Klaipėdos apygardos teismui apskųstas Keleivių ir krovinių terminalo statybos konkursas. Nuo kovo 4 dienos konkurso procedūros sustabdytos 45 paroms.
Dieną prieš tai Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas komentavo konkurso eigą žurnalistams ir teigė, jog laikytų sėkme, jei konkursas nebūtų apskųstas. Sėkme jis laikė ir tai, kad konkurse dalyvavo 10 kompanijų.
„Pagal įstatymą neturime teisės sakyti, kas apskundė konkursą. Negalime komentuoti ir apskundimo motyvų“, – teigė E.Gentvilas.
Priešieškininiu prašymu teismui Uosto direkcija gali pareikalauti milijoninių sumų nuostoliams, kurie atsirastų dėl sugaišto laiko nagrinėjant skundą, padengti.
Neoficialiomis žiniomis, konkursą apskundė viena užsienio kompanija. Motyvas lyg ir toks, kad konkurso eigoje esą buvę pakeisti atrankos kriterijai.
Tai neva leido konkurse dalyvauti su uosto hidrotechninių objektų statyba mažai ką bendra turinčioms statybos kompanijoms.
Neoficialiomis žiniomis, mažiausią kainą pasiūliusi viena latvių kompanija susijusi ne su uosto statybomis, o kelių tiesimu ir tiltų statyba. Jos pasiūlyta kaina buvusi beveik 50 mln. litų mažesnė, nei numatyta konkurse.
„Sakiau, kad statybos gali prasidėti balandžio mėnesį, bet dabar tyliu, nebekalbu. Dabar niekas nebegali žinoti, kada prasidės statybos, jei viskas nukeliavo į teismą“, – svarstė E.Gentvilas.
Pagal konkurse skelbtą 172 mln. litų kainą Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statyba yra vienas didžiausių pastarojo dešimtmečio uosto objektų.
Naujausi komentarai