Naujasis Klaipėdos uosto rūbas: drąsus, veržlus ir dinamiškas | kl.lt

NAUJASIS KLAIPĖDOS UOSTO RŪBAS: DRĄSUS, VERŽLUS IR DINAMIŠKAS

  • 12

Klaipėdos uostas keičiasi – pastaraisiais metais įgyvendinti reikšmingi pokyčiai bei svarbiausi ateities prioritetai – plėtra, tvarumas ir dar didesnis naudos Lietuvai kūrimas nuo šiol atsispindės ir naujajame uosto prekės ženkle.

„Klaipėdos uostą šiai dienai atspindintis ženklas buvo sukurtas daugiau nei prieš trisdešimt metų, įkūrus Uosto direkciją. Per tą laiką iš esmės nebuvo keisti jo grafiniai elementai. Manome, kad atėjo laikas atsinaujinti. Naujasis prekės ženklas yra modernus, šiuolaikiškas ir atspindi kryptį, kuria einame tapę akcine bendrove“, – sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Stilizuotos „K“ raidės simbolio dinamiški linkiai atspindi Klaipėdos uosto energingumą, veiklumą, drąsą siekiant naujų tikslų. Logotipas yra įkvėptas Baltijos jūros bangų, jų energijos, galios, nuolatinio kismo. Tarsi verždamasi iš savo rėmo, raidė „K“ simbolizuoja ir uosto charakterį – dinamiškas, veržlus, drąsus. Klaipėdos uostas pasiruošęs plėstis, atrasti naują potencialą ir taip Lietuvai kurti dar didesnę naudą. Čia 24 valandas per parą ištisus metus dirbantys žmonės tiki, kad bet kokie iššūkiai yra įveikiami, nuolat ieško naujų galimybių, tobulėja.

Naująjį Klaipėdos uosto rūbą – prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą, pozicionavimą, šūkį ir vaizdo pristatymą – kūrė UAB „Sons & Daughters“. Tai viena iš žinomiausių ir ilgiausiai veikiančių Lietuvos komunikacijos agentūrų. Agentūra pastaraisiais metais prisidėjo prie AB „Lietuvos geležinkeliai“, UAB „Bitė Lietuva“, „Vilnius Techfusion“, „LRTU“ ir daugelio kitų prekės ženklų atnaujinimo ar sukūrimo. UAB „Sons & Daughters“ kurti darbai yra pelnę ne vieną prestižinį tarptautinį apdovanojimą festivalyje „ADC Europe, Brand Impact Awards“ bei daugelyje kitų.

„Džiaugiamės galėję prisidėti prie šios strategiškai svarbios Lietuvai įmonės prekės ženklo atnaujinimo. Tikimės, kad tiek naujasis logotipas, tiek ir vizualinis stilius padės garsinti Klaipėdos uosto vardą tiek Lietuvoje, tiek ir pasaulyje“, – teigė komunikacijos agentūros UAB „Sons & Daughters“ kūrybos direktorius Adomas Jazdauskas.

Kaip akcinė bendrovė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija veikia nuo šių metų sausio 2 dienos. Nors pertvarkius įmonę jos funkcijos išliko tokios pat, tačiau kartu atsirado galimybė vykdyti įvairias komercines veiklas, kuriančias papildomas pajamas ir pridėtinę vertę, taip dar labiau stiprinant įmonės ekonominį savarankiškumą.

GALERIJA

  • Naujasis Klaipėdos uosto rūbas: drąsus, veržlus ir dinamiškas
Klaipėdos uosto nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (12)

>>ai

man sis zenklas perskaitomas: TEP LIAP KLAIPEDOS UOSTAS. vien pasaipa ...

Hm

Čia K raidė ar skaičius 12? Ir kodėl tokie kreivi?

Ką tai reiškia?

Kamt ai reikalinga? Būsima uosto galutiniam provatozavimui, ar Kinijos skverbimuisi į Lietuvos uostą? Gal pataikaujantis šiai valdžiai ponas Latakas paaiškintų, gal nepriklausomi, "nepamaitinti valdžios žurnalistai oaviešintų? Ar būtinas ir KODĖL dabar toks logotipo keitimas? Juk jis visai neatspindi uosto veiklos. "K" išraityta kaip kokia gyvatė. Kinijos ar konservatorių? Manau, atsakymą sužinosim..
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS