krantinių statybos rangovas, vyksta Baltijos pr. sankryžų projektavimo ir geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę rekonstrukcijos darbai, todėl pats laikas pradėti projektuoti ir patį keleivių terminalą“, - sako „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ generalinis direktorius Benediktas Petrauskas

Anot jo, gerai yra tai, kad statomas visiškai naujas terminalas, todėl nereikia derintis prie senų statinių. Pradinėje projektavimo stadijoje iškelti uždaviniai, kad terminalas būtų maksimaliai funkcionalus ir universalus - tenkintų tiek keleivių, tiek krovininio transporto poreikius.

Formuojant projektuotojams užduotį pageidaujama, kad būtų sukurtos palankios sąlygos terminale dirbti kontroliuojančioms institucijos: muitinei, sienos apsaugos tarnybai, saugos kompanijai. Todėl artimiausiu metu savo pastabas turėtų pateikti muitinė ir sienos apsaugos tarnyba,  terminalo apsaugą užtikrinsiantis „Budrus sakalas“.

„Terminalo projekte numatyta, kad vienu metu galės švartuotis net trys laivai, todėl svarbu, kad net didžiausio apkrovimo metu keleiviai ir kroviniai patogiai galėtų judėti tiek iš laivų, tiek į laivus“, - sako B.Petrauskas.

Pagrindinis keleivių terminalo pastatas bus trijų aukštų. Jame įsikurs keleivių įlaipinimo ir išlaipinimo salęs, bilietų kasos, taip pat maitinimo įstaigos, parduotuvės, reikalingų paslaugų biurai. Planuojama, kad virš terminalo galėtų būti įrengtas viešbutis. Viso pagrindinio terminalo pastato plotas viršys 4 tūkst. kvadratinių metrų.

Prie terminalo numatyta vieša automobilių stovėjimo aikštelė, su vietomis taksi ir keleiviniam transportui. Bus įrengta ir aptverta saugoma autotransporto aikštelė.

Projektuojama ir dengtos pėsčiųjų galerijos statybą nuo terminalo pastato iki krantinės, kur švartuosis laivai, tačiau galerija būtų statoma tik ženkliai išaugus keleivių srautams. Iki tol keleiviai į laivus iš terminalo bus vežami specialiu autobusu, panašiai kaip oro uostuose. Jei viskas vyks kaip planuojama, keleivių ir krovinių terminalas Klaipėdoje gali pradėti veikti 2012 metais.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS