Laivas skenduolis bus utilizuotas | kl.lt

LAIVAS SKENDUOLIS BUS UTILIZUOTAS

  • 10

„Klaipėdos laivų remontas“ tęsia darbus, siekdamas patraukti keliskart skendusį laivą „Ole Willassen“ nuo Danės upės krantinių.

Įvertinus esamą susiklosčiusią situaciją dėl laivo Ole Willassen“, bendrovės valdyba buvo priėmusi sprendimą, bendrovei savo lėšomis iškelti laivą ant sausumos „Klaipėdos laivų remontas“ elinge.

Nedelsiant buvo pradėti vykdyti intensyvūs pasiruošimo darbai laivo patraukimui iš Danės upės. Išanalizuotos galimybės ir galimos laikymo vietos bendrovės teritorijoje. Nutarta laivą laikinai statyti vidiniame kruizinių laivų terminalo baseine arba prie 57 krantinės.

Iškart, tik gavus Uosto kapitono tarnybos leidimą, buvo pradėti laivo „Ole Willassen“ pašalinimo iš Danės upės darbai. Tačiau besiruošiant laivo buksyravimui į paskirties vietą, jis pavojingai pakrypo, dėl ko iškilo pavojus, jog laivas pradės skęsti. Visi darbai buvo nedelsiant nutraukti ir nuspręsta laivą utilizuoti vietoje.

Šiuo metu laivo būklė yra tokia, kad nėra kito pasirinkimo, kaip tik pradėti jo utilizavimo teisines procedūras.

Šiuo metu situacija stabilizuota. Laivas, aptvertas bonomis, saugiai stovi prie krantinės. Yra rūpinamasi jo užsandarinimu, siekiant pašalinti galimą vandens pratekėjimą į laivą, kol bus įvykdytos procedūros, reikalingos laivo utilizavimui.

„Tikimės visų tarnybų bendradarbiavimo, nes supjaustyti šį laivą nėra taip paprasta – ši procedūra reikalauja daugybės suderinimų ir leidimų. Visų pirma – Klaipėdos savivaldybės leidimo, aplinkosaugininkų bei kitų institucijų dalyvavimo. O Klaipėdoje esantys laivo atstovai neturi teisinių įgaliojimų nuspręsti dėl šio laivo, todėl bendrovė visą laivo stovėjimo Danės upėje laiką, nuosekliai dėjo visas pastangas jo išsaugojimui ir saugiam perkėlimui į kitą vietą.

Nuolatinis veiksmų derinimas su įvairiomis institucijomis, leidimų gavimas veiksmams su šiuo bešeimininkiu turtu nepažeidžiant teisės aktų, bendrovei užėmė labai daug laiko. Tačiau šiuo metu laivo būklė yra tokia, kad nėra kito pasirinkimo, kaip tik pradėti jo utilizavimo teisines procedūras, kurios, tikėtina dėl išskirtinės šio laivo situacijos, gali užtrukti“, – komentuoja bendrovės „Klaipėdos laivų remontas“ direktorius Alvydas Butkus.

Rašyti komentarą
Komentarai (10)

Dabar jam nosis nupus,

Dabar jis be nosies bus.

>> Nebūrui

galimai nevykęs upės sulietuvinimas padarytas ne sovietmečiu, o jau atsiskiriant Lietuvai, siekiant sulietuvinti viską ką tik galima, tai kad nekabink makaronų ant "sovietmečio", per visą LTSR laikotarpį upė turėjo Dangės vardą nuo pat pokario laikų 1945m iki 1990m., supratai lope? Tarp kitko, Dane ši upė tapo dar tarpukariu, kai Klaipėda tapo Lietuvos dalimi ir tuometiniai kalbotyrininkai kovojo su vokietizmais kalboje ir pavadinimuose, taip pat kaip Minija - Mingė, apie tai rašyta 100 kartų visose spaudose, tik tokie dundukai vis išlenda ir iš įpročio vėl viską verčia ant "sovietmečio". Gėda. O tavo minėtas Aleksandras Vanagas buvo Lietuvos kalbininkas, profesorius, Lietuvių kalbos instituto direktorius, skirtingai nuo tavęs, išminčiau (t..y. dunduke)

Klpd.

Kam utilizuoti jei galima nacionalizuot ir tuojau pat ant smūgio parduot? Manau kad atsirastų nemažai nagingų ir išmanių saviveiklinių jūrinių reikalų žinovų norinčiųjų pasimt šitą baidarke už simbolinę kainą.Kad ir to pačio utilizavimo. Kas turi rankas ne iš siknos išaugusias ir gerai išmano laivininkų reikalus, sunormalizuot toki kevalą - nėr kas veikt..Na o savininkas tegul morką graužia. Apsileidėlis.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS