„Klaipėdos vanduo“: aukštas paslaugų kokybės vertinimas ir investicijos į klientų aptarnavimo gerinimą | kl.lt

„KLAIPĖDOS VANDUO“: AUKŠTAS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMAS IR INVESTICIJOS Į KLIENTŲ APTARNAVIMO GERINIMĄ

  • 7

Pirmą kartą atliktas „Klaipėdos vandens“ klientų pasitenkinimo tyrimas parodė aukštą klientų pasitenkinimo lygį, lyginant su bendru šalies komunalines paslaugas teikiančių įmonių vidurkiu. Tiek bendras, tiek privačių „Klaipėdos vandens“ klientų pasitenkinimo indeksas siekia 78 proc., verslo klientų – 79 proc. Nepaisant gana aukšto indekso, numatytos investicijos į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą.

Pagrindinį tyrimo rodiklį, pasitenkinimo indeksą, sudaro trys matuojami aspektai: bendras pasitenkinimas įmone, atitikimas kliento lūkesčiams, įmonės palyginimas su įsivaizduojama idealia bendrove. Atliekant minėtą tyrimą, pasitelkta tarptautinė Global Customer Satisfaction Index (GCSI) klientų tyrimų metodologija, kurios tikslas yra išgryninti įmonėje pirmaujančias sritis bei nustatyti tobulintinus procesus.

„Klientų pasitenkinimo tyrimas yra tarsi veiklos žemėlapis, leidžiantis dar plačiau pažvelgti į bendrovės klientų poreikius ir įsivertinti teikiamų paslaugų bei aptarnavimo kokybę. Nors privačių klientų pasitenkinimo GCSI indeksas net devyniais punktais viršija bendrą Lietuvos komunalinių paslaugų vidurkį, o ir bendrai vertinant privačių ir juridinių klientų segmentus, rezultatai yra geri, tačiau tikrai matome dar tobulintinų sričių. Šiemet didelis dėmesys bus skiriamas ne tik infrastruktūros rekonstrukcijai, bet ir klientų patirties gerinimui – planuojamos investicijos į skambučių centro paslaugas, kurios leistų dar patogiau ir operatyviau teikti klientams aktualią informaciją“, – teigė „Klaipėdos vandens“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.

Tyrimas patvirtino tobulintiną sritį – klientų užklausų valdymą. Įmonės paslaugomis naudojasi daugiau nei 100 tūkst. klientų, bendrojo telefono skambučių linijos užimtumas yra itin didelis, todėl susisiekti su konsultantu ne visada pavyksta taip greitai, kaip norėtųsi. Sprendžiant šį iššūkį, numatyta dar šiais metais įsigyti Klientų skambučių centro paslaugas.

Džiugina tai, kad juridiniai ir privatūs klientai teigiamai vertina įmonės teikiamų paslaugų kokybę, aptarnavimo ir bendravimo kultūrą, užregistruotų problemų sprendimo greitį bei siūlomus atsiskaitymo už paslaugas ir rodmenų deklaravimo, sąskaitų pateikimo būdus.

Bendrovė kviečia gyventojus vietoj popierinių sąskaitų rinktis elektronines paslaugas, taip ne tik tausojant gamtą, bet ir taupant savo laiką – savitarnoje patogiai ir lengvai galima deklaruoti rodmenis, neišeinant iš namų apmokėti sąskaitas bei naudotis kitais savitarnos privalumais.

Rašyti komentarą
Komentarai (7)

Ačiū

Labai malonu bendrauti su "gyvais" darbuotojais Klientų aptarnavimo skyriuje.

Klientas

Kazkaip jau pompastiskai pristatyta. Galbut klientu aptarnavimas yra aukstos kokybes, bet man asmeniskai labiau rupi tiekiamo produkto kokybe. Pietineje dalyje vandens kokybe ivertinciau 4 balais is 10.

Nebėr kantrybės

Kažin kokius milijonus susikrauna, vietoje karšto vandens, paduodant šiltą?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS