„Naujasis turgus“ klausia pirkėjų: kaip vertinate pardavėjų paslaugas? | kl.lt

„NAUJASIS TURGUS“ KLAUSIA PIRKĖJŲ: KAIP VERTINATE PARDAVĖJŲ PASLAUGAS?

  • 8

Atrodo, turgus yra tokia vieta, kur pirkėjai balsuoja piniginėmis. Jeigu prekė patinka – perka, jei ne – ačiū ir viso gero. Bet kiek yra tų patenkintų pirkėjų, o kiek ne – niekas nežino. Tiksliau, nežinojo iki šiol. Siekdama ištirti klientų įspūdžius apie turgavietės prekybininkų paslaugas UAB „Naujasis turgus“ administracija paviljonuose įdiegė bevielius klientų pasitenkinimo apklausos mygtukus. Prie išėjimų įrengtuose stenduose turgavietės lankytojai kviečiami pareikšti savo nuomonę paspausdami vieną iš trijų šypsenėlių: žalias šypsiukas reiškia puikų įvertinimą, geltonas – neutralų, o raudono reikšmė – blogai.

Šie duomenys bevieliu ryšiu keliauja į kompiuterį, kur programa apdoroja gautus duomenis. Statistiniai klientų pasitenkinimo sistemos rezultatai gali būti pateikiami įvairiose valandos, dienos, mėnesio ar ilgesnio laikotarpio ataskaitose.

Kuo aukštesnis klientų lojalumo rodiklis, tuo didesnė tikimybė, kad turgavietės pirkėjai pasidalins teigiama nuomone su savo draugais. Bet jei šis rodiklis yra žemas ar neigiamas, verslo turgavietės administracija turės imtis veiksmų ir pagerinti procesus, aptarnavimo kokybę ar įvaizdį.

„Tai ne pirmas ir tikrai ne paskutinis mūsų bandymas įsigilinti į klientų lūkesčius. Prieš keletą metų esame atlikę išsamią Naujojo turgaus pirkėjų apklausą, teiravomės, kokių paslaugų norėtų, kas jų netenkina. Šį rudenį irgi ketiname ją pakartoti. O nuotolinis klientų pasitenkinimo indekso skaičiavimas – pagalbinė ir labai operatyvi priemonė, leisianti sužinoti apie paslaugų kokybę konkrečiame paviljone, matyti sezoniškumo tendencijas“, – pasakojo Viačeslavas Karmanovas, UAB „Naujasis turgus“ direktorius.

„Naujojo turgaus“ nuotr.

Taip pat abiejuose turgavietės padaliniuose – Naujajame ir Senajame turguose – paviljonuose įrengta lankytojų srautų skaičiavimo sistema. Fiksuojama, kiek klientų ateina ir išeina iš paviljono. Tai irgi padeda administracijai matyti ir analizuoti lankomumo tendencijas, planuoti reklamines kampanijas, aktyvinti prekybą organizuojant muges ar kitus renginius. Klientų pasitenkinimo indekso tyrimas populiarus visame pasaulyje, šypsenėlių mygtukus galite išvysti oro uostuose, prekybos centruose. Šį rodiklį nuolat stebi bendrovės „Apple“, „Phillips“, „Amazon“, „Harley-Davidson“ ir t. t. Nors klientų pasitenkinimo indeksas nėra esminis verslo sėkmės rodiklis, tačiau jis daug pasako apie tai, kuria kryptimi juda įmonė, taip pat, ar klientai yra linkę rekomenduoti prekės ženklą ir teikiamas paslaugas. Šiais pavyzdžiais seka ir bendrovė UAB „Naujasis turgus“ bei siekia, kad teigiami rodikliai ir lankytojų šypsenos būtų tiek veiduose, tiek vertinimuose.

GALERIJA

  • „Naujasis turgus“ klausia pirkėjų: kaip vertinate pardavėjų paslaugas?
„Naujojo turgaus“ nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (8)

Antanas

Koks turgus nei derėtis nei ką visų kainos vienodos kam teko būti kitų valstybių turguose tai mūsų turgai tik pavadinimas

Anonimas

Paprasiau vienos turgaus padavalkos kad padarytu oraline PASLAUGA. Nedare, kurwa, paslaugos.Ivertinu labai blogai.

Anonimas

Apie koki čia turgu kalbama,žinau tik vieninteli gera turgu prie Kauno pilies,o koks čia?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS